NUMER 07/2017
NUMER 07/2017
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Integracja biletowa
szukaj
Śledź nas:

Ukraiński Hyundai Rotem i Tarpan w Przemyślu [zdjęcia]

| Michał Szymajda 19.12.2016 122

Ukraiński Hyundai Rotem i Tarpan w Przemyślu [zdjęcia]
Hyundai Rotem na stacji Przemyśl Główny Fot. Edyta Niezgoda - Gajdzik, linia102.pl
Ukraiński Hyundai Rotem i Tarpan w Przemyślu [zdjęcia]
Ukraiński Hyundai Rotem i Tarpan w Przemyślu [zdjęcia]
Ukraiński Hyundai Rotem i Tarpan w Przemyślu [zdjęcia]
Ukraiński Hyundai Rotem i Tarpan w Przemyślu [zdjęcia]
Ukraiński Hyundai Rotem i Tarpan w Przemyślu [zdjęcia]
Ukraiński Hyundai Rotem i Tarpan w Przemyślu [zdjęcia]
Ukraiński Hyundai Rotem i Tarpan w Przemyślu [zdjęcia]
Ukraiński Hyundai Rotem i Tarpan w Przemyślu [zdjęcia]
Ukraiński Hyundai Rotem i Tarpan w Przemyślu [zdjęcia]
Trwają przygotowania do uruchomienia transgranicznego połączenia polskiego Przemyśla z ukraińskim Lwowem i Kijowem. W ostatnich dniach odbyły się próby elektrycznych zespołów trakcyjnych Hyundai Rotem i EKR 1 Tarpan już na polskich torach.
Najpierw 18 grudnia o godzinie 2:45 do Przemyśla wjechał, ciągnięty przez lokomotywę spalinową należącą do PKP Cargo, elektryczny zespół trakcyjny Hyundai Rotem. Dzień później podobna operacja miała miejsce z ezt EKr1 Tarpan, jednym z dwóch wyprodukowanych w zakładach kolejowych w Krzemieńczuku dalekobieżnych zespołów trakcyjnych. Zarówno koreański, jak i ukraiński pojazd, mogą rozpędzić się do prędkości 160 km/h. 

Ukrzalyznycja chce uruchomić połączenie między Przemyślem a Lwowem i Kijowem jeszcze w 2016 roku. Miałoby być obsługiwane elektrycznym pociągiem Hyundai lub Tarpanem. Cena biletu pomiędzy Przemyślem a Lwowem ma wynosić 5 euro. Czas przejazdu w pełnej relacji Kijów – Przemyśl miałby wynieść około siedmiu godzin. Więcej na ten temat można przeczytać tutaj. Uruchomienie nowego bezpośredniego połączenia kolejowego między Ukrainą a Polską jest możliwe m.in. dzięki temu, że tabor UZ nie musi posiadać polskich dopuszczeni do ruchu na sieci kolejowej PKP PLK. Piszemy o tym tutaj.

Zdjęcia otrzymaliśmy dzięki uprzejmości prowadzących portal Linia 102.
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej z regionu:

Ukraina (0)
 
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Tabor i technika
PARTNERZY DZIAŁU


Wiecej z regionu:

Ukraina (0)
Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
RYNEK KOLEJOWY 07/2017
NUMER 07/2017
Sporą część lipcowego wydania miesięcznika "Rynek Kolejowy" poświęcamy kwestiom biletowym oraz organizacji transportu. Przedstawiamy problemy we wdrożeniu wspólnego biletu w Polsce i pokazujemy modelowe, szwajcarskie rozwiązania tej kwestii. W dziale "Infrastruktura" piszemy o planowanym powrocie do stolicy stacji Warszawa Główna. Rozmawiamy również z członkiem zarządu Stadler Polska o jubileuszu firmy i przedstawiamy perspektywy wejścia do taboru polskich przewoźników (głównie PKP Intercity) kolejnych elektrycznych zespołów trakcyjnych. W obszernym materiale "Więcej Dartów nie będziemy. Co poszło nie tak?" przedstawiamy historię najbardziej burzliwej dostawy taboru w Polsce. Opisujemy także wątpliwości dotyczące modernizacji magistrali E20 Warszawa - Poznań.

 

współpraca
  Onet biznes Invest Map Interia TSL biznes
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS