NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

Asynchronicznie do Koszalina

| Marek Synowiecki 07.11.2013 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2013-11-07 15:24:03 Autor: fixall
---.internetdsl.tpnet.pl
Kibel wiecznie żywy. Czekamy na wersję z wychylnym pudłem a plotki głoszą ze Pesa chce zaproponować IC wersję kibla piętrowego.
2013-11-07 15:29:32 Autor: G o r a l
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ufff... Miniaturka na pierwszy rzut oka skojarzyła mi się z Kólejami Śmieciowymi/Śmierdzącymi, ale to jednak nie dla nich :)))
2013-11-07 15:40:47 Autor: ceglev
---.internetdsl.tpnet.pl
z przodu podobny do Elfa w malowaniu KŚ wg mnie :)
2013-11-07 15:54:55 Autor: gosc
---.155.178.2
Tabor kolejowy Województwa Zachodniopomorskiego malowany jest tymi kolorami od przełomu 2009/2010 r.) Kolory są zgodne ze strategią marki, którą woj. zachodniopomorskie jako jeden z pierwszych regionów wdrożyło w 2004 r., a wtedy jeszcze KŚ nawet nie istniały :)
2013-11-07 16:11:31 Autor: tjakuszewicz
---.gorzow.mm.pl
Dość śmiesznie brzmi zdanie: "Ich przebudowa, obok zakupów nowych pojazdów, stanowi rozpoczęcie programu odnowy taboru elektrycznego." w kontekście "reanimacji trupa" EN57.
Choć jak się patrzy na zdjęcie gdzie stary kibel stoi obok "nowego" to jednak faktycznie jest to odnowa :)
Zwykły zjadacz chleba będzie myślał, że to faktycznie jakiś nowy pociąg.
2013-11-07 16:22:40 Autor: Daras
---.232.30.218
Osoba pisząca artykuł nie ma pojęcia, co oznacza słowo "flexicoil". Pudło opiera się na wózku poprzez belkę bujakową, a nie na flexicoilach!
2013-11-07 17:42:40 Autor: jurasN
---.icpnet.pl

jurasN
"toalety o zamkniętym OBIEGU"
Fuj, tfu!!!
2013-11-07 18:38:36 Autor: umbra
---.dynamic.gprs.plus.pl

umbra
Zdjecie nr 13 powinno zostać nominowane do National Geographic.
2013-11-07 19:20:57 Autor: Gubernator Kalifornii
---.CNet.Gawex.PL

Gubernator Kalifornii
CYTAT: "Podróżnych ucieszą zapewne drzwi między członami zespołu, otwierane pneumatycznie przyciskiem. Standardem jest również klimatyzacja całej przestrzeni pasażerskiej oraz bezpłatna strefa WiFi. Zadbano w tym przypadku o gniazdka pod stolikiem przy każdym oknie. Całości dopełniają udogodnienia dla osób niepełnosprawnych ruchowo i toalety o zamkniętym obiegu, w tym jedna wyposażona w przewijak dla niemowląt."

Mnie to bardzo cieszy :) Szczególnie, że będzie jeździł m.in. w relacji: Szczecinek - Białogard - Kołobrzeg :) Akurat jeżdżę do Kołobrzegu popatrzeć na morze ;)

Mnie interesuje jeszcze tylko jedna kwestia: czy jest znacząco wyciszony?
2013-11-07 20:11:13 Autor: g
---.internetdsl.tpnet.pl
Czytając komentarze; Polakowi nie dogodzisz choćbyś mu dupę miodem smarował.
2013-11-07 22:24:36 Autor: pasjonat
---.elk.mm.pl
Czego wy chcecie! Przecież to prawie nówka sztuka. A o wiele tańsza niż zupełnie nowa jednostka. Zostało tylko pudło - reszta jest nowa. Nikt się nie zbłaźni mówiąc, że to nowy EZT. A tym wiecznie coś nie pasuje, wiecznie źle.
Ja rozumiem, przeważnie jest jak jest i ręce opadają, ale w tym wypadku - gratulacje dla wszystkich, którzy mieli wkład w odnowie tego EN57.

Szczególnie podoba mi się przód pojazdu. O wiele lepszy niż w SPOTowych kiblach.
I siedzenia wyglądają na miękkie. Ogólnie tu muszę pochwalić PESE za tą modernizację. Mimo, że ich nowych produktów nie trawię, ale modernizować pojazdy na starych bazach względnie umieją.
2013-11-07 22:34:51 Autor: pipik
---.dynamic.chello.pl
7 + 57 mln za remont 2 3-członowych kibli??? Za co?? Taniej byłoby chyba kupić limuzynę za 200 tys. dla każdego pasażera...
Przecież krytykowane nowe 7-członowe Pendolino kosztuje 80mln za jednostkę
2013-11-08 07:49:20 Autor: Borys
---.94.87.130
Tak cięzko jest czytać ze zrozumieniem? 7+57 mln to cena za modernizacje 7 składów a nie 2. Wychodzi 9 milionów za skład czyli połowe taniej niż fabrycznie nowy pojazd
2013-11-08 20:28:37 Autor: gmb
---.dynamic.chello.pl
Niech redakcja zmieni ten wpis o sprężynach flexicoil bo jedyne o czym to świadczy to o jej niekompetencji w temacie budowy taboru!!
2013-11-08 20:53:51 Autor: gosc
---.range86-134.btcentralplus.com
Lepiej bym tego nie ujal:)
2013-11-08 21:03:54 Autor: JZ
---.tel.tkb.net.pl
W podobnych podlaskich pociągach, a są 3, z czego wszystkie trafiły do eksploatacji w 2012 roku, już wyłazi rdza. Nie wspomnę o ciągłych awariach, szczególnie drzwi. A skład ma hamulec przystankowy i jeśli się drzwi nie zamkną to nie pojedzie. Bywa, że wszystkie jednostki są uziemione przez drzwi. Muszą być stale pod prądem i oczekiwać hrabiów z Mińska. W zamian muszą jeździć stare jednostki, które też trzeba utrzymać. Czwarta jednostka ma dołączyć lada chwila, a wiem, że marszałek w tym roku chce zlecić jeszcze modernizację kolejnych 3 kibli. Jeśli szczecińskie będą tak wykonane, jak podlaskie, to współczuję.
2013-11-12 08:53:40 Autor: HZM
---.internetdsl.tpnet.pl
Do JZ.
Powiedz mi kolego co to jest HAMULEC PRZYSTANKOWY? Nie znam takiego. Jak są otwarte drzwi to jest blokada napędu, żeby pojazd nie ruszył gdy taki filozof jak Ty nie wejdzie do wagonu. Gdzie słyszałeś o tej czwartej jednostce? Umowa przewidywała tylko trzy.
2013-11-12 13:07:04 Autor: ola
---.174.115.172
Ostatnio miałam dwa groźne przeżycia, jechałam starym kibelkiem po nowych torach - i bałam się aby się nie wykoleił :D Taka abstrakcja iż kibelek może szybko i równo zasuwać po torach :D A drugi no nowy kibel, już nie ten klimat, ale zobaczmy jak go uszanują pasażerowie....
2013-12-29 22:11:48 Autor: jacbia212
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
ładny sprzęt
2014-03-15 15:08:41 Autor: Pikuś
---.dynamic.chello.pl
Moim zdaniem najładniejsze zmodernizowane składy EN57
- brawo dla producenta.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Fotorelacje
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS