Partnerzy serwisu:
Pasażer

Awaria w PKP Intercity. Nie można było kupić biletów w e-IC, Koleo czy Bilkomie [aktualizacja]

Dalej Wstecz
Data publikacji:
14-10-2025
Ostatnia modyfikacja:
14-10-2025
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
PKP Intercity

Podziel się ze znajomymi:

PASAŻER
Awaria w PKP Intercity. Nie można było kupić biletów w e-IC, Koleo czy Bilkomie [aktualizacja]
Fot. PKP Intercity (zdjęcie ilustracyjne)
"Nie znaleziono połączeń" – taki komunikat pasażerowie mogli zobaczyć przez kilka godzin w systemie e-IC. Informację o awarii samoobsługowych kanałów sprzedaży PKP Intercity przekazało we wtorkowe popołudnie. W związku z tym biletów na pociągi nie można było kupić na stronie internetowej przewoźnika oraz przez popularne aplikacje mobilne.

Komunikat w sprawie awarii został opublikowany we wtorek, 14 października krótko po godzinie 16. Nie można kupić biletów nie tylko na dzisiejsze przejazdy, ale również na podróżne w kolejnych dniach. 

– W systemie sprzedaży e-IC oraz w kanałach USS 2017: Bilkom, Koleo, u agentów, a także w biletomatach została zdiagnozowana usterka powodująca brak możliwości zakupu biletu online – przekazał w komunikacie państwowy przewoźnik.

Dla przykładu w systemie e-IC wyświetla się komunikat "nie znaleziono połączeń" – bez względu na wybraną trasę. Z kolei w aplikacji Koleo podróżny zobaczy adnotację "Sprzedaż jest tymczasowo niedostępna z powodu problemów technicznych przewoźnika".



PKP IC radzi pasażerom, żeby w najbliższych godzinach bilety kupowali w kasach lub Centrach Obsługi Pasażera. Można je nabyć także u drużyny konduktorskiej – bez opłaty za wydanie biletu w pociągu. Niepobieranie jej zostało wprowadzone do odwołania. PKP IC zaznacza, że w takim przypadku podróżny, powołując się na awarię, powinien zgłosić się do konduktora przed wejściem do pociągu.

"Rynek Kolejowy" zapytał o wtorkową awarię samoobsługowych kanałów sprzedaży. Czekamy na informację od przewoźnika.

AKTUALIZACJA na godz. 19:30

PKP Intercity na swojej stronie zaktualizowało komunikat do pasażerów. Awaria samoobsługowych kanałów sprzedaży została już usunięta. Możliwość zakupu biletów w systemie sprzedaży e-IC oraz w innych kanałach – aplikacjach i w biletomatach została przywrócona ok. godz. 19.

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Zobacz również:

Kongresy
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5
Zamknij