NUMER 07/2017
NUMER 07/2017
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Integracja biletowa
szukaj
Śledź nas:

Stadler: Dobrze, że Intercity kupi ezt, wskaźnik niezawodności Flirtów to prawie 100%

| Michał Szymajda 09.06.2017 243

Stadler: Dobrze, że Intercity kupi ezt, wskaźnik niezawodności Flirtów to prawie 100%
Stadler liczy na kolejne dostawy Flirtów do PKP IntercityFot. Michał Szymajda, RK
– Zapowiadane zakupy kolejnych nowych elektrycznych zespołów trakcyjnych przez PKP Intercity to dobra wiadomość. Widać, że spółka stawia na efektywność – powiedział Stanisław Skalski, członek zarządu Stadler Polska, przy okazji chwaląc się najnowszymi wskaźnikami operacyjnymi Flirtów dostarczonych spółce.
Siedlecki producent elektrycznych zespołów trakcyjnych Flirt, z których 20 jeździ w taborze PKP Intercity, odniósł się do zapowiedzi Krzysztofa Mamińskiego, który podczas spotkania z dziennikarzami zapowiedział powrót do idei zakupów ezt.

– Gdy spojrzymy chociażby na koszty LCC (Life Cycle Costing Analysis – dop. red.), np. zużycie energii, to ten rodzaj składów jest o wiele bardziej efektywny ekonomicznie dla przewoźnika niż składy tradycyjne zestawiane z lokomotywy i wagonów. Z punktu widzenia pasażerów ezt mają także wiele zalet – bezstopniowe przejścia, przestronne, wielofunkcyjne przedziały pasażerskie przystosowane do przewożenia rowerów i wózków oraz udogodnienia dla osób niepełnosprawnych gwarantują wygodną, komfortową podróż – mówi Stanisław Skalski.

Przy okazji Stadler Polska poinformował o najnowszych wskaźnikach niezawodności, którymi mogą się pochwalić pociągi kursujące we flocie PKP Intercity. – W pierwszym kwartale 2017 roku wskaźnik ten wyniósł aż 99,98 procent – powiedział członek zarządu Stadler Polska.

– Cały czas pracujemy nad rozwojem naszych produktów, by jeszcze lepiej odpowiadały potrzebom przewoźników i pasażerów. Obecnie możemy zaproponować najnowszą generację pojazdu Flirt, z bogatszym wyposażeniem, dodatkowymi nowinkami technicznymi i prędkością nawet do 200 km/h. W maju tego roku Stadler zaprezentował swój najnowszy pojazd – EC250 Giruno – niskopodłogowy elektryczny zespół trakcyjny poruszający się z prędkością do 250 km/h, który także może być ciekawą alternatywą dla PKP Intercity – uważa Stanisław Skalski.

– Możliwość produkcji kolejnych składów dla PKP Intercity w Siedlcach – zakładzie zatrudniającym 700 osób, współpracującym z 2000 polskich partner i słynącym z pojazdów najwyższej jakości, byłaby dla nas wspaniałą wiadomością – kończy.
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej z regionu:

Warszawa (3174)
 
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Tabor i technika
PARTNERZY DZIAŁU


Wiecej z regionu:

Warszawa (3174)
Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2017
NUMER 07/2017
Sporą część lipcowego wydania miesięcznika "Rynek Kolejowy" poświęcamy kwestiom biletowym oraz organizacji transportu. Przedstawiamy problemy we wdrożeniu wspólnego biletu w Polsce i pokazujemy modelowe, szwajcarskie rozwiązania tej kwestii. W dziale "Infrastruktura" piszemy o planowanym powrocie do stolicy stacji Warszawa Główna. Rozmawiamy również z członkiem zarządu Stadler Polska o jubileuszu firmy i przedstawiamy perspektywy wejścia do taboru polskich przewoźników (głównie PKP Intercity) kolejnych elektrycznych zespołów trakcyjnych. W obszernym materiale "Więcej Dartów nie będziemy. Co poszło nie tak?" przedstawiamy historię najbardziej burzliwej dostawy taboru w Polsce. Opisujemy także wątpliwości dotyczące modernizacji magistrali E20 Warszawa - Poznań.

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca
  Onet biznes Invest Map Interia TSL biznes
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS