Partnerzy serwisu:
Innowacje

Bot Edek pomoże na infolinii PKP Intercity

Dalej Wstecz
Partner działu

Partner działu:

Data publikacji:
08-06-2021
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

INNOWACJE
Bot Edek pomoże na infolinii PKP Intercity
Fot. Kacper Pawluk, SM42
PKP Intercity uruchomiło usługę wirtualnego asystenta telefonicznego. Jest dostępna przez 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu pod nowym, tańszym numerem.

Jak podaje przewoźnik, Nowa usługa dostępna jest od 7 czerwca br. pod [jak podał przewoźnik] bezpłatnym numerem 22 391 22 22. [Uzupełnienie] W rzeczywistości, jak zauważyli Czytelnicy, jest to połączenie płatne, choć wielokrotnie tańsze od infolinii przewoźnika, na której trzeba zapłacić aż 1,29 zł brutto za minutę. - Numer telefonu BOTa jest numerem stacjonarnym. W zależności od posiadanego pakietu osoba dzwoniąca pod ten numer telefonu nie ponosi żadnych opłat, gdyż większość operatorów telefonicznych w Polsce zniosła opłaty za połączenia na numery telefonów stacjonarnych - wyjaśniło biuro prasowe PKP Intercity.

Jak czytamy w komunikacie, wirtualny asystent głosowy wyszukuje połączenie na podstawie określonych przez pasażerów podstawowych informacji: stacji docelowej, początkowej, daty oraz godziny odjazdu, jak również dodatkowych opcji połączeń, które interesują podróżnego, takich jak np. przejazd bezpośredni, możliwość przewozu roweru czy uwzględnienia miejsca dla osoby z niepełnosprawnością. Po wyborze połączenia przez asystenta można poznać jego szczegóły lub poprosić o wskazanie kolejnego pociągu z rozkładu, a także wrócić do wcześniejszej propozycji czy wyszukać połączenie o nowych parametrach. Bot jest w stanie odbierać setki połączeń naraz, co przełoży się na efektywną obsługę osób, chcących uzyskać informacje o rozkładzie jazdy.

Dzięki zastosowanemu modułowi uczenia maszynowego, bot Edek cały czas się szkoli i wzbogaca bazę zaimplementowanej wcześniej wiedzy wraz z kolejnymi rozmowami. Podstawową formę nauki stanowi proces rozwijania umiejętności właściwego interpretowania wypowiedzi klienta. Wirtualny asystent głosowy będzie w przyszłości stopniowo wzbogacany o nowe funkcjonalności, aby kompleksowo pomagać klientom PKP Intercity w coraz większym zakresie tematów – przekonuje PKP Intercity.

– Infolinia obsługiwana przez wirtualnego asystenta głosowego to kolejne wdrażane przez nas rozwiązanie, które ma ułatwić i usprawnić proces obsługi pasażera, który rozpoczyna się od planowania podróży i wyszukiwania odpowiedniego połączenia. Nowa usługa to dodatkowa możliwość uzyskania informacji o rozkładzie jazdy, która może być szczególnie interesująca dla osób z ograniczonymi możliwościami korzystania z wyszukiwarki internetowej. Ciągła dostępność automatycznego konsultanta pomoże w sprawnej obsłudze rosnącej liczby pasażerów – mówi Artur Resmer, członek zarządu PKP Intercity cytowany w komunikacie.
Partner działu

Partner działu:

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Zobacz również:

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5