NUMER 04/2018
NUMER 04/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Czy grozi nam pustka za nastawnikiem?
szukaj
Śledź nas:

Prace na linii Warszawa – Lublin idą do przodu [zdjęcia]

| inf. prasowa 14.11.2017 139

Prace na linii Warszawa – Lublin idą do przodu [zdjęcia]
Modernizacja linii 7 Warszawa - Lublin Fot. PKP PLK
Prace na linii Warszawa – Lublin idą do przodu [zdjęcia]
Prace na linii Warszawa – Lublin idą do przodu [zdjęcia]
Prace na linii Warszawa – Lublin idą do przodu [zdjęcia]
Prace na linii Warszawa – Lublin idą do przodu [zdjęcia]
Prace na linii Warszawa – Lublin idą do przodu [zdjęcia]
Prace na linii Warszawa – Lublin idą do przodu [zdjęcia]
Prace na linii Warszawa – Lublin idą do przodu [zdjęcia]
Prace na linii Warszawa – Lublin idą do przodu [zdjęcia]
Prace na linii Warszawa – Lublin idą do przodu [zdjęcia]
Prace na linii Warszawa – Lublin idą do przodu [zdjęcia]
Prace na linii Warszawa – Lublin idą do przodu [zdjęcia]
Prace na linii Warszawa – Lublin idą do przodu [zdjęcia]
PKP Polskie Linie Kolejowe pochwaliły się rezultatami prac budowlanych prowadzonych w Dęblinie, Garwolinie i Pilawie na modernizowanej linii nr 7.
W ramach modernizacji prowadzona jest wymiana sieci trakcyjnej oraz torów. Przebudowywane są również stacje m.in. w Lublinie, Dęblinie, Garwolinie i Pilawie. W sumie na trasie przebudowane będą 34 stacje i przystanki. W Pilawie powstaje wygodne i bezpieczne przejście podziemne na perony, dostosowane do potrzeb osób o ograniczonej mobilności. PKP PLK zaplanowały 11 nowych podziemnych przejść dla pieszych z windami na stacjach i przystankach: Lublin, Lublin Zachód, Motycz, Nałęczów, Puławy Miasto, Dęblin, Sobolew, Garwolin, Pilawa, Celestynów i Otwock.

150 kilometrów torów do wymiany

PLK zmodernizują 150 km torów. Nowa sieć trakcyjna pozwoli zwiększyć prędkość pociągów do 160 km/h, co skróci przejazd między Warszawą a Lublinem do około 90 min. Ważnym efektem inwestycji będzie wzrost poziomu bezpieczeństwa, gdyż wymienione zostaną też 383 rozjazdy i urządzenia sterowania. Bezpieczniej będzie na przejazdach kolejowo-drogowych. Na 68 skrzyżowaniach toru z drogą PLK zamontują dodatkowe urządzenia i rogatki. Istotnym rozwiązaniem będą dwa nowe tunele drogowe, które poprawią system komunikacji i zwiększą poziom bezpieczeństwa w ruchu kolejowym i drogowym.

Największy projekt KPK

Projekt pn. „Prace na linii kolejowej nr 7 Warszawa Wschodnia Osobowa – Dorohusk, na odcinku Warszawa – Otwock – Dęblin – Lublin, etap I” jest największym projektem w Krajowym Programie Kolejowym. Inwestycja jest współfinansowana z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Wartość całego projektu wynosi ponad 3,4 mld zł, z czego kwota dofinansowania unijnego POIiŚ wynosi ponad 2,9 mld zł.
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

 
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Tabor i technika
PARTNERZY DZIAŁU


Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 04/2018
NUMER 04/2018
Lata zaniedbań w szkolnictwie kolejowym i niskie płace na kolei sprawiły, że do pracy w naszej branży niewielu się garnęło. Teraz kolej musi konkurować o młodych ludzi, a nie będzie to zadaniem łatwym. O tym piszemy w aktualnym raporcie. Oprócz tego w numerze: Rozmowy z D. Blocherem (Budimex), J. Krupińskim i A. Śliwińskim (Strabag), podsumowanie przewozów intermodalnych w 2017 roku oraz rynku tramwajowego w tym samym okresie. Polecamy obszerny artykuł Jana Raczyńskiego na temat Kolei Dużych Prędkości w ujęciu międzynarodowym.

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS