NUMER 10/2022
NUMER 10/2022
Temat numeru:
InnoTrans 2022
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

ZLK Lublin: Wymiana rozjazdu w 4,5 godziny

| jar, Rynek Kolejowy 04.11.2013 331

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2013-11-04 09:02:53 Autor: MASZYNISTA DB
---.dynamic.chello.pl
ZLK w Wałbrzychu wymienia iglice w 4:30h. Sam osobiście miałem przyjemność stanąć dosłownie przed zamknięciem toru.Już mnie nie przepuscili. Tragedia w organizacji pracy. 6 chłopa z czego jeden sie znał na tym a reszta dopiero co się przyjęła, ale jeden z nich mi powiedział na boku ze bierze pierwszą wpłatę i tyle go widzieli w PLK.
2013-11-04 09:13:25 Autor: KB
---.205.185.87.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Taki krótki czas, można zagwarantować, jeżeli nie trzeba wymieniać podsypki i warstw - gdy są one niedawno położone.

Chyba, że robiono tak wymianę, jak w latach 90, gdy zrywano rozjazd, splantowano tłuczeń po zerwaniu, układano nowy rozjazd na starym tłuczniu, obsypano trochę nowym i rozjazd wymieniony. Tylko że potem bardzo szybko pojawiały się wychlapy, trzeba było podbijać co rok.....
2013-11-04 10:30:49 Autor: anton
---.tktelekom.pl
Pociąg pewnie przejechał. Ale jakoś cisza na temat przestawiania i uzależnienia tego rozjazdu. Inny rozjazd to napęd zwrotnicowy w nowym miejscu, to nowa trasa pędniowa albo kablowa. Wymiana rozjazdu, to zazwyczaj demolka urządzeń srk i sieci trakcyjnej.
2013-11-04 10:46:13 Autor: GFM
---.warszawa.vectranet.pl
O q..a!
A jednak DA SIĘ!
Oczywiście trzeba chcieć - a to jest ból największy.
2013-11-04 11:54:41 Autor: mnb
---.229.155.26.atman.pl
Brawo!!!
2013-11-04 12:05:42 Autor: forest
---.231.3.170

forest
Wymiana rozjazdu cztery i pół godziny, a opóźnienia pociągów trwają do dziś i sięgają nawet trzydziestu, a czasem więcej minut, bo na stacji Ocice nie da się krzyżować pociągów.
2013-11-04 14:31:34 Autor: z torów plk
---.icpnet.pl
Tutuł RK jest mylący - nie wymiana rozjazdu tylko zabudowa rozjazdu po uprzednich robotach przygotowawczych ( głownie podtorza). O czym zresztą wspomina sam dyrektor Osial. Poza tym, trzeba było widzieć technologię wymiany Rz1200 głównie użyty sprzęt - dżwignicę KRC910. Rzadko na sieci PKP widzi się takie nowinki.
2013-11-04 14:43:10 Autor: Krzychu2637
---.smolna.pw.edu.pl
Oczywiście że tytuł jest mylący, demontaż rozjazdu R-300 i zabudowa R-1200 to nie jest wymiana...
Przecież nowy rozjazd został zabudowany w tym samym miejscu co poprzedni!

@forest
Tak, trzy czynne tory to sytuacja wybitnie niesprzyjająca krzyżowaniu pociągów.

Brawo ZLK Lublin! Tak trzymać.
2013-11-04 18:54:13 Autor: lolo
---.jsn.osi.pl
Brawo..
Trzeba chcieć wdrażać ulepszenia.
Powodzenia..
2013-11-04 22:41:13 Autor: krzysztof rytel
---.warszawa.vectranet.pl

krzysztof rytel
A parę lat temu zabudowa 3 rozjazdów na Warszawie Wschodniej trwała 2 tygodnie. Uczyć się!
2013-11-05 12:32:17 Autor: forest
---.231.3.170

forest
@Krzychu2627: Wypowiedź z cyklu "nie znam się, ale się wypowiem" spójrz sobie na plan stacji.

http://semaforek.kolej.org.pl/wiki/index.php/Ocice

Wymieniany był rozjazd nr 1, tor skrajny od zachodu nr 3 jest czynny prawdopodobnie od minionego piątku, ale pewien nie jestem, do piątku był czynny jedynie tor nr 1. Ile było czynnych torów?
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Infrastruktura
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 10/2022
NUMER 10/2022
W najnowszym numerze naszego miesięcznika podsumowujemy targi Innotrans 2022, które na pewno zapadną całej branży w pamięć. Oprócz tego dużo piszemy o logistyce na szlakach do Ukrainy i przyszłości branży kolejowej i budowlanej. Piszemy też o systemie, który zmieni zarządzanie przepustowością na kolei... i o tym jak tę przepustowość na polskich torach likwidowano w ostatnich 30 latach.

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5