NUMER 07/2017
NUMER 07/2017
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Integracja biletowa
szukaj
Śledź nas:

14WE już w barwach Kolei Śląskich [zdjęcia]

| Jakub Madrjas 17.01.2017 156

14WE już w barwach Kolei Śląskich [zdjęcia]
Fot. Przemysław Gajewski
14WE już w barwach Kolei Śląskich [zdjęcia]
14WE już w barwach Kolei Śląskich [zdjęcia]
14WE już w barwach Kolei Śląskich [zdjęcia]
Publikujemy pierwsze zdjęcia pojazdów typu 14WE w barwach Kolei Śląskich. Modernizację śląskich zespołów trakcyjnych wykonał ZNTK Mińsk Mazowiecki.
ZNTK Mińsk Mazowiecki złożył jedyną ofertę w przetargu spółki Koleje Śląskie na wykonanie obsługi serwisowej z modernizacją dwóch pojazdów 14WE. Opiewała ona na 4 784 700 zł brutto i znacznie przekraczała kosztorys (3,505 mln zł brutto). Ostatecznie została zaakceptowana przez przewoźnika. Więcej na temat można przeczytać tutaj.

Zakres modernizacji zakładał m.in. wyposażenie pojazdów w kabinę WC. Termin realizacji zamówienia upływał 31 grudnia 2016 roku, pojazdy jednak nie dotarły do przewoźnika w terminie. W okolicach Mińska Mazowieckiego sfotografował je Pan Przemysław Gajewski. 

– Wykonawca wystąpił z pismem o wydłużenie terminu naprawy tych dwóch pojazdów. Tłumaczy to koniecznością wykonania większego zakresu prac, których nie przewidział na etapie prowadzonego postępowania przetargowego. Zakładamy, że pojazdy wrócą do nas w przyszłym miesiącu – mówi „Rynkowi Kolejowemu” rzecznik Kolei Śląskich Michał Wawrzaszek.

Koleje Śląskie kupiły elektryczne zespoły trakcyjne 14WE w 2013 r. po wydzierżawieniu ich od Szybkiej Kolei Miejskiej w Warszawie. Pojazdy tego typu, dostarczane w latach 2005–2007, były pierwszym taborem stołecznego przewoźnika. Składy powstały z wykorzystaniem elementów pojazdów EN57.
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej z regionu:

Mińsk Mazowiecki (0)
 
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Fotorelacje

Wiecej z regionu:

Mińsk Mazowiecki (0)
Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
RYNEK KOLEJOWY 07/2017
NUMER 07/2017
Sporą część lipcowego wydania miesięcznika "Rynek Kolejowy" poświęcamy kwestiom biletowym oraz organizacji transportu. Przedstawiamy problemy we wdrożeniu wspólnego biletu w Polsce i pokazujemy modelowe, szwajcarskie rozwiązania tej kwestii. W dziale "Infrastruktura" piszemy o planowanym powrocie do stolicy stacji Warszawa Główna. Rozmawiamy również z członkiem zarządu Stadler Polska o jubileuszu firmy i przedstawiamy perspektywy wejścia do taboru polskich przewoźników (głównie PKP Intercity) kolejnych elektrycznych zespołów trakcyjnych. W obszernym materiale "Więcej Dartów nie będziemy. Co poszło nie tak?" przedstawiamy historię najbardziej burzliwej dostawy taboru w Polsce. Opisujemy także wątpliwości dotyczące modernizacji magistrali E20 Warszawa - Poznań.

 

współpraca
  Onet biznes Invest Map Interia TSL biznes
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS