NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

Łódź Widzew: Co z przejściem podziemnym?

| Transport Publiczny 22.04.2014 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2014-04-22 10:28:36 Autor: stary kolejarz
---.4web.pl
I oto mamy typowy przykład jak trudno podjąć decyzję. Nie jest trudno wybudować czy zaprojektować obiekt budowlany jeżeli oczywiście jest wykonywany przez fachowców.
Uzyskanie decyzji lokalizacyjnej, wszelkiego rodzaju operatów środowiskowych czy geodezyjnych oraz uzgodnienia trwają miesiącami.
Czy ci nasi prezesi, dyrektorzy, inżynierowie kontraktów, urzędnicy itp. nie powinni za takie długie terminy ponosić odpowiedzialności ? Za co oni odpowiadają i biorą pieniądze i to jeszcze niemałe.
2014-04-22 10:42:12 Autor: wdr
---.emea.ibm.com

wdr
PLK robiąc modernizację ma gdzieś pasażerów. na trasie Kraków-Rzeszów cała modernizacja kończy się zmniejszeniem dostępności peronów (trzeba latać naokoło do tunelu, nie robią dojść na perony z 2 stron). nie mówię już o wiatach, które na peronie w dębicy wyglądają jak przystanek komunikacji miejskiej.
2014-04-22 18:02:04 Autor: Trako
---.gliwice.vectranet.pl
Na razie to jest próba zrealizowania inwestycji miejskiej za pieniądze kolejowe. Te i podobne prośby żądania powinni sobie zgłaszać do urzędu miasta a nie PLK która nie ma żadnego interesu w tej inwestycji.
2014-04-22 18:55:58 Autor: Leonard
---.dynamic.chello.pl
To jest głupota i krótkowzroczność pekape. Po drugiej stronie jest miejsce na 300 - 400 samochodów. Kto będzie sie z tej strony Łodzi pchał przez Niciarnianą, która będzie robiona przez najbliższe dwa lata, bo widzewską zaraz zamkną. Poza tym ile osób dojeżdża tylko do stacji końcowej ? Masa ludzi wysiada po drodze. Lobby drogowe zaciera ręce.
2014-04-22 18:56:00 Autor: Leonard
---.dynamic.chello.pl
To jest głupota i krótkowzroczność pekape. Po drugiej stronie jest miejsce na 300 - 400 samochodów. Kto będzie sie z tej strony Łodzi pchał przez Niciarnianą, która będzie robiona przez najbliższe dwa lata, bo widzewską zaraz zamkną. Poza tym ile osób dojeżdża tylko do stacji końcowej ? Masa ludzi wysiada po drodze. Lobby drogowe zaciera ręce.
2014-04-22 19:57:44 Autor: pispupil.
---.smrw.lodz.pl
To czysta logika naszych wielkich umysłów.
Ul. Kosodrzewiny i cała północna strona, to wiocha.
Są pola na których możnaby było zbudować spory parking, ale to pola uprawne a nad torami krzaki. Parking? na wozy drabiniaste?
No ci co będą musieli dojechać od strony północnej Łodzi od torów, przejdą horror, lub własnymi kółkami dojadą szybciej, niż już obecnie przebiją się przez zatłoczone ulice, a rozgardiasz i bałagan, destabizacja ruchu drogowego będzie jeszcze większa.
Aby do wiosny (tylko której), bo już należy "chwalić" za zablokowanie łodzi.
Przeżyliśmy potop szwedzki i to też
2014-04-22 23:54:19 Autor: Fry
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ponoc to nie wina PLK. Ponoc Miasto sie zapieralo ze to PLK odmawia zmian. Dopiero jak mieszkancy zapytali kolejarzy okazalo sie ze nikt z nimi nie rozmawial a miasto po prostu sciemialo zeby zbyc mieszkancow. Okazalo sie ze caly ten przejazd od granic miasta do fabrycznej zaprojektowano najnizszym kosztem a miasto sie zgodzilo bez gadania. Ponoc, tak mowia. Liwkiduje sie wiec przejazdy i przejscia nie dajac nic w zamian.

Oprocz tunelu, takze po pn stronie powinien powstac nie tylko parking p+r, ale tez kilka polaczen przez tory. Caly tunel do p+r, a do tego przejazd pod torami tunelem na Niciarnainej i Widzewskiej, oraz estakada Puszkina i Augustow lub Hetmanska yo kompleksowe rozwiazanie na miare miasta a nie wsi.

A tak na prawde to przydalaby sie i droga ktora stalaby sie nowym wlotem do miasta. Rownolegla do torow odciazyla by Rokicinska a w druga strone pozwolila by na unikniecie korkowania Niciarnianej i Kopcinskiego przez jadacych z pn na wsch.

Puszkina powinna sie stac wsch wew obwodnica dzielnic Lodzi a gdyby bylo to mozliwe to nalezaloby ja poprowadzic np poprzez jakis lacznik tak by stala sie tez drugim wylotem ze Zgierza. No ale to juz inna bajka.

To jest szerszy plan, tymczasem juz z kiludziesiecioma metrami tunelu jest problem bo rzaden decydent nie mieszka na Stokach i nie dojezdza do Wawy pociagiem. Teraz gdy wystraczy wykopac row i zalac betonem sie nie da, a co dopiero jak powstana juz tam tory i plot oddzielajacy LKA... W ogole pomijam fakt ze na 400m peronu jeden tunel to jakas porazka, no ale Jak to mowia, Lodz k...! :/
2014-04-29 12:16:46 Autor: Gość
---.bremultibank.com.pl
A kto buduje. PLK czy miasto? Oczywiście, że w Warszawie ich to mało interesuje.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Infrastruktura
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS