NUMER 10/2022
NUMER 10/2022
Temat numeru:
InnoTrans 2022
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

Zarząd Arrivy szanuje decyzję pracowników o proteście

| Rynek Kolejowy/Arriva 25.06.2015 159

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2015-06-25 13:58:48 Autor: PRowiec
---.tktelekom.pl
Nie macie dobrego public relations i tyle!
2015-06-25 14:45:53 Autor: Szpon
---.dynamic.gprs.plus.pl
Jeszcze dziś można znaleźć wpisy, jakie pojawiały się 2013 r., kiedy pracę tracili pracownicy PR. Arriva wtedy mówiła, że jest w stanie kilku przyjąć. Jednak umowy prawie dla wszystkich pracowników są terminowe i wygasają w grudniu tego roku. Więc to chyba nie jest zaskoczenie. Do tego notoryczny brak taboru, jeżdżenie na styk, lub odwoływanie pociągów to powszechność. Wiec taki stan rzeczy na pewno dobrze wpłynie na firmę Arriva RP a w szczególności poprawi komfort jazdy na liniach niezelektryfikowanych. A protest nie robią pracownicy tylko władze firmy.
2015-06-25 15:21:11 Autor: ISEDR
---.tktelekom.pl
A gdzie "Gryf"?Niech spojrzy w oczy dojeżdżającym z Twardej i Warlubia w stronę Tczewa.
2015-06-25 16:02:19 Autor: don
---.centertel.pl
Szpon co ty pieprzysz to była wyłacznie inicjatywa pracowników jak nie wiesz to zostaw dla siebie te insynuacje !!!!
2015-06-25 16:02:31 Autor: don
---.centertel.pl
Szpon co ty pieprzysz to była wyłacznie inicjatywa pracowników jak nie wiesz to zostaw dla siebie te insynuacje !!!!
2015-06-25 17:43:13 Autor: aarrrrr
---.174.24.95
Jesteście gorsi od PR
2015-06-25 21:23:57 Autor: Szpon
---.174.228.224
Insynuacje he,za długo mnie tu wykorzystują. Jestem szczęśliwy że w grudni kończy mi się umowa i znajdę prace w przyzwoitej firmie. Oczekuje tego z wielką niecierpliwością.
2015-06-25 22:25:44 Autor: Arrivederci
---.adsl.inetia.pl

Arrivederci
Kto przeszkadza Arrivie uruchomić połączenia komercyjne? Pociąg nad morze był hitem. Wypożyczyć można też kilka siódemek i wagonów nawet od PR i zrobić kilka połączeń a'la iR.
I pytanie - czy macie czym jeździć pod drutem? Kompresowanie pasażerów w pojedynczym SA106 to jakiś horror.
2015-06-26 08:30:40 Autor: Gość
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
CZAS JUŻ ABY WRÓCIĆ DO NORMALNEJ JAZDY POD SIECIĄ. MAM JUŻ DOŚĆ JAZDY ŚMIERDZĄCYMI I HAŁAŚLIWYMI AUTOBUSAMI,
A CO DO PROTESTU ARRIVY TO OCZYWISTE ŻE TO BYŁA INICJATYWA ZARZĄDU SPÓŁKI.
2015-06-26 09:25:08 Autor: maczy
---.devs.futuro.pl
Komunistyczna propaganda wiecznie żywa. Niczym innym, jak właśnie propagandą są hejty miłośników Przewozów Regionalnych. Szczególnie tych, którzy ANI RAZU nie jechali pociągami Arrivy... A Całbecki za to kiedyś beknie - jeśli nie przed wymiarem sprawiedliwości, to politycznie. O to jestem raczej spokojny.
2015-06-26 13:59:26 Autor: Gierek
---.10.1.25

Gierek
Przetarg powinien się odbyć, ale w warunkach powinien pojawić się zapis, że wymagany jest tabor elektryczny do jazdy liniami zelektryfikowanymi. Niech się wtedy Arriva wykaże i sprowadzi tabor, zaoferuje konkurencyjną stawkę i będzie wszystko sprawiedliwie.
2015-06-27 20:03:36 Autor: Trybun
---.esnet.pl
Odnosząc się do protestu pracowników to chyba zapomnieli o tym, że nie tak dawno wywalano pracowników Przewozów Regionalnych i to, że właścicielem spółki PR jest Urząd Marszałkowski. Co do spontanicznej akcji pracowników to pewnie przyjechali na swój koszt, wymyślili hasła i zrobili za swoje pieniądze banery. Damian daj spokój to nie Warszawa.
2015-07-01 06:47:16 Autor: Zatruty spalinami Avvarii
---.play-internet.pl
Propaganda gorsza niż za czasów komunizmu! Bezczelność Arrivy sięga zenitu. Widać, tak naprawdę na czym tej spółce zależy-wyłącznie na pieniądzach!!! Co było dwa lata temu, jak prawie 300 osób z Przewozów Regionalnych znalazłoby się na bruku? Tam nikt nie protestował, bo pracownicy Przewozów Regionalnych mają honor.

Arriva jest bezczelna do potęgi, jak można jeździć bardzo starymi MRD (Ygreki padły?) pod drutem, zatruwać nasze środowisko i mieszkańców województwa?

Dlaczego te kopcące szynobusy stoją najczęściej na Bydgoszcz Główna i mają włączone silniki, a z rury wydechowej wydobywa się niebieski dym? Na peronach podróżni wdychają te spaliny. Dlaczego trujecie podróżnych?

Arriva podzieliła połączenia do Gdyni, Olsztyna, Kutna i Piły. Teraz tańsze wakacje o podróż pociągiem REGIO-osobowym zamiast pospiesznego, to katorga z przesiadkami na "stacjach granicznych". Dlaczego np. muszę z ciężkimi walizkami i dziećmi biegać po peronach w Laskowicach Pomorskich? Skoro Avvaria jest "tańsza" od Przewozów Regionalnych, to oczekuję, że poracownicy Arriva będą nosić moje walizki z pociągu Arrivy do pociągu Przewozów Regionalnych (i odbierać jak będę wracał). Przy okazji Arriva powinna oddawać część za bilet, bo płacę taką samą kwotę za bilet, jak sprzed przetargu. Przesiadka i strata czasu! Dlaczego w sobotę, jak chcę jechać wcześnie rano do Trójmiasta muszę jechać przez Chojnice, potem przez Tczew do Trójmiasta? Dodatkowe kilometry kto płaci? Pasażer! Różnicę w cenie powinna oddawać Arriva i przenieść moje walizki do pociągu Przewozów Regionalnych!

Dlaczego większość szynobusów Arrivy zarasta brudem?

Dlaczego szynobusy "pożyczone" od Marszałka są zaniedbane? Brud, bardzo głośna praca silnika? Te szynobusy są własnością nas mieszkańców tego województwa i nie życzymy sobie takiego traktowania NASZEJ WŁASNOŚCI!


DLACZEGO PRACOWNICY ARRIVY NIE PROTESTUJĄ W SPRAWIE PASAŻERA?

WEŹCIE SIĘ ZA SPRZĄTANIE SKŁĄDÓW, OD SIEBIE Z KIESZENI ZAPŁAĆCIE ZA DODATKOWE POCIĄGI, ABYM JA PASAŻER NIE MUSIAŁ STAĆ JADĄC RANO Z TUCHOLI!

KUPCIE SWOJEJ SPÓŁCE SKŁADY, BO NIE MAJĄ CZYM JEŹDZIĆ!

MYŚLICIE TYLKO O SOBIE PASAŻER TO SZKODNIK!

Skończcie z propagandą!


Zniesmaczony pasażer
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 10/2022
NUMER 10/2022
W najnowszym numerze naszego miesięcznika podsumowujemy targi Innotrans 2022, które na pewno zapadną całej branży w pamięć. Oprócz tego dużo piszemy o logistyce na szlakach do Ukrainy i przyszłości branży kolejowej i budowlanej. Piszemy też o systemie, który zmieni zarządzanie przepustowością na kolei... i o tym jak tę przepustowość na polskich torach likwidowano w ostatnich 30 latach.

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5