NUMER 12/2020
NUMER 12/2020
Temat numeru:
Kolej walczy z pandemią
szukaj
Śledź nas:

CFL Cargo kupuje lokomotywy Bombardier Traxx MS. Wjadą do Polski?

| inf. pras 26.11.2020 15

CFL Cargo kupuje lokomotywy Bombardier Traxx MS. Wjadą do Polski?
fot. Bombardier
Bombardier Transportation podpisał z firmą CFL Cargo z siedzibą w Luksemburgu umowę na dostawę 10 lokomotyw Bombardier Traxx MS z dopuszczeniem m.in. na polską sieć.
Jak poinformował "Rynek Kolejowy" Bombardier, nowe lokomotywy mają umożliwić przewozy transgraniczne z Europy Środkowej do Francji. Lokomotywy będą dopuszczone do eksploatacji w Luksemburgu, Niemczech, Polsce, Austrii, Belgii i Francji. Część z 10 nowych lokomotyw dla CFL Cargo zostanie wyposażona w silnik spalinowy typu Last Mile, dzięki któremu lokomotywa Traxx może być eksploatowana na liniach niezelektryfikowanych oraz terminalach.

– Bardzo nas cieszy, że jesteśmy pierwszym operatorem kolejowym, który poszerza swoją ofertę o rozwiązanie przeznaczone transportowe przeznaczone dla europejskiego korytarza wchód – zachód. Nowe lokomotywy wielosystemowe Traxx pozwolą nam przekraczać liczne granice tak bezproblemowo, jak to jest w przypadku transportu drogowego, a dzięki temu zapewnić naszym klientom konkurencyjne rozwiązanie transportowe, które przyczynia się do osiągnięcia celu European New Green Deal, nowego zielonego ładu dla Europy, polegającego na zwiększeniu udziału przewozów kolejowych w transporcie europejskim do 30 procent do 2030 roku” – powiedział Laurence Zenner, Dyrektor Generalny CFL Cargo. cytowany w komunikacie.

– Wspólnie z naszym klientem, firmą CFL Cargo, jesteśmy dumni, że możemy zaoferować innowacyjne rozwiązanie otwierające nowe możliwości biznesowe klientom z branży transportu kolejowego. Nasza lokomotywa Traxx MS to najnowocześniejsza lokomotywa w Europie i cieszymy się, że będziemy mieć swój udział w rozwoju europejskiego korytarza towarowego wschód – zachód – dodał Peter Ammann, szef jednostki Global Business Development Locomotives w Bombardier Transportation.

Aktualnie, w 20 krajach eksploatowanych jest ponad 2000 lokomotyw Traxx, które pokonują łącznie ponad 300 mln km rocznie. CFL Cargo działa już w sześciu krajach w Europie, specjalizując się w ruchu międzynarodowym i transgranicznym. Wraz ze swoją siostrzaną spółką CFL Multimodal, operator kieruje swoją ofertę do rynku zarówno konwencjonalnego jak i intermodalnego, umożliwiając bezproblemowe połączenie kolejowe Luksemburga z najważniejszymi portami i ośrodkami gospodarczymi w Europie.
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej z regionu:

Luksemburg (17)
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Tabor i technika
PARTNERZY DZIAŁU


Wiecej z regionu:

Luksemburg (17)

Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 12/2020
NUMER 12/2020
Wielkimi krokami zbliża się koniec roku, za to końca pandemii na razie nie widać. Mierzą się z nią również wszyscy przewoźnicy kolejowi. Temu tematowi był poświęcony również ostatni Kongres Kolejowy. W bieżącym raporcie zebraliśmy teksty, które pokazują, jak kolejarze radzą sobie z pandemią, w jaki sposób wpływa ona na przewozy pasażerskie i towarowe i jakie będą jej konsekwencje dla kolei w przyszłości.

W numerze prezentujemy dwie niezwykle ciekawe rozmowy − z Pawłem Siwkiem, dyrektorem zarządzającym Alstom Konstal oraz Cezarym Lewandowskim, członkiem zarządu odpowiedzialnym za finanse w Kolejach Mazowieckich.

W bieżącym wydaniu poruszamy również bardzo gorący i aktualny temat, jakim jest Ustawa o czasie pracy maszynistów. Ważny głos w tej sprawie zabiera Prezes UTK, Ignacy Góra. Z kolei Paweł Rydzyński poddaje dogłębnej analizie nowy grudniowy rozkład jazdy. Zastanawiamy się, kiedy ruszą dogodne połączenia z Łodzi do Kielc i opisujemy, w jaki sposób lubelskie samorządy zmieniają otoczenie kolei. Ekspert ds. metra prezentuje aktualny stan budowy warszawskiego metra.

 Te i wiele innych tematów znajdą Państwo w najnowszym wydaniu „Rynku Kolejowego”.

Gorąco polecamy!

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5