Partnerzy serwisu:
Tabor i technika

4 dni po rakietowym ataku Ukrzaliznycia wznawia remonty wagonów w Kijowie [zdjęcia]

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

BODE Rawag
Recaro-Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
Aste
R&G Plus
Dellner
CORAIL

Data publikacji:
10-06-2022
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
rynek kolejowy

Podziel się ze znajomymi:

Zaledwie w 5 dni po rakietowym ataku na zakłady remontu wagonów DWRZ w kijowskiej dzielnicy Darnycja, wznawiane są naprawy wagonów. To efekt niebywałego zaangażowania kolejarzy i wolontariuszy w naprawę obiektu.

Do ataku rakietowego na zakłady remontu wagonów DWRZ w Kijowie doszło rano 5 czerwca. Rakiety dość poważnie zniszczyły część hal, gdzie na co dzień remontuje się pojazdy do przewozu rud żelaza oraz zboża. Dlaczego do ataku doszło? Rosyjskie ministerstwo obrony twierdziło, że w obiekcie naprawiane były czołgi T72 (w tym otrzymane od Polski). Ukrzaliznycia jeszcze tego samego dnia zaprosiła dziennikarzy na teren zakładu, aby udowodnić, że to kolejna bzdura rozpowszechniana przez Rosjan, którym kończą się pomysły na terroryzowanie Ukraińców.

W 4 dni po ataku, w czwartek wieczorem, zakład wznowił naprawy, jak chwalą się Koleje Ukraińskie na swoim telegramie. Dwa dni trwały czynności organów bezpieczeństwa i prokuratury, które rejestrowały zniszczenia, kolejne dwa dni trwały prace ciężkiego sprzętu, naprawy zadaszenia, kanałów obsługowych i podnośników kutruffa. Pomogła ponad setka wolontariuszy, którzy zgłosili się do porządkowania hal i torowisk.

– Zaczynamy pracę w takich warunkach, na jakie możemy sobie pozwolić. Pierwsze wagony już są remontowane. Są konieczne, aby ratować ukraiński eksport – napisali Ukraińcy, którzy nie po raz pierwszy zadziwiają świat. Kilkanaście dni temu, w ciągu nie całego miesiąca podnieśli z dna rzeki kompletnie zniszczony most na linii z Kijowa do Buczy i uruchomili na nim ruch. W czasie pokoju takie prace wykonuje się w pół roku i więcej.
Partnerzy działu

BODE Rawag
Recaro-Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
Aste
R&G Plus
Dellner
CORAIL

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

Zobacz również:

SKPL chce jeździć na drugiej trasie do Ukrainy. Tym razem do Kowla

Pasażer

SKPL chce jeździć na drugiej trasie do Ukrainy. Tym razem do Kowla

Michał Szymajda 31 października 2024

Koleje Ukraińskie chcą kupić więcej EZT Hyundaia

Tabor i technika

Koleje Ukraińskie chcą kupić więcej EZT Hyundaia

Roman Czubiński 21 sierpnia 2024

Rozpoczęła się budowa toru 1435 mm na ukraińskim Zakarpaciu [zdjęcia]

Infrastruktura

Pozostałe z wątku:

Zobacz również:

SKPL chce jeździć na drugiej trasie do Ukrainy. Tym razem do Kowla

Pasażer

SKPL chce jeździć na drugiej trasie do Ukrainy. Tym razem do Kowla

Michał Szymajda 31 października 2024

Koleje Ukraińskie chcą kupić więcej EZT Hyundaia

Tabor i technika

Koleje Ukraińskie chcą kupić więcej EZT Hyundaia

Roman Czubiński 21 sierpnia 2024

Rozpoczęła się budowa toru 1435 mm na ukraińskim Zakarpaciu [zdjęcia]

Infrastruktura

Kongresy
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5
Zamknij