NUMER 03/2018
NUMER 03/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Taki był rok 2017
szukaj
Śledź nas:

Stadler prezentuje nową elektryczno-spalinową lokomotywę Class 88 (zdjęcia)

| Michał Szymajda 23.09.2016 163

Stadler prezentuje nową elektryczno-spalinową lokomotywę Class 88 (zdjęcia)
Class 88 od hiszpańskiego oddziału Stadlera Fot. ms, Rynek-Kolejowy.pl
Stadler prezentuje nową elektryczno-spalinową lokomotywę Class 88 (zdjęcia)
Stadler prezentuje nową elektryczno-spalinową lokomotywę Class 88 (zdjęcia)
Stadler prezentuje nową elektryczno-spalinową lokomotywę Class 88 (zdjęcia)
Stadler prezentuje nową elektryczno-spalinową lokomotywę Class 88 (zdjęcia)
Stadler prezentuje nową elektryczno-spalinową lokomotywę Class 88 (zdjęcia)
Stadler prezentuje nową elektryczno-spalinową lokomotywę Class 88 (zdjęcia)
Stadler prezentuje nową elektryczno-spalinową lokomotywę Class 88 (zdjęcia)
Stadler prezentuje nową elektryczno-spalinową lokomotywę Class 88 (zdjęcia)
Stadler to nie tylko producent elektrycznych zespołów trakcyjnych, tramwajów i wagonów. Wartym uwagi pojazdem, zaprezentowanym na targach Innotrans 2016 w Berlinie, jest lokomotywa dwutrakcyjna Class 88 dla angielskiego klienta. Zaprojektował ją Vossloh, ale po zmianie właściciela fabryki w Walencji firmowana jest marką Stadler.
– Nie jest to elektrowóz z pomocniczym silnikiem „last mile”, lecz lokomotywa, która przy użyciu spalinowego silnika może normalnie prowadzić pociągi – mówił szef hiszpańskiego oddziału Stadlera Iñigo Parra. Poinformował on również dziennikarzy, ze Stadler obecnie pracuje nad innymi konfiguracjami dwutrakcyjnej lokomotywy po to, by mogła być oferowana także w kontynentalnej Europie.

– Lokomotywa będzie oferowana zarówno w wersji cztero jak i sześcioosiowej. Wyposażymy ją także w silniki elektryczne odpowiednie dla lokalnej specyfiki napięcia, w zależności od kraju gdzie ma się poruszać. Obecnie prezentowany Class 88 nadaje się do prowadzenia pociągów towarowych i pasażerskich, jako taka też będzie oferowana – powiedział Iñigo Parra.

Silniki elektryczny posiadają moc 4000 kW, spalinowy (produkcji Cat) - 708 kW. Lokomotywa może poruszać się z prędkością maksymalną 160 km/h. Prezentowany Class 88 należy do Beacon Leasing Limited (zamówiono 10 takich lokomotyw). Pierwszym jej użytkownikiem będzie Direct Rail Services.
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej z regionu:

Berlin (0)
 
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Tabor i technika
PARTNERZY DZIAŁU


Wiecej z regionu:

Berlin (0)
Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
RYNEK KOLEJOWY 03/2018
NUMER 03/2018
To był udany rok dla naszego wydawnictwa. W połowie roku do rodziny naszych portali internetowych składającej się dotąd z Rynku Kolejowego, Rynku Infrastruktury i Transportu Publicznego dołączył Rynek Lotniczy. O najważniejszych wydarzeniach mijającego w świetle całego rynku kolejowego roku piszemy w najnowszym Raporcie. Polecamy także m. in. rozmowę z nowym Prezesem Pesy oraz długi wywiad z szefem Przewozów Regionalnych.

 

współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS