Partnerzy serwisu:
Infrastruktura

22 perony na liniach 1, 272 i 353 do przebudowy. Drogie oferty

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof
Plasser&Theurer
Nokia Solutions&Networks

Data publikacji:
19-08-2019
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

INFRASTRUKTURA
22 perony na liniach 1, 272 i 353 do przebudowy. Drogie oferty
fot. PKP PLK
PKP PLK otworzyły oferty w przetargu, prowadzonym w formule projektuj i buduj, na przebudowę lub modernizację 22 peronów w 15 lokalizacjach na liniach kolejowych nr 1, 272 i 353 w województwach wielkopolskim, kujawsko-pomorskim i łódzkim. Najtańsza złożona oferta przekracza budżet zamawiającego o połowę. Ostateczne ceny zależne będą od aukcji elektronicznej. 

Zakres inwestycji obejmuje przebudowę bądź modernizację 22 peronów zlokalizowanych na terenie trzech województw – wielkopolskiego, kujawsko-pomorskiego, łódzkiego. W sumie wskazano 15 lokalizacji na trzech liniach kolejowych – nr 272 Kluczbork – Poznań Gł. (Łęka Opatowska, Słupia, Kępno, Domanin, Solec, Pierzchno), nr 353 Poznań Wschód – Skandawa (Gniewkowo, Suchatówka, Papowo Toruńskie, Turzno, Kamionki Jezioro, Rychnowo Wielkie, Zieleń, Książki) oraz nr 1 Warszawa Zach. – Katowice (Wolbórka). Celem projektu jest poprawa stanu infrastruktury obsługi pasażerów wraz z dostosowaniem jej do wymagań TSI PRM.

Przedsięwzięcie będzie realizowane w formule projektuj i buduj. W ramach prac przewidziano przebudowę peronów wraz z wykonaniem odwodnienia z dojściem przez tory osłoniętym rogatkami lub labiryntem, wymianą oświetlenia i nagłośnienia. Na linii 353 zaplanowano perony o wysokości 0,76 m, a na liniach 1 i 272 – o wysokości 0,55 m.

W obrębie przebudowywanych peronów wymieniona ma zostać nawierzchnia torowa, a także konstrukcje wsporcze sieci trakcyjnej oraz nawierzchnia drogowa na przejazdach. Na dwupoziomowej stacji Kępno wybudowane zostaną winda oraz dojścia dla pieszych.

Dzisiaj (19 sierpnia) minął termin składania ofert. Wystartowały trzy firmy z ofertami przekraczającymi budżet zamawiającego. PKP PLK przeznaczyły na realizację zamówienia kwotę w wysokości 87,1 mln zł brutto, a także 13,1 mln zł brutto na zamówienia podobne. Spółka Infra Silesia wyceniła prace na 130,1 mln zł brutto, Infrakol na 133,5 mln zł brutto, a NDI na 154,7 mln zł brutto.

Jedynym kryterium wyboru jest cena. Ostateczne ceny zależne będą od aukcji elektronicznej. Na realizację prac przeznaczono 32 miesiące.
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof
Plasser&Theurer
Nokia Solutions&Networks

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Zobacz również:

Kongresy
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5
Zamknij