Partnerzy serwisu:
Tabor i technika

Ukraiński Hyundai Rotem i Tarpan w Przemyślu [zdjęcia]

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

BODE Rawag
Recaro-Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
Aste
R&G Plus
Dellner
CORAIL

Data publikacji:
19-12-2016
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Rynek Kolejow

Podziel się ze znajomymi:

Trwają przygotowania do uruchomienia transgranicznego połączenia polskiego Przemyśla z ukraińskim Lwowem i Kijowem. W ostatnich dniach odbyły się próby elektrycznych zespołów trakcyjnych Hyundai Rotem i EKR 1 Tarpan już na polskich torach.

Najpierw 18 grudnia o godzinie 2:45 do Przemyśla wjechał, ciągnięty przez lokomotywę spalinową należącą do PKP Cargo, elektryczny zespół trakcyjny Hyundai Rotem. Dzień później podobna operacja miała miejsce z ezt EKr1 Tarpan, jednym z dwóch wyprodukowanych w zakładach kolejowych w Krzemieńczuku dalekobieżnych zespołów trakcyjnych. Zarówno koreański, jak i ukraiński pojazd, mogą rozpędzić się do prędkości 160 km/h. 

Ukrzalyznycja chce uruchomić połączenie między Przemyślem a Lwowem i Kijowem jeszcze w 2016 roku. Miałoby być obsługiwane elektrycznym pociągiem Hyundai lub Tarpanem. Cena biletu pomiędzy Przemyślem a Lwowem ma wynosić 5 euro. Czas przejazdu w pełnej relacji Kijów – Przemyśl miałby wynieść około siedmiu godzin. Więcej na ten temat można przeczytać tutaj. Uruchomienie nowego bezpośredniego połączenia kolejowego między Ukrainą a Polską jest możliwe m.in. dzięki temu, że tabor UZ nie musi posiadać polskich dopuszczeni do ruchu na sieci kolejowej PKP PLK. Piszemy o tym tutaj.

Zdjęcia otrzymaliśmy dzięki uprzejmości prowadzących portal Linia 102.
Partnerzy działu

BODE Rawag
Recaro-Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
Aste
R&G Plus
Dellner
CORAIL

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

Zobacz również:

SKPL chce jeździć na drugiej trasie do Ukrainy. Tym razem do Kowla

Pasażer

SKPL chce jeździć na drugiej trasie do Ukrainy. Tym razem do Kowla

Michał Szymajda 31 października 2024

Koleje Ukraińskie chcą kupić więcej EZT Hyundaia

Tabor i technika

Koleje Ukraińskie chcą kupić więcej EZT Hyundaia

Roman Czubiński 21 sierpnia 2024

Rozpoczęła się budowa toru 1435 mm na ukraińskim Zakarpaciu [zdjęcia]

Infrastruktura

Pozostałe z wątku:

Zobacz również:

SKPL chce jeździć na drugiej trasie do Ukrainy. Tym razem do Kowla

Pasażer

SKPL chce jeździć na drugiej trasie do Ukrainy. Tym razem do Kowla

Michał Szymajda 31 października 2024

Koleje Ukraińskie chcą kupić więcej EZT Hyundaia

Tabor i technika

Koleje Ukraińskie chcą kupić więcej EZT Hyundaia

Roman Czubiński 21 sierpnia 2024

Rozpoczęła się budowa toru 1435 mm na ukraińskim Zakarpaciu [zdjęcia]

Infrastruktura

Kongresy
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5
Zamknij