Partnerzy serwisu:
Tabor i technika

Cztery firmy zainteresowane modernizacją ED74

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Rawag
Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
3M
Aste
R&G Plus

Data publikacji:
12-12-2017
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

TABOR I TECHNIKA
Cztery firmy zainteresowane modernizacją ED74
Fot. Dariusz Żaruk, SM42.pl
PKP Intercity zakończyło dialog techniczny na wykonanie napraw i modernizacji ezt serii ED74, zwanych "Edytami". Wzięły w nim udział cztery firmy.

Decyzja o tym, że wszystkie czteroczłonowe ezt ED74 wrócą na tory zapadła w październiku. Obecnie z 14 wyprodukowanych przez Pesę pojazdów tylko 7 posiada wykonane przeglądy P4. Już cztery dni po tej deklaracji opublikowano ogłoszenie o dialogu technicznym na wykonanie naprawy poziomu P5 wraz z modernizacją ezt serii ED74.

Jak poinformowała "RK" Agnieszka Serbeńska, rzecznik prasowy PKP Intercity, w dialogu technicznym wzięło udział czterech wykonawców: Pesa Bydgoszcz, FPS Poznań, Newag Nowy Sącz i Ente.  Tylko udział tej ostatniej firmy, znanej z wprowadzania innowacji na polskiej kolei, może być pewnym zaskoczeniem. Pozostałe firmy to najwięksi krajowi wykonawcy na rynku taboru szynowego.

Przetargu na modernizację pojazdów należy spodziewać się do końca grudnia lub na początku 2018 roku. Zgodnie z zapowiedzią zarządu PKP IC, wszystkie zespoły trakcyjne mają wrócić na tory od rozkładu jazdy 2020/2021. 
Partnerzy działu

Rawag
Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
3M
Aste
R&G Plus

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

PKP Intercity: Nie wykluczamy montażu ETCS w Edytach

Tabor i technika

PKP Intercity: Nie wykluczamy montażu ETCS w Edytach

Michał Szymajda 26 lipca 2023

ED74 po modernizacji nie mają ETCS. Czy jest im potrzebny?

Tabor i technika

Ostatni ED74 wrócił do PKP Intercity [zdjęcia]

Tabor i technika

PKP Intercity: Kończymy projekt modernizacji Edyt

Tabor i technika

PKP Intercity: Kończymy projekt modernizacji Edyt

Michał Szymajda 01 lutego 2023

ED74 – (nie)chciane dziecko polskiej myśli taborowej

Tabor i technika

Zobacz również:

PKP Intercity: Nie wykluczamy montażu ETCS w Edytach

Tabor i technika

PKP Intercity: Nie wykluczamy montażu ETCS w Edytach

Michał Szymajda 26 lipca 2023

ED74 po modernizacji nie mają ETCS. Czy jest im potrzebny?

Tabor i technika

Ostatni ED74 wrócił do PKP Intercity [zdjęcia]

Tabor i technika

PKP Intercity: Kończymy projekt modernizacji Edyt

Tabor i technika

PKP Intercity: Kończymy projekt modernizacji Edyt

Michał Szymajda 01 lutego 2023

ED74 – (nie)chciane dziecko polskiej myśli taborowej

Tabor i technika

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5