NUMER 03/2018
NUMER 03/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Taki był rok 2017
szukaj
Śledź nas:

Pierwszy Impuls dla KD prawie gotowy. Zaraz rusza na testy do Żmigrodu [zdjęcia]

| Martyn Janduła 26.07.2017 142

Pierwszy Impuls dla KD prawie gotowy. Zaraz rusza na testy do Żmigrodu [zdjęcia]
Fot. Koleje Dolnośląskie
Pierwszy Impuls dla KD prawie gotowy. Zaraz rusza na testy do Żmigrodu [zdjęcia]
Pierwszy Impuls dla KD prawie gotowy. Zaraz rusza na testy do Żmigrodu [zdjęcia]
Pierwszy Impuls dla KD prawie gotowy. Zaraz rusza na testy do Żmigrodu [zdjęcia]
Pierwszy Impuls dla KD prawie gotowy. Zaraz rusza na testy do Żmigrodu [zdjęcia]
Pierwszy Impuls dla KD prawie gotowy. Zaraz rusza na testy do Żmigrodu [zdjęcia]
Pierwszy Impuls dla KD prawie gotowy. Zaraz rusza na testy do Żmigrodu [zdjęcia]
Pierwszy Impuls dla KD prawie gotowy. Zaraz rusza na testy do Żmigrodu [zdjęcia]
Koleje Dolnośląskie po kolejnej wizycie w fabryce Newagu w Nowym Sączu, po raz kolejny prezentują postęp prac przy Impulsach. Z informacji udostępnionych przez przewoźnika widać, że pierwszy ezt jest już prawie gotowy. Wkrótce rozpoczną się jego testy. Tymczasem pierwszy raz możemy zerknąć do jego wnętrza.
Trwa produkcja nowych pięcioczłonowych Impulsów dla Kolei Dolnośląskich. Impulsy, które otrzymają Koleje Dolnośląskie mają być najlepiej wyposażonymi pociągami regionalnymi w Polsce. Będzie ich jedenaście i dotrą do przewoźnika do końca listopada 2017 r. Zamówione elektryczne zespoły trakcyjne będą jeździły z prędkością maksymalną 160 km/h.

Tymczasem, przewoźnik pochwalił się właśnie pierwszym prawie gotowym składem, który wkrótce trafi na dolnośląskie tory. Prace przy nim są mocno zaawansowane. – Trwa właśnie końcowy montaż pierwszych składów, które już na początku sierpnia trafią na testy na tor doświadczalny Instytutu Kolejnictwa w Żmigrodzie – wyjaśniają Koleje Dolnośląskie. Od jesieni mają zacząć się jazdy testowe już na dolnośląskich torach.

Co ciekawe, najnowsze zdjęcia z linii produkcyjnej w zakładach Newag w Nowym Sączu prezentują nie tylko zewnętrzne pudło dolnośląskiego pociągu 45WE, ale po raz pierwszy możemy spojrzeć do jego wnętrza i kabiny maszynisty.

W środku znajdzie się 230 stałych foteli i przestrzeń dla 290 pasażerów stojących. Fotele mają być – co wciąż nietypowe w taborze regionalnym – regulowane w systemie stałego kąta i będą posiadać profilowane skórzane zagłówki. Będą też podnóżki oraz rozkładane stoliki i wieszak na ubrania chowający się w oparciu. Wyglądem siedzeń przewoźnik chwalił się zresztą jakiś czas temu. Ponadto, pod każdym z siedzeń znajdzie się gniazdko 230 V z ładowarką usb, czego dotąd w Polsce nikt nie montował. Pełną specyfikację pojazdów, w której postawiono przede wszystkim na wygodę i udogodnienia dla personelu, znajdziecie tutaj.

Koleje Dolnośląskie należące do samorządu realizują regularne przewozy od 2008 r. Z roku na rok spółka notuje regularne wzrosty liczby przewiezionych pasażerów, o czym piszemy tutaj. W zakresie taboru elektrycznego przewoźnik eksploatuje Impulsy Newagu – dziesięć czteroczłonowych 31WE i sześć trzyczłonowych 36WEa oraz kilka typów nielicznych jednostek EN57.
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej z regionu:

Dolnośląskie (0)
 
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Fotorelacje

Wiecej z regionu:

Dolnośląskie (0)
Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
RYNEK KOLEJOWY 03/2018
NUMER 03/2018
To był udany rok dla naszego wydawnictwa. W połowie roku do rodziny naszych portali internetowych składającej się dotąd z Rynku Kolejowego, Rynku Infrastruktury i Transportu Publicznego dołączył Rynek Lotniczy. O najważniejszych wydarzeniach mijającego w świetle całego rynku kolejowego roku piszemy w najnowszym Raporcie. Polecamy także m. in. rozmowę z nowym Prezesem Pesy oraz długi wywiad z szefem Przewozów Regionalnych.

 

współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS