NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

Zniknie kolejny pociąg międzynarodowy – do Mińska

| Kasper Fiszer, Rynek Kolejowy 26.12.2014 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2014-12-26 13:45:42 Autor: Luca
---.free.aero2.net.pl
Czego to MIR nie robi, żeby zniechęcić pasażera do korzystania z usług kolei...
A potem się dziwi, że połączenia są nierentowne. I ubolewa, że z tego względu musi je zamykać.
Życie.
2014-12-26 13:52:31 Autor: em
---.adsl.inetia.pl
Tylko się ośmieszamy przed zagranicą ministerstwo najpierw zamawia pociągi a potem go nie stać na utrzymanie. Żenada. Trzeba przywrócić granice sprzed 1918 r, zniknąłby problem pociągów międzynarodowych.
2014-12-26 14:00:03 Autor: RRR
---.leon.com.pl
To ministerstwo nie powinno się nazywać Rozwoju i Infrastruktury tylko Likwidacji Połączeń Kolejowych...
2014-12-26 14:01:28 Autor: pas
---.free.aero2.net.pl
To jest skandal,jesteśmy odcinani od Europy. Mogę zrozumieć że kryzys ,ale choć w okresie wakacyjnym jeden wagonik tak jak kiedyś do Burgas,Bukareszt czy inne miasta-też nas nie stać
2014-12-26 14:07:31 Autor: krakus79
---.104.179.58
Co tam jedno połączenie mniej... najważniejsze, że można kupić bilet z KRK do Warszawy i z powrotem dla dwóch osób na Pendolino za 600 zł... Dziękujemy Ci władzo!
2014-12-26 14:31:10 Autor: Metlinsky z mik
---.10.99.201
A o pociągu Kaliningrad - Elbląg - Gdynia - Berlin też nic nie słychać. Czy te jełopy z MIR nie wiedzą gdzie będą Mistrzostwa Świata w 2018 roku. Brać się do roboty i planować skąd brać pieniądze na połączenia kolejowe. Ja proponuję zwolnić połowe dyrektorów w PLK, 2/3 prezesów w PLK i pieniądze się znajdą. O zbędnych urzędnikach w MIR też proszę nie zapomnieć - tak na oko to 40 % zbędnych.
2014-12-26 14:37:01 Autor: abc
---.play-internet.pl
"Pociąg zestawiony wyłącznie z wagonów sypialnych i kuszet (jeśli nie liczyć wagonów wypinanych w Terespolu)"

Jakich kuszet? Nigdy, przenigdy nie kursowały w tym pociągu wagony Bc.
2014-12-26 14:49:28 Autor: Kryniczanin
---.146.96.31.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

Kryniczanin
No tak nowe koleżanki w mir muszą dostać swoje.
2014-12-26 15:07:18 Autor: Tomeks
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ludzie, do k.... nędzy! Opamiętajcie się! Już za niecały rok wybory. Czy naprawdę ktoś ma jeszcze jakieś złudzenia jaki jest stosunek tej ekipy rządzącej do kolei?
Na zbity pysk to towarzystwo się kwalifikuje, a nie do ministerstw.
Za tę i dziesiątki innych anty-kolejowych pomysłów i decyzji podjętych na przestzeni już tylu lat rządów!
2014-12-26 15:44:31 Autor: dhd
---.dynamic.chello.pl
Przecież my popieramy UPAdlinę. Jakie pociągi do Kaliningradu? Nie kierujemy się interesem naszego kraju, tylko eskimosów. To przecież eskimosi dyktują warunki w tym dziwnym kraju. Ty, mój Przyjacielu, masz tylko płacić podatki i siedzieć cicho. Bo inaczej powiedzą żeś agent Putina.
2014-12-26 15:47:09 Autor: MAN
---.neoplus.adsl.tpnet.pl

MAN
Likwidacja pociągów w IC, to sprawa dogadania się przewoźnika z MIR. IC wystawia lokomotywy na sprzedaż (np. licytaja EU07), nie ma czym jeździć, odwołuje się pociągi, MIR nie daje na nie pieniędzy, bo znikają z rozkładu i tak w kółko...
2014-12-26 15:50:14 Autor: MAN
---.neoplus.adsl.tpnet.pl

MAN
...i tak co parę miesięcy IC wystawia "siódemki" na sprzedaż, a przy okazji zbiera za nie kasę. A potem w kolejnych rozkładach jazdy pojawia się coraz więcej relacji łączonych-dzielonych, zamiast osobnych pociągów TLK.
2014-12-26 16:36:27 Autor: FFF
---.dynamic.chello.pl
"Kiev Express" oraz "Polonez" są potrzebne ze względów społecznych - to jest jakaś kpina. Bilet na Kiev Express kosztuje całą emeryturę lub niską pensję. Z potrzebami społecznymi ma tyle wspólnego, co ministerstwo rozwoju z rozwojem.
2014-12-26 16:46:54 Autor: A_A
---.tktelekom.pl
Na opatrzność bożą to forsa jest. Wyeliminować to towarzystwo przy najbliższych wyborach.
2014-12-26 17:22:46 Autor: SP45-116
---.warszawa.vectranet.pl
Co z tego, że KE kosztuje całą rentę, skoro zawsze mam poważne problemy z kupnem biletu? O dolnym koju na ogół można zapomnieć.
2014-12-26 18:15:58 Autor: 6761
---.dynamic.gprs.plus.pl
Frekwencja w pociągach z Poznania do Frankfurtu wynosi 60-70%, i to dopiero po kilku miesiącach. Upłynęłoby jeszcze trochę czasu, a spokojnie mogłaby przekroczyć 90%. To dobrze pokazuje krótkowzroczność MIiR. Usuwają połączenia, nie pochylając się nad ich rentownością.
2014-12-26 18:17:52 Autor: mintaj
---.enn.lu
Czy likwidowanie połączeń wynika z chęci zachowania integralności przenajświętszego państwa polskiego?
Na komunikację nie ma pieniędzy, ale są w dużych ilościach na świątynię (kryptonim "opaczność"), są na wspieranie armii ukraińskiej "pomocą humanitarną", a nawet wspieranie firm (!!!) ukraińskich...
Dziękuję, wyjadę stąd w najbliższym czasie. Biorę przykład z premiera i spadam.
2014-12-26 18:26:22 Autor: toms
---.waldex.3s.pl
Oszołomów z PO nie interesuje kolej w ogóle- przecież oni samochodami dostaną się wszędzie - By wszystkim żyło się lepiej- taaa nie wam ale nam z PO
2014-12-26 18:47:16 Autor: Gheata_Sigiliu
---.rrz-sued.at
Czyli nie zdążę skorzystać z pociągu Kraków-Ostrawa.... HA!

Ja wiem, że są Święta, ale w tej sytuacji należy użyć starodawnego zawołania Krasnoludów: "NA POHYBEL SKURWYSYNOM!" Można też z polska: "Na pohybel Czarnym i Czerwonym, na pohybel Wszystkim."

To zorganizujmy autobusową komunikację zastępczą i domagajmy się budowy A2 do Terespola w trybie natychmiastowym. No bo chyba o to chodzi w tym burdelu.
2014-12-26 18:52:06 Autor: Stefan banderą
---.ust.tke.pl
@ A-A i Mintaj
Prosze sie odwalic od dofinansowania budowy muzeum przy swiatyni Opatrznosci Bozej. Przypominam, ze PRL, ktorego prawnym nastepca jest III RP, zrabowal Kosciolowi nieruchomosci warte wiecej niz cale PKP PLK. Forum kolejowe to nie jest dobre miejsce na Wasze chore fobie antyklerykalne. Polska i cala Europa maja kulture chrzescijanska i jak Wam sie nie podoba, to zapraszam do Panstwa Kalifatu.
2014-12-26 19:18:41 Autor: Kasper Fiszer
---.toya.net.pl
@abc: uwaga słuszna, dziękuję, poprawiłem. Pozdrawiam, kf
2014-12-26 19:31:18 Autor: turkusowy
---.wmc-si.pl
A co ma wspólnego wielki betonowy klocek, w którym odprawiać będą msze pasibrzuchy z kulturą, nawet chrześciańską?
2014-12-26 19:38:26 Autor: adam1234
---.adsl.inetia.pl
Hm, jestem zaskoczony tym tekstem: "służby prasowe MIR"

to MIR ma jakieś służby prasowe?

a tak poważniej - siatkowa się nadaje do noszenia siatek z ziemniakami z bazaru, a nie do kierowania MIR-em, nawijam o tym tutaj w kółko od dłuższego czasu, teraz coraz więcej osób spośród Was chyba zaczyna to kumać

@ SP45 - 116
po kiego Ci potrzeba KE, jak możesz autobusem Ecolines pojechać za parę groszy
a jak już bardzo chcesz pociągiem, to poczytaj sobie w necie hasło: "do kijowa za 100 zł"
2014-12-26 19:48:18 Autor: Stefan banderą
---.ust.tke.pl
@ turkusowy pasibrzuch

Nie powstaje tam sama świątynia, ale Centrum Opatrzności Bożej, w skład którego wejdzie Muzeum JP2 i kardynała Wyszyńskiego. Dofinansować muzeum nie można? Muzeum Historii Żydów Polskich jakoś nie budzi kontrowersji, a jest anty-polskie i kosztowało 100 razy tyle, co ta skromna dotacja. Zlikwidujcie Ministerstwo Kultury, to nie będzie problemu.

Szkoda niebieskiego pociągu do Mińska. Nawet nie myślałem, że do tego trzeba dopłacać. Obraz kolei w Polsce jest żałosny!
2014-12-26 20:20:35 Autor: scorpio
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mario Awario i Elżbieto P. nie idźcie tą drogą, nie idźcie ta drogą!!!
Chciało by się przytoczyć i sparafrazować tekst Pelsona z Pariasa/Molesty o tej władzy:

"Chcecie być królami żenady? Idziecie dobrym tropem!
Jeszcze trochę i zwolni Wam fotel sama Cichopek!"

To jest właściwie jedno zdanie o wszystkim tym co wyczyniają nie umniejszając pani Cichopek - Hakiel wdzięku.
2014-12-26 20:56:00 Autor: Rad
---.33.4.19
Rozumiem, że jednoczeńsnie z likwidacją tego połączenia likwidacji ulega ostatni pociąg, odjeżdżający z Warszawy o 21 do Siedlec, Białej Podlaskiej i Terespola?
2014-12-26 21:38:51 Autor: M
---.warszawa.vectranet.pl
Mało kto w Polsce wie, że nosi on nazwę Suzor'je. Bilety w tym pociągu do tanich nie należały... i to chyba główna przyczyna jego porażki. Możnaby jednak go finansować z puli krajowych TLK, a ewentualna dopłata ministerialna tylko na odcinku granicznym. I oczywiście wagony siedzące do Brześcia, a nie Króla Drogowskazów...
2014-12-26 21:59:05 Autor: Stefan banderą
---.ust.tke.pl
Szto eta Suzor'je?
Eta białoruskij?

Jechałem niedawno busem do Buga, którego kierowca 200x w roku przekracza granicę Białej Rusi z pasażerami i jeszcze na tym zarabia. Jak pociąg jest drogi i ekskluzywny, to po co podatnik z Polszy ma go finansować? Czy pociągi z Moskwy do Paryża i Nicei też mają dofinansowanie z MIR albo innego grzyba?
2014-12-26 22:21:14 Autor: mts1986
---.adsl.inetia.pl
Dno to wszystko z koleją w PL. Południowe Podlasie po likwidacji weekendowego IR BUG traci kolejny bezpośredni pociąg z/ do Warszawy. Teraz pozostaną ze stolicy o 7 rano TLK Podlasie, 16 TLK Polonez i 18 TLK Kraszewski (w weekend jeszcze TLK Niemcewicz około 9). Oby tak dalej, a Garden Service i inni busiarze już zacierają ręce. Gdyby nie sentyment do kolei sam bym już dawno jeździł busem, ale jak dalej pójdzie chyba nie będzie innego wyjścia. Tylko czekać jak polecą kolejne pociągi... TLK Podlasie jeździ na ED74 i obecnie to tylko jedna jednostka, a Polonez i Kraszewski po 4 wagony. W tej sytuacji powinni TLK Kraszewski przesunąć około 19 żeby ruszał z Warszawy, bo jak ktoś pracuje do 18 to nie ma szans na niego zdążyć...

Kolejny raz robi się coś pod osłoną nocy/ świąt itp. w tym kraju, żenada... To po co remontują całą trasę, dworce kolejowe (remont dworca w Międzyrzecu Podlaskim to 2 mln zł, a w Białej Podlaskiej prawie 3 mln zł) i walą miliardy złotych jak niedługo poza kilkoma regionalnymi będą ze 2 TLK-i i towarowe śmigać!!
2014-12-26 22:42:23 Autor: Stefan banderą
---.ust.tke.pl
Nie chce Południowego Podlasia martwić, ale w Ameryce jeżdżą tylko pociągi towarowe - od Alaski po Patagonię. Międzymiastowy transport pasażerski na kolei ostał się tylko tam, gdzie nie ma normalnych dróg albo tam gdzie panuje gospodarka centralnie planowana. Wcale mi się to nie podoba..
2014-12-26 23:04:42 Autor: Kflik2
---.centertel.pl
O ile mniejsza dotacje dostanie pkp ic z tego powodu?
2014-12-26 23:47:49 Autor: mar...
---.dynamic.chello.pl
A co tam pociągi... Dość że pobożne władze, znalazły jak co roku kasę na budowę kościoła. Amen.
2014-12-27 00:20:31 Autor: @SP45-116
---.dynamic.chello.pl
Zapewnienie mikolom dolnych koi nie ma nic wspólnego z funkcją społeczną. Zresztą gdyby pociotki ministrów nie zabroniły wjazdu wagonów szerokich na prapiastowskie stołeczne tory, to byś miał nie 33%, a 50% dolnych koi i może by starczyło. A i pozostałe koje byłyby wygodne.
2014-12-27 00:22:38 Autor: @SP45-116
---.dynamic.chello.pl
To, że bogaci ludzie wykupią 3 wagony również nie potwierdza społecznej funkcji pociągu i konieczności jego dotowania jako pociągu społecznego/socjalnego. Z innych powodów proszę bardzo, ale nie puszczając taką ściemę.
2014-12-27 07:36:04 Autor: SP45-116
---.warszawa.vectranet.pl
Znam patenty przez Lwów, ale czasem trzeba z Kijowa skorzystać. Pamiętajcie o jednym, ci bogaci ludzie w tym pociągu to w 99% Ukraińcy- studenciaki, czy bardzo dobrze u nas zarabiające pomoce domowe, opiekunki, itp. Stać ich raz na jakiś czas na komfortową, BEZPOŚREDNIĄ podróż do domu.
2014-12-27 08:53:28 Autor: adam1234
---.adsl.inetia.pl
@ SP45-116

patenty przez Lwów są droższe i dłuższe czasowo

poza tym umówmy się - pracujące w PL Ukrainki nie pochodzą z Kijowa, a raczej z mniejszych ośrodków miejskich, im ekspres do Kijowa nie jest aż tak potrzebny
2014-12-27 09:01:35 Autor: Kflik2
---.cust.vodafone.cz
Mam znajomego prawnika z Ukrainy on jeździ do Polski autobusami. Ewentualnie samolotem ale z uwagi na lokalizację lotnisk i nie taka wielkość odległość to się mu rzadko opłaca czasowo. Pociągiem tylko wewnątrz Ukrainy, do Polski pociągiem nie jeździ.
2014-12-27 10:44:33 Autor: umbra
---.opera-mini.net

umbra
Trzeba Poloneza przesunąć w plan Mińska i oki. Moskwa przecież nie zasypia - tam godzina przyjazdu nie ma znaczenia.
2014-12-27 10:49:56 Autor: Adrian z Mc
---
Wraz z likwidacja tego międzynarodowego pociągu zniknie zapewne też w krajowej relacji Terespol-Warszawa-Terespol. Jak ma się już tak niestety stać, to niech chociaż poranny Polonez z Terespola wcześniej wyjeżdża, a popołudniowy Kraszewski z Warszawy później wyjeżdża. A najlepiej ten pociąg niech zostanie w krajowej relacji. Linia zrobiona, stacje w Siedlcach, Łukowie, Międzyrzecu modernizowane. Za może około rok zacznie się remont Białej, Małaszewicz i Terespola, a pociągi się likwiduje. Niech ten pociąg, który był dobry dowozem do Warszawy zostanie. Nawet na jednym ED74, lub 2/3 pudłach. Latem pociąg wyjeżdżał ze Wschodniej o 21:26, miał 3 krajowe wagony, frekwencja 100 % (w wagonach krajowych).
2014-12-27 10:53:44 Autor: mts1986
---.adsl.inetia.pl
Gwoli uściślenia to likwidowany pociąg ciągnie 2 wagony do Terespola. Na święta pomimo sporego zainteresowania dorzucono tylko 1 wagon ekstra, a potem pełno ludzi stało na korytarzu 23 grudnia. Kolej ma na południowym Podlasiu potencjał, bo jeżeli teraz po remontach pociąg z Białej Podlaskiej do Warszawy Wschodniej jedzie około 1 godziny 50 minut i około 2 godzin (plus minus 10 minut) do Warszawy Centralnej a busiarstwo do centrum jedzie około 2 godziny 30 - 40 minut to wystarczy wprowadzić jakąś elastyczną ofertę i można skutecznie walczyć o pasażera, bo zamiast cisnąć się w busie ludzie wolą jechać pociągiem.
2014-12-27 11:43:21 Autor: @SP45-116
---.dynamic.chello.pl
Przykry żart
2014-12-27 12:08:48 Autor: Cowiek Maupa
---.dynamic.gprs.plus.pl

Cowiek Maupa
Czy to ta słynna akcja "zlikwiduj pociąg na złość Putinowi i Łukaszence"?
2014-12-27 12:59:52 Autor: Trako
---.gliwice.vectranet.pl
IC wystawia "siódemki" na sprzedaż, a przy okazji zbiera za nie kasę


Nie bądź naiwny od kiedy w cargo zrobili z tym porządek prywaciarze nie mają z skąd brać lokomotyw i tu jest całe sedno ktoś "wylobbował" żeby sprzedać kupi je prywaciarz naprawi pomaluje i będzie śmigał zarabiał grube miliony taka jest rzeczywistość. A przewozy pasażerskie poza aglomeracyjnymi nikogo nie obchodzą bo to nie jest biznes do zrobienia tylko ciężka harówa zazwyczaj nie wdzięczna bo i tak cię widownia zhejtuje.
2014-12-27 14:10:04 Autor: M
---.warszawa.vectranet.pl
Mińsk - Warszawa: 550 km. W standardzie europejskim pokonanie tej trasy powinno zajmować 4-4,5 godziny (postoje w Siedlcach, Białej Podlaskiej, Brześciu, Baranowiczach, przestawka SUW2000, kontrola graniczno - celna "lotnie" na odcinku Biała Podlaska - Brześć). Mińsk jest nieco większy niż Warszawa, natomiast Warszawa jest dla wielu Białorusinów nie tylko miejscem zakupów i przesiadek do pracy, ale także w pewnym sensie "oknem na świat" - choćby przez dużo atrakcyjniejsze niż z Mińska ceny biletów lotniczych.

Lwów - Warszawa: 390 km. Dobudować ten ch...rny tor z Rawy Ruskiej do Lwowa oraz łącznicę omijającą Rejowiec i zrobić rozsądną ofertę (pośpieszny co dwie godziny, przedłużenie lubelskich...). Przy normalnej taryfie (nie jakieś wydumane TCV, tylko taryfa zbliżona do naszego pośpiesznego, czyli ok. 70 zł) gwarantowane dobre zapełnienie składu. Lwów, na marginesie - 800 tys. mieszkańców.
2014-12-27 15:06:06 Autor: kolejTAR
---.42.87.250
To na ch...j była moderna linii terespolskiej, dla tych kilku kibli i KM-owskich flirtów?!skoro wszystko co z Terespola jeździło wycięto /JADWIGA,ALEKSANDRIA, SZCZECINIANIN,WROCŁAWIANIN i inne)...?!
2014-12-27 18:53:44 Autor: aron mędrzec parczewski
---.nette.pl
Dla Polaków ważniejsza jest Świątynia Opatrzności Bożej niż jakaśtam kolej z której korzysta mniej niż 10% Polaków. A katolików praktykujących jest w POlsce ok. 50%, więc widać co jest ważniejsze. PO chce poprzez Świątynię odebrać część elektoratu PISowi.
2014-12-27 19:47:21 Autor: Stefan banderą
---.ust.tke.pl
@ aron tym razem dobrze nie gada
I po co znowu wywlekacie tą nieszczęsną świątynię na Wilanowie?! Przecie od 225 lat jest budowana. Muzeum Historii Żydów Polskich - dowalcie się tego gniotu! Jest w 100% finansowany z Waszego geldu i kosztuje znacznie więcej. Stadion Narodowy jest jeszcze lepszy, ale tam choć nie promują antysemityzmu. Opamiętajcie się w swojej chorej nienawiści do Kościoła.
2014-12-27 20:17:26 Autor: graczek
---.dynamic.gprs.plus.pl
pociag zniknie w dwie strony?zarowno z wawy do minska jak i z minska do wawy? a zostaa chociaz polskie wagony w tych godzinach?wie ktos??
2014-12-27 21:35:41 Autor: Stefan banderą
---.ust.tke.pl
@ M

Lwów - Warszawa każdy jeździ autobusem, samochodem. MIR zgodnie z wytycznymi MSZ i przy poparciu PIS utworzy niebawem na tej trasie dotowany ku radości miKoli Bandera Premium Express w ramach zacieśnienia przyjaźni z nowymi, demokratycznie wybranymi na Majdanie władzami u-Krainy.
2014-12-27 22:52:16 Autor: Przemek IC
---.xdsl.centertel.pl

Przemek IC
W odpowiedzi na post A_A:
"Na opatrzność bożą to forsa jest. Wyeliminować to towarzystwo przy najbliższych wyborach."
Następny... Idz na forum onet.pl i tam wylewaj swoje żale tego typu....
Napisz jeszcze, że to wina Tuska lub Pis-u.
2014-12-28 07:55:36 Autor: SP45-116
---.warszawa.vectranet.pl
Suzorje do Terespola zapewne będzie jeździć dalej. Za dużo kiełbasiarstwa jeździ na służby do Warszawy, nie będą mieli dojazdu. Szlachta łukowska ma dużo do gadania w spółkach i pociąg sobie załatwią. Najwyżej nie będzie sypialnych do Minska.
2014-12-28 08:32:24 Autor: graczek
---.dynamic.gprs.plus.pl
: SP45-116 oby tak bylo
2014-12-28 08:53:58 Autor: aron mędrzec parczewski
---.nette.pl
http://av.brest.by/international.htm
2014-12-28 10:44:24 Autor: graczek
---.adsl.inetia.pl
aron mędrzec parczewski co to za link? co tam pisze??
2014-12-28 10:57:13 Autor: slązak
---.coner.static.3s.pl
Jest to straszne co ro bi sie w POLSCE z polskimi kolejami.
Wrecz odwrotnie zanim nażekać trzeba pisać pisma do MINISTERSTWA.
Widać bardzo dobrze kto żadzi na polskich torach nie Interciti, PRP, Leo expres który chcial wejść na tory polskie żądzi ministerstwo i to jest przykre

Pendolino dla Bogatrzy .
TLK prawie nie istanieją jezdża brudne , malo komfortowe
PRP wycofało sie przez kogo samo nie mogło.

W polsce jestnie porzadek. Jak na całym świecie budowali autostrady to w zduż budowali nowe trasy kolejowe szybkiego ruchu. A w polsce reanimuje sie stare trasy . Czyli Po Polsku.

Gdzie kolwiek byłem w kasie w warszawie, Katowicach to zawsze panie móił że barkuje pociagu dziennego do Zurichu . Warszawa-Katowice-Ostrava-Wiedeń-Salzburg-Innsbruck-Zurich jedyny połonczenie strikte naraciarskie
2014-12-28 12:50:34 Autor: adam1234
---.adsl.inetia.pl
@ ślązak

sorry, ale Ty chyba nie lubisz języka polskiego - ilość błędów mnie przeraża...
popracuj proszę ze słownikiem ortograficznym http://sjp.pwn.pl/
a potem zapraszamy ponownie do komentowania
2014-12-28 13:38:48 Autor: Ave Ja
---.242.138.101
Aron zapodał rozkład busów z Brześcia do Polski.

A co to "pociągu alpejskiego", to może i by się przydał, tylko większość woli zapakować sie w samochód i móc nim pojechać później na jakąś wycieczkę, niz taszczyć tony waliz i jeszcze być zależnym od komunikacji publicznej w kraju gdzie nie znają języka.
2014-12-28 18:36:08 Autor: aron mędrzec parczewski
---.nette.pl
Albo brać taksówkę z dworca do hotelu która pewnie wyjdzie ze 30 euro
2014-12-28 22:15:02 Autor: krzysztogh
---.dynamic.gprs.plus.pl
skandal!!!mam nadzieje ze to nieprawda. masa ludzi jezdzi tym pociagiem do wawy. nie glosuje na platforme
2014-12-28 22:47:09 Autor: Stefan banderą
---.sggw.waw.pl
@ Przemek IC o winie Tuska i PISu
Przepraszam.

Co to znaczy Suzorje?
Kim jest szlachta łukowska (żyrardowska, skierniewicka) ? Kolejarze, politycy?
2014-12-29 20:18:31 Autor: Crampton
---.122.213.202
Suzorje=Gwiazdozbiór (nazwa pociągu).
2014-12-30 11:19:58 Autor: scorpio
---.icpnet.pl
@Stepan Bandera
Nie używaj nicku bandyty, co mordować kazał polskie rodziny na Wołyniu to po 1
Po 2 słyszałeś kiedykolwiek o Amtracku? Albo o Aceli? W USA kursują normalnie pociągi szybkie Acela Express, jak i Amtrack ale także zwykłe regionalne tłuki. Zapytaj @Kolejarza z USA.
2014-12-30 17:41:56 Autor: Adrian z Mc
---
@ SP45-116

Łuków ma osobowy pociąg KM w godzinach zbliżonych do kursowania pociągu z/do Mińska, więc ma dowozowy wczesnoporanny pociąg do Warszawy i powrotny późnowieczorny. Najbardziej pokrzywdzeni będą mieszkańcy Międzyrzeca, Białej, Małaszewicz i Terespola. Jestem mieszkańcem Międzyrzeca Podl. i też się nieźle wkurzyłem na newsa o planach likwidacji tego pociągu. Gdybym mieszkał w Łukowie to bym się tym w ogóle nie przejmował, bo stamtąd jest wspomniany przeze mnie osobowy KM. Często zdarzało mi się jechać tym pociągiem białoruskim. Gdy będę chciał rano dojechać do Warszawy, to będę musiał chyba przesiąść się na ciasne, zatłoczone busy Garden Service, a zrezygnować z wygodnego pociągu (że też aron kocha te busy, no ale dlatego, bo dla niego najważniejsze jest, że bus dowiezie prawie pod dom, ale na pewno nie we wszystkich przypadkach, na przystanek autobusowy tez trzeba dojść, tak jak na dworzec PKP, a z rana taki spacer 1,5 kilometrowy myślę że jest przyjemny, by nie być zaspanym).
2014-12-31 13:31:48 Autor: mts1986
---.adsl.inetia.pl
Mieszkańcy Południowego Podlasia nie poddawajcie się i walczcie jak i ja walczę, poniżej adresy do naszych posłów:

Adam.Abramowicz@sejm.pl
Franciszek.Stefaniuk@sejm.pl
Marcin.Duszek@sejm.pl
Stanislaw.Zmijan@sejm.pl

Ja już napisałem do ww. posłów w tej sprawie. W końcu 2015 r. to rok wyborczy, więc politykom będzie zależeć na wyborcach:-) Im więcej osób napisze tym większe szanse, że coś uda się wskórać.

O sprawie pisze już lokalny portal biala24.pl

http://biala24.pl/?id=Informacje&x=19926

Ja Gardenem nie zamierzam jeździć w ciasnych busikach, cenach wysokich i w czasie dłuższym niż pociąg.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Pasażer
PARTNER DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS