PKP Intercity wprowadziło nowości do swojej aplikacji. Możliwe jest sprawdzenia trasy przejazdu oraz czasu ewentualnych opóźnień, a także informacja o torze i peronie, z którego odjedzie pociąg. Zmiany weszły 1 grudnia.
Aplikacja PKP Intercity zyskuje nową funkcjonalność. W nowej wersji, która dostępna jest od 1 grudnia, dzięki danym pochodzącym od PKP PLK, można sprawdzić z jakiego toru i peronu odjeżdża pociąg i dowiedzieć się o ewentualnych opóźnieniach. Zmieni się także podgląd trasy - w trakcie jazdy na bilecie będą wyszarzane stacje, które pociąg już minął. Co istotne, funkcja działać będzie w czasie rzeczywistym. Oznacza to, że jeśli pojawi się opóźnienie, stacje będą zaznaczane na szaro odpowiednio później. Dodatkową funkcjonalnością w tej wersji będzie komunikat z informacją o aktualizacji do pobrania w sklepie.
– Stworzenie dobrej i funkcjonalnej aplikacji mobilnej było dla nas od dawna priorytetem. Zdajemy sobie sprawę, jak ważne jest posiadanie wysoko rozwiniętych, zdalnych kanałów sprzedaży, dlatego nie ustajemy we wprowadzaniu udoskonaleń w tym obszarze. Inspirujemy się potrzebami pasażerów i staramy się do nich dostosować. Nowe funkcje to kolejny krok w tym procesie – powiedział Tomasz Gontarz, wiceprezes zarządu PKP Intercity.
PKP Intercity przypomina, że rozwijana jest także strona internetowa przeznaczona do zakupu biletów intercity.pl – Wprowadzony we wrześniu tego roku system e-IC 2.0 w wersji beta oferuje intuicyjną ścieżkę zakupową, odnowiony design i wiele funkcjonalności, które stają się już standardem w ofercie narodowego przewoźnika. Do najważniejszych z nich należą m.in. planowanie podróży „tam i z powrotem”, profile zakupowe oraz możliwość dodania biletu do kalendarza. Platforma podpowiada również najlepszą dla podróżnych ofertę, która jest dopasowana do ich indywidualnych potrzeb. Po podaniu daty urodzenia pasażera, e-IC 2.0 sugeruje ulgi, najbardziej korzystne dla danego przedziału wiekowego – pisze spółka.
Naszą ocenę zmian na intercity.pl
można przeczytać tutaj.