NUMER 07/2017
NUMER 07/2017
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Integracja biletowa
szukaj
Śledź nas:

Kolejny fragment linii 281 będzie rewitalizowany

| Michał Szymajda 15.02.2017 71

Kolejny fragment linii 281 będzie rewitalizowany
MiłosławFot. Maciej Głowicki
Fragment linii 281, na której po przerwie wkrótce ruszą przewozy pasażerskie z Gniezna do Jarocina, będzie rewitalizowany na kolejnym odcinku. Przetarg dotyczy pełnienia nadzoru inwestorskiego i wykonania robót budowlanych między 112 a 127 kilometrem linii.
Na większości wspomnianego odcinka od Orzechowa do granicy IZ w torze nr 1 można jeździć z prędkością maksymalną 50 km/h. Planowane prace obejmują wymianę nawierzchni torowej, profilowanie ław torowiska, poprawę odwodnienia i wymianę części sieci trakcyjnej. Ma to pozwolić na podniesienie maksymalnej prędkości pociągów pasażerskich do 120 km/h, a towarowych do 80 km/h.

Dzięki wymianie rozjazdów i modernizacji systemu sterowania ruchem kolejowym ma się również poprawić przepustowość linii. Prace w ramach tego zadania nie obejmą jednak przebudowy peronów i tzw. małej architektury.

Kryterium udzielenia zamówienia jest w 100% cena. Oferty można składać do 2 marca 2017 roku. Prace mają być zakończone z ostatnim dniem listopada 2017 roku. Od czerwca 2017 planowanie jest uruchomienie połączeń regionalnych na odcinku z Jarocina przez Wrześnię do Gniezna. Piszemy o tym tutaj.
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej z regionu:

Jarocin (0)
 
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Infrastruktura
PARTNERZY DZIAŁU


Wiecej z regionu:

Jarocin (0)
Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
RYNEK KOLEJOWY 07/2017
NUMER 07/2017
Sporą część lipcowego wydania miesięcznika "Rynek Kolejowy" poświęcamy kwestiom biletowym oraz organizacji transportu. Przedstawiamy problemy we wdrożeniu wspólnego biletu w Polsce i pokazujemy modelowe, szwajcarskie rozwiązania tej kwestii. W dziale "Infrastruktura" piszemy o planowanym powrocie do stolicy stacji Warszawa Główna. Rozmawiamy również z członkiem zarządu Stadler Polska o jubileuszu firmy i przedstawiamy perspektywy wejścia do taboru polskich przewoźników (głównie PKP Intercity) kolejnych elektrycznych zespołów trakcyjnych. W obszernym materiale "Więcej Dartów nie będziemy. Co poszło nie tak?" przedstawiamy historię najbardziej burzliwej dostawy taboru w Polsce. Opisujemy także wątpliwości dotyczące modernizacji magistrali E20 Warszawa - Poznań.

 

współpraca
  Onet biznes Invest Map Interia TSL biznes
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS