NUMER 01-02/2019
NUMER 01-02/2019
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Konkurencja na kolei
szukaj
Śledź nas:

\"Zegrzyka\" w tym roku nie będzie

| Paweł Rydzyński, 12 maja 2009 12.05.2009 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2009-05-12 10:58:34 Autor: we
---.korado.com.pl
brawo, grunt to przyzwyczaić podróznych a potem sie wypiąć!
2009-05-12 11:28:46 Autor: bart
---.net-partner.pl
No a już pomyśleć trochę i puścić pociąg przez Chotomów, albo i nawet jako przyspieszony przez Tłuszcz to już nie łaska? KM fajnie zaczęły, ale chyba wpadły w jakąś inercję. Szkoda.
2009-05-12 12:01:33 Autor: Ja
---.chello.pl
Ludzie o co wam chodzi to wkońcu KM to u nich standard...
2009-05-12 12:33:33 Autor: pasażer Zegrzyka (ubiegłoroczny)
---.54.82.148
Ale przecież wyjazd z Legionowa w strone Tłuszcza ma bya początku lipca gotowy. Więc prosze sie modernizacja nie tłumaczyć. Można przynajmniej z Legionowa do Tłuszcza puścic jakies wahadło skomunikowane z pociągami z Warszawy i z Nowego Dworu.
2009-05-12 12:38:28 Autor: przewoz
---.iel.waw.pl
\\\"albo i nawet jako przyspieszony przez Tłuszcz to już nie łaska\\\"
Hehe... no niezła propozycja. Z ok 25km do Nieporętu robi się prawie 60. Kupa zwiedzania, ale nie wiem czy to o to chodzi. Od Tłuszcza do Radzymina pociągi jadą wolno (do Nieporętu ok 35 minut) przyspieszenie na odcinku do Tłuszcza wiele nie da. Pospieszne ten odcinek od Wschodniej \\\"robią\\\" w prawie 40 minut. Wyszło by łącznie dobrze ponad godzinę (ok 2 razy dłużej niż było) - z Gdańskiego rowerem już szybciej większość dojedzie do Nieporętu :/
Opcja ze zmianą kierunku w Chotomowie to nie wiem czy będzie prosta - tam sporo zamknięć się szykuje, nie zdąrzą udrożnić przelotu ze stacji w Legionowie na Piaski? Nie wiem... To pytanie do PLK. Na razie wszystko leci na Chotomów do 30 maja. Potem nie musi być weselej.
2009-05-12 13:41:48 Autor: przewoz
---.iel.waw.pl
Właśnie sobie przeanalizowałem nowy układ stacji i plan zamknięć w czerwcu (podany na jednym z forów). Wynika z tego, że mimo iż tor Legionowo Piaski - Legionowo będzie czynny, to wszystkie tory stacji Legionowo z którymi ma połączenie - będą zamknięte. Od połowy czerwca również zamknięty przejazd na Chotomów... Od lipca pewnie sporo się zmieni, ale ile będzie poślizgów etc.. Jedyne co pozostanie to Tłuszcz. Ale dalej uważam, że popularne to połączenie nie będzie przy tym czasie przejazdu.
2009-05-12 14:08:54 Autor: m.m.
---.ip.netia.com.pl
wszystkom malkontentom marudzącym na KM proponuje otrzeżwienie i probę skorzystania z dojazdów w innej aglomeracji. Śląk powinien najlepiej zadziałać.. Zdaję sobie sprawę, że do ideału KM daleko ale się starają.
2009-05-12 15:20:14 Autor: Maszynista IC
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Dlaczego mnie to nie dziwi ? Niech lepiej partacze z PLK przyznają się do tego jakie jest już opóźnienie w modernizacji lini E-65 ? rok , dwa ,a może dziesięć ? Jeżdzę do pracy codziennie i krew mnie zalewa jak pośpiech jedzie 2,30 a jednostka 3 godziny z Ciechanowa . Odcinek Modlin - Nasielsk miał być zrobiony w trzy m-ce a tam końca nie widać ! Ale skoro linię na 200 km/h modernizuje się przy użyciu łopat i starych koparek , oraz łomów do układania podkładów , to mnie już nic nie zdziwi ! no i to \"zawrotne\" tępo ! żygać się chce!
2009-05-12 16:00:21 Autor: pasażer
---.54.82.148
A most na kanale Ĺťerańskim stoi zdjęty już ponad pół roku i nadal niewiedzą co z nim robić. A pociągi tłuką się przez Prage towarową. Myślę, że 20-30 minut byłoby szybciej gdyby ten most juz skończyli...
2009-05-12 16:05:52 Autor: Maszynista IC
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
te mosty podobno nie nadają się na zakładaną tam prędkość , a wiewiórki donoszą również że PLK nie zapłaciła firmie remontującej te mosty
2009-05-12 16:49:20 Autor: Bob Budowniczy
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jezeli dobrze wiem to w kontraktach które ogłasza PLK jedynym kryterium oceny ofert jest najniższa cena. W zwiazku z powyższym najtaniej sie robi starymi koparkami i recznie.Jak był przetarg gdzie było kryterium ceny i czasu ( LCS Działdowo)to PLK go unieważniła ze względu na wysoką cenę. Nie dziw się Maszynisto IC bo t PLK wybiero jak chce mieć zrobioną modernizację czyli tanio a nie szybko.
2009-05-12 17:52:58 Autor: pasażer
---.54.82.148
Do Maszynisty IC: A wiewiórki nie mówią nic na temat planow dot. tych mostów? Będą się latami zastanawiać co z nimi zrobić?
2009-05-12 22:27:08 Autor: PiotrEkonomista
---.nowydwormazowiecki.vectranet.pl
Jedna prawda jest - modernizacje się wloką i są beznadziejnie zorganizowane. Z drugie strony trzeba powiedzieć jasno - należy ustabilizować finanse pkp plk (na ten rok jest duży zastrzyk gotówki związany z przekazaniem samorządom pkp pr i odłużeniem tej firmy; na kolejny rok szykuje się katastrofa finansowa). Po drugie każdy wie jak to jest z przetargami, częste protesty itd. Nie da się aż tak dobrze rozplanować bo i tak wykonawcy rozwalą cały pomysł swoimi protestami. Tutaj należy wprowadzić radykalne zmiany w przepisach i kary dla firm, które protestują dla zasady. Przykład z podwórka tramwajowego czy metra. Protestują firmy, których oferta cenowa znacznie odbiega od firmy która wygrała przetarg. Ja rozumiem, że można protestować, gdy nasza oferta jest niewiele droższa, ale liczyć, że się wygra przy żądaniach 2 razy większej kasy jeśli uchybienia są czysto formalne i w dodatku błahe?? To trzeba ukrócić i karać firmy, które liczą na nie wiadomo jakie zyski, a powodują realne straty czasu i pieniędzy publicznych!!!
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Pasażer
PARTNER DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 01-02/2019
NUMER 01-02/2019
W najnowszym numerze miesięcznika podsumowujemy 2018 rok na kolei i jak zawsze – stawiamy pytania o przyszłość. Wspólnie z RBF piszemy o konkurencji kolei, a także o potrzebie waloryzacji kontraktów na budowach. Rozmawiamy m. in. z J. Malinowskim, prezesem ŁKA i K. Magierowskim, prezesem KZŁ. Zapraszamy do lektury!

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5