NUMER 01/2017
NUMER 01/2017
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Kolej przyszłości
szukaj
Śledź nas:

Ukraiński Hyundai Rotem i Tarpan w Przemyślu [zdjęcia]

| Michał Szymajda 19.12.2016 122

Ukraiński Hyundai Rotem i Tarpan w Przemyślu [zdjęcia]
Hyundai Rotem na stacji Przemyśl Główny Fot. Edyta Niezgoda - Gajdzik, linia102.pl
Ukraiński Hyundai Rotem i Tarpan w Przemyślu [zdjęcia]
Ukraiński Hyundai Rotem i Tarpan w Przemyślu [zdjęcia]
Ukraiński Hyundai Rotem i Tarpan w Przemyślu [zdjęcia]
Ukraiński Hyundai Rotem i Tarpan w Przemyślu [zdjęcia]
Ukraiński Hyundai Rotem i Tarpan w Przemyślu [zdjęcia]
Ukraiński Hyundai Rotem i Tarpan w Przemyślu [zdjęcia]
Ukraiński Hyundai Rotem i Tarpan w Przemyślu [zdjęcia]
Ukraiński Hyundai Rotem i Tarpan w Przemyślu [zdjęcia]
Ukraiński Hyundai Rotem i Tarpan w Przemyślu [zdjęcia]
Trwają przygotowania do uruchomienia transgranicznego połączenia polskiego Przemyśla z ukraińskim Lwowem i Kijowem. W ostatnich dniach odbyły się próby elektrycznych zespołów trakcyjnych Hyundai Rotem i EKR 1 Tarpan już na polskich torach.
Najpierw 18 grudnia o godzinie 2:45 do Przemyśla wjechał, ciągnięty przez lokomotywę spalinową należącą do PKP Cargo, elektryczny zespół trakcyjny Hyundai Rotem. Dzień później podobna operacja miała miejsce z ezt EKr1 Tarpan, jednym z dwóch wyprodukowanych w zakładach kolejowych w Krzemieńczuku dalekobieżnych zespołów trakcyjnych. Zarówno koreański, jak i ukraiński pojazd, mogą rozpędzić się do prędkości 160 km/h. 

Ukrzalyznycja chce uruchomić połączenie między Przemyślem a Lwowem i Kijowem jeszcze w 2016 roku. Miałoby być obsługiwane elektrycznym pociągiem Hyundai lub Tarpanem. Cena biletu pomiędzy Przemyślem a Lwowem ma wynosić 5 euro. Czas przejazdu w pełnej relacji Kijów – Przemyśl miałby wynieść około siedmiu godzin. Więcej na ten temat można przeczytać tutaj. Uruchomienie nowego bezpośredniego połączenia kolejowego między Ukrainą a Polską jest możliwe m.in. dzięki temu, że tabor UZ nie musi posiadać polskich dopuszczeni do ruchu na sieci kolejowej PKP PLK. Piszemy o tym tutaj.

Zdjęcia otrzymaliśmy dzięki uprzejmości prowadzących portal Linia 102.



tekst alternatywny
 Europejskie Forum Taborowe 2017
Warszawa, 15 marca 2017 r.


Weź udział w największej i najbardziej prestiżowej konferencji w Europie Środkowo-Wschodniej, poświęconej rynkowi produkcji i modernizacji taboru kolejowego. Co roku podejmowane są tematy planowanych zakupów w regionie, nowoczesnych technologii i innowacyjności w konstruowaniu oraz utrzymaniu pojazdów szynowych, zwłaszcza odnośnie zużycia energii, designu i podzespołów. 

Dowiedz się więcej


Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

 
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Tabor i technika
PARTNERZY DZIAŁU


Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 01/2017
NUMER 01/2017
Tematem numeru jest przyszłość kolei. Piszemy więc o najnowszych zdobyczach kolejowej techniki w Europie i Azji, a także o tym, czy przyszłością szybkiego transportu lądowego może być Hyperloop. W Raporcie opisujemy najnowsze programy, które mają przyczynić się do wzrostu innowacyjności polskiej kolei zwłaszcza w obszarze taboru kolejowego. Skoro mowa o taborze - dokładnie opisujemy najnowszą konwersję popularnego w Polsce ezt EN57, którą wykonuje poznański FPS, piszemy też o najnowszych zakupach w Małopolsce, gdzie właśnie dotarły pierwsze Impulsy z Newagu. W nowym numerze publikujemy też trzy ciekawe rozmowy - z panią prezes SKM Warszawa Krystyną Pękałą, z Piotrem Pawłowskim, prezesem Fundacji Integracja, a także z Ignacym Górą, prezesem Urzędu Transportu Kolejowego.

Zapraszamy do lektury!

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca
  Onet biznes Invest Map Interia TSL biznes
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS