Partnerzy serwisu:
Infrastruktura

Zelektryfikują trasę nad Jezioro Bodeńskie

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof

Data publikacji:
08-11-2017
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

INFRASTRUKTURA
Zelektryfikują trasę nad Jezioro Bodeńskie
Fot. Vitalis Eichwald, GNU FDLWidok z góry Pfänder na Jezioro Bodeńskie, w głębi
Aż o godzinę ma się skrócić podróż z Monachium do Zurychu dzięki elektryfikacji trasy Monachium – Lindau w kierunku Zurychu.

Po latach planowania i projektów najprawdopobniej w marcu rozpoczną się prace przy elektryfikacji i rozbudowie trasy ze stolicy Bawarii nad Jezioro Bodeńskie. Ma być ona dodatkowo dostosowana do ruchu pociągów z tzw. wychylnym nadwoziem.

Już teraz niemiecki urząd kolejnictwa (EBA) wyraził zgodę na prace na odcinkach Geltendorf – Kaufering, Buchloe – Türkheim, Stetten – Sontheim, Tannheim – Leutkirch i na dworcu Kißlegg. Pozwolenia na odcinki Türkheim – Stetten, Sontheim – Memmingen oraz Memmingen – granica landu mają wpłynąć jeszcze w tym roku.

Dokładne informacje o przebiegu prac i rozmiarach utrudnień zostaną podane mieszkańcom regionu i podróżnym najpóźniej w styczniu. Nie obejdzie się bez częściowych zamknięć trasy, uruchamiania zastępczej komunikacji autobusowej i przekierowań pociągów dalekobieżnych.

Dzięki realizacji inwestycji już od grudnia 2020 pociągi z Monachium do Zurychu pokonają swoją trasę o godzinę szybciej niż obecnie, a liczba połączeń zwiększona zostanie z 4 do 6 par dziennie. Dzisiaj pociągi potrzebują na przejazd nawet 4 godziny i 20 minut, podczas gdy konkurencyjnym autobusom przejazd zajmuje ok. 3,5 godziny.
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Tabor kolejowy coraz bardziej ekologiczny, a co z ekonomią?

Tabor i technika

Ukraina uruchamia pierwsze pociągi elektryczne z Kijowa do Czerkas

Pasażer

Jest 13 ofert na elektryfikację mazurskiej linii 38. Drogo

Infrastruktura

Saksonia domaga się elektryfikacji linii kolejowej z Drezna do Görlitz

Infrastruktura

Zobacz również:

Tabor kolejowy coraz bardziej ekologiczny, a co z ekonomią?

Tabor i technika

Ukraina uruchamia pierwsze pociągi elektryczne z Kijowa do Czerkas

Pasażer

Jest 13 ofert na elektryfikację mazurskiej linii 38. Drogo

Infrastruktura

Saksonia domaga się elektryfikacji linii kolejowej z Drezna do Görlitz

Infrastruktura

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5