Partnerzy serwisu:
Tabor i technika

Bez ofert w przetargu na pięć wielosystemowych lokomotyw dla PKP Cargo

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

BODE Rawag
Recaro-Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
Aste
R&G Plus
Dellner
CORAIL

Data publikacji:
07-10-2020
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Rynek Kolejowy

Podziel się ze znajomymi:

TABOR I TECHNIKA
Bez ofert w przetargu na pięć wielosystemowych lokomotyw dla PKP Cargo
Fot. Newag (zdjęcie ilustracyjne)
W kwietniu PKP Cargo ogłosiło przetarg na dostawę pięciu wielosystemowych lokomotyw wraz z ich utrzymaniem do poziomu P4 włącznie. Do przetargu nikt się nie zgłosił.

PKP Cargo chciało kupić pięć elektrowozów zdolnych poruszać się pod trzema systemami napięcia (3 kV DC, 15 kV i 25 kV AC), z dopuszczeniem do ruchu w Czechach, Austrii, Niemczech i na Węgrzech, a także, oczywiście, w Polsce. Minimalną prędkość pojazdów określono na 125 km/h, oczekiwano wskaźnika niezawodności na poziomie 0,96. Kryteria były następujące: gotowość techniczna (10 pkt), współczynnik niezawodności (10 pkt) oraz cena (80 pkt). Co więcej: przewoźnik nie oczekiwał dostaw pojazdów „na już”. Oczekiwał ich dostaw w lutym-kwietniu 2022 roku. Lokomotywy miały stacjonować w Poznaniu Franowie i obsługiwać głównie ruch kontenerowy.

PKP Cargo ponowi przetarg na elektrowozy, ale poprzedzi go dialogiem technicznym. Zakup pięciu lokomotyw będzie dofinansowany ze środków unijnych, w ramach Programu Infrastruktura i Środowisko wspierającego intermodal. Warto przypomnieć, że w przewoźnik odbiera już wagony-platformy dofinansowane z tego programu.
Partnerzy działu

BODE Rawag
Recaro-Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
Aste
R&G Plus
Dellner
CORAIL

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Newag pozywa posłankę Paulinę Matysiak

Prawo i polityka

Newag pozywa posłankę Paulinę Matysiak

Roman Czubiński 09 grudnia 2024

Newag ze złotym medalem UNIFE. Po raz trzeci

Biznes

Newag ze złotym medalem UNIFE. Po raz trzeci

Roman Czubiński 15 listopada 2024

Kolejne Griffiny 200 w taborze PKP Intercity

Tabor i technika

Kolejne Griffiny 200 w taborze PKP Intercity

Michał Szymajda 23 października 2024

Newag chce budować pociągi KDP razem z Hyundaiem

Biznes

Newag chce budować pociągi KDP razem z Hyundaiem

Michał Szymajda 27 września 2024

Hybrydy i szybkie Griffiny. Wielkie zamówienia w Newagu z PKP Intercity

Tabor i technika

Zobacz również:

Newag pozywa posłankę Paulinę Matysiak

Prawo i polityka

Newag pozywa posłankę Paulinę Matysiak

Roman Czubiński 09 grudnia 2024

Newag ze złotym medalem UNIFE. Po raz trzeci

Biznes

Newag ze złotym medalem UNIFE. Po raz trzeci

Roman Czubiński 15 listopada 2024

Kolejne Griffiny 200 w taborze PKP Intercity

Tabor i technika

Kolejne Griffiny 200 w taborze PKP Intercity

Michał Szymajda 23 października 2024

Newag chce budować pociągi KDP razem z Hyundaiem

Biznes

Newag chce budować pociągi KDP razem z Hyundaiem

Michał Szymajda 27 września 2024

Hybrydy i szybkie Griffiny. Wielkie zamówienia w Newagu z PKP Intercity

Tabor i technika

Kongresy
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5
Zamknij