Partnerzy serwisu:
Tabor i technika

Bez ofert w przetargu na pięć wielosystemowych lokomotyw dla PKP Cargo

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Rawag
Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
3M
Aste
R&G Plus

Data publikacji:
07-10-2020
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Rynek Kolejowy

Podziel się ze znajomymi:

TABOR I TECHNIKA
Bez ofert w przetargu na pięć wielosystemowych lokomotyw dla PKP Cargo
Fot. Newag (zdjęcie ilustracyjne)
W kwietniu PKP Cargo ogłosiło przetarg na dostawę pięciu wielosystemowych lokomotyw wraz z ich utrzymaniem do poziomu P4 włącznie. Do przetargu nikt się nie zgłosił.

PKP Cargo chciało kupić pięć elektrowozów zdolnych poruszać się pod trzema systemami napięcia (3 kV DC, 15 kV i 25 kV AC), z dopuszczeniem do ruchu w Czechach, Austrii, Niemczech i na Węgrzech, a także, oczywiście, w Polsce. Minimalną prędkość pojazdów określono na 125 km/h, oczekiwano wskaźnika niezawodności na poziomie 0,96. Kryteria były następujące: gotowość techniczna (10 pkt), współczynnik niezawodności (10 pkt) oraz cena (80 pkt). Co więcej: przewoźnik nie oczekiwał dostaw pojazdów „na już”. Oczekiwał ich dostaw w lutym-kwietniu 2022 roku. Lokomotywy miały stacjonować w Poznaniu Franowie i obsługiwać głównie ruch kontenerowy.

PKP Cargo ponowi przetarg na elektrowozy, ale poprzedzi go dialogiem technicznym. Zakup pięciu lokomotyw będzie dofinansowany ze środków unijnych, w ramach Programu Infrastruktura i Środowisko wspierającego intermodal. Warto przypomnieć, że w przewoźnik odbiera już wagony-platformy dofinansowane z tego programu.
Partnerzy działu

Rawag
Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
3M
Aste
R&G Plus

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Newag z jedyną ofertą na nowe pociągi dla Pomorza

Tabor i technika

Newag z jedyną ofertą na nowe pociągi dla Pomorza

Jakub Madrjas 14 lipca 2023

Pierwsze zdjęcia wielosystemowego Griffina na 200 km/h

Tabor i technika

PKP Intercity zamawia kolejne Griffiny na 200 km/h w Newagu!

Tabor i technika

Newag chce budować wagony pasażerskie na 200 km/h

Tabor i technika

Newag chce budować wagony pasażerskie na 200 km/h

Michał Szymajda 14 czerwca 2023

Kolejne Impulsy dla Zachodniopomorskiego. Budżet powiększony

Tabor i technika

Kraków: Nevelo przejechał w maju 6514 km

Zintegrowany transport

Kraków: Nevelo przejechał w maju 6514 km

Mikołaj Kobryński 07 czerwca 2023

Zobacz również:

Newag z jedyną ofertą na nowe pociągi dla Pomorza

Tabor i technika

Newag z jedyną ofertą na nowe pociągi dla Pomorza

Jakub Madrjas 14 lipca 2023

Pierwsze zdjęcia wielosystemowego Griffina na 200 km/h

Tabor i technika

PKP Intercity zamawia kolejne Griffiny na 200 km/h w Newagu!

Tabor i technika

Newag chce budować wagony pasażerskie na 200 km/h

Tabor i technika

Newag chce budować wagony pasażerskie na 200 km/h

Michał Szymajda 14 czerwca 2023

Kolejne Impulsy dla Zachodniopomorskiego. Budżet powiększony

Tabor i technika

Kraków: Nevelo przejechał w maju 6514 km

Zintegrowany transport

Kraków: Nevelo przejechał w maju 6514 km

Mikołaj Kobryński 07 czerwca 2023

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5