szukaj
Śledź nas:

Pierwszy 14WE wrócił do Kolei Śląskich. Zobacz jak się prezentuje [zdjęcia]

| Jakub Madrjas 28.02.2017 185

Pierwszy 14WE wrócił do Kolei Śląskich. Zobacz jak się prezentuje [zdjęcia]
Fot. Patryk Farana
Pierwszy 14WE wrócił do Kolei Śląskich. Zobacz jak się prezentuje [zdjęcia]
Pierwszy 14WE wrócił do Kolei Śląskich. Zobacz jak się prezentuje [zdjęcia]
Pierwszy 14WE wrócił do Kolei Śląskich. Zobacz jak się prezentuje [zdjęcia]
Pierwszy 14WE wrócił do Kolei Śląskich. Zobacz jak się prezentuje [zdjęcia]
Pierwszy 14WE wrócił do Kolei Śląskich. Zobacz jak się prezentuje [zdjęcia]
Pierwszy 14WE wrócił do Kolei Śląskich. Zobacz jak się prezentuje [zdjęcia]
Pierwszy 14WE wrócił do Kolei Śląskich. Zobacz jak się prezentuje [zdjęcia]
Pierwszy 14WE wrócił do Kolei Śląskich. Zobacz jak się prezentuje [zdjęcia]
Pierwszy 14WE wrócił do Kolei Śląskich. Zobacz jak się prezentuje [zdjęcia]
Pierwszy 14WE wrócił do Kolei Śląskich. Zobacz jak się prezentuje [zdjęcia]
Pierwszy 14WE wrócił do Kolei Śląskich. Zobacz jak się prezentuje [zdjęcia]
Pierwszy 14WE wrócił do Kolei Śląskich. Zobacz jak się prezentuje [zdjęcia]
Pierwszy 14WE wrócił do Kolei Śląskich. Zobacz jak się prezentuje [zdjęcia]
Pierwszy 14WE wrócił do Kolei Śląskich. Zobacz jak się prezentuje [zdjęcia]
Do Kolei Śląskich powrócił z naprawy w Mińsku Mazowieckim pierwszy pojazd typu 14WE. Zakupiony z SKM Warszawa pociąg prezentuje się efektownie – podczas naprawy nadano mu barwy śląskiego przewoźnika.
Koleje Śląskie kupiły elektryczne zespoły trakcyjne 14WE w 2013 r. po wydzierżawieniu ich od Szybkiej Kolei Miejskiej w Warszawie. Pojazdy tego typu, dostarczane w latach 2005–2007, były pierwszym taborem stołecznego przewoźnika. Składy powstały z wykorzystaniem elementów pojazdów EN57.

ZNTK Mińsk Mazowiecki jest wykonawcą obsługi serwisowej z modernizacją dwóch pojazdów 14WE. Koleje Śląskie zaakceptowały ofertę firmy z grupy Pesa, mimo znacznego przekroczenia kosztorysu. Piszemy o tym tutaj. Zakład nabrał opóźnienia w realizacji naprawy, ponieważ nie przewidział na etapie postępowania przetargowego części koniecznych prac.

Zamówienie objęło wykonanie naprawy 4. poziomu utrzymania oraz dodatkowe prace, w tym: dostosowanie systemu informacji pasażerskiej wraz z systemem monitoringu do nowych wymagań prawnych, wyposażenie pojazdów w kabinę WC oraz wykonanie nowej malatury.

Kilka dni temu pierwszy z pociągów 14WE pojawił się w bazie przewoźnika. Pomyślnie przeszedł odbiory Kolei Śląskich. – Najprawdopodobniej pojazd jeszcze dziś wyjedzie na śląskie tory – mówi „Rynkowi Kolejowemu” rzecznik KŚ Michał Wawrzaszek. Zdjęcia pojazdu wykonał dziś (28 lutego) Patryk Farana.
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej z regionu:

Mińsk Mazowiecki (11)
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Fotorelacje

Wiecej z regionu:

Mińsk Mazowiecki (11)

Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 11/2018
NUMER 11/2018
W numerze: Rozmowy z R. Masiulisem (minister transportu Litwy), K. Zgorzelskim (Przewozy Regionalne), Ł. Frankiem (ZIKiT) • Polska zmierza ku elektromobilności • Spółka celowa wybuduje Centralny Port Komunikacyjny • Polska może być poważnym hubem logistycznym Europy • Grupa PKP na InnoTrans: jedność i otwarcie na świat • Dlaczego opłata dworcowa • Wien Hauptbahnhof – tak kolej tworzy miasto.

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS