NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

Zaplecze marzeń

| Rynek Kolejowy 04.02.2013 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2013-02-04 19:22:04 Autor: mike
---.dynamic.chello.pl
Jakiś dziwny trend zapanował w Polsce na tak samo wyglądające budowle - toć to żadna innowacja tylko mieszanka Modlina, Poznania Głównego, zadarty daszek z Portu lotniczego Lublin. O Soczi nawet nie wspominam, bo w nim maczały palce osoby związane z Poznaniem.
2013-02-04 19:29:57 Autor: jurasN
---.icpnet.pl

jurasN
\"Hala (...) Mieści 10 par torów ? 2 czyszczące z podestami, 6 rewizyjnych z kanałami i 2 myjni.\"

Admin: co to jest wg RK \"para torów\"? Foty pokazują 10 torów a nie ich par...
Serdeczności
2013-02-04 19:38:15 Autor: emeryt
---.dzialdowo.vectranet.pl
Jaka tam kolej podmiejska .Tam jest stacja IC oraz stacja i hala KM oraz krzaki .SKM ma wiatę na Szczęśliwicach.Jeśli nawet by wykorzystano terem pokryty chaszczami padło by pytanie jak przepchnąć to wszystko przez wąskie gardło Grochów -WWO?
2013-02-04 23:28:21 Autor: Adrian
---.dynamic.chello.pl
Z całym szacunkiem,dla autora, to jest......beznadziejne! Ja rozumiem fantazję projektanta,ale w realu,będzie to niezmierne kosztowne przedsięwzięcie,pomijam funkcjonalność tego. Mam nadzieje,że nie powstaną tego typu \"stwory\" w rzeczywistości...
2013-02-05 01:15:42 Autor: GFM
---.warszawa.vectranet.pl
Jak na pracę magisterską - to mógłby sprecyzować, o którego przewoźnika
kolejowego w zasadzie mu chodzi.
SKMka na Grochowie najmuje od IC tor albo dwa na przybyciu od strony
linii otwockiej. Na cudzym gruncie nie będzie hali budować.
Rozpoczęto budowę hali obsługującej Pseudolino - na północ od reszty - między
odejściem a nową grupą.
KMy mają swoją halę. Może i stara, ale dużo starsze funkcjonują i jest dobrze.
Jakby zaczęli ją burzyć i układ torów zmieniać to katastrofa.

Nie ma co dywagować. Człowiek potrzebuje studia skończyć i dyplom obronić.
A że nic z tego nie będzie to zupełnie bez znaczenia.
2013-02-05 09:39:06 Autor: młotkowy
---.free.aero2.net.pl
Owszem, to tylko dyplom ale jednak politechniki a nie ASP. O ile więc można poszaleć i założyć że inwestor ma kupę forsy do wydania, ma albo bez problemu dostanie wszystkie potrzebne działki, że wysiedli wszystkich lokatorów, przedsiębiorców a jak trzeba to i jezioro przeniesie, to nie można być na bakier z mechaniką i fizyk budowli. Krótko mówiąc taki dach się zawali bez podpór w środku hali (na mój gust i sądząc po skali ma jakieś 70m rozpiętości) a wewnątrz pomieszczenia latem będzie 60 st.C. a zimą kompletnie ciemno od zalegającego na płaskim dachu śniegu. Zatem o funkcjonalności wciąż trudno mówić.
2013-02-06 09:47:25 Autor: krzysztof rytel
---.warszawa.vectranet.pl

krzysztof rytel
Ha, ha, ha! A ty młotkowy, skąd o tym wiesz? To i dach w Złotych Tarasach pewnie się zawali?
2013-03-31 15:09:35 Autor: Piotr Przyczka
---.lukman.pl
Pański gust jest na bakier z nauką. Projekt był konsultowany i zatwierdzony przez konstruktora. Maksymalna rozpiętość to 49,5m i przy tego rodzaju konstrukcji[fragment opisu technicznego projektu - \'\'Hala zaprojektowana jest w konstrukcji zespolonej stalowo-żelbetowej(składa się ze stalowych belek z blachownic dwuteownikowych współpracujących z prostokątnym przekrojem żelbetowym). Ruszt ukształtowany jest tak, że od strony południowej podparty jest bezpośrednio na fundamentach, tworzy elewację i parabolicznie przechodzi w połać dachu. Oprócz tego podparty jest na dwóch rzędach słupów- na północnym swoim końcu i niesymetrycznie pomiędzy wcześniejszymi podporami(16,5m i 49,5m od skrajnych podpór, co wynika z podziału funkcjonalnego hali) oraz od wschodu i zachodu podporą są ściany.\"] jest owszem drogie, lecz zupełnie realne.

Druga rzecz - dach jest szkleniem, które nie pozwala na przegrzewanie wnętrza.

Trzecia - dach nie jest płaski, dodatkowo jest podgrzewany, co likwiduje problemy z odwodnieniem i śniegiem.
2013-03-31 15:11:26 Autor: Piotr Przyczka
---.lukman.pl
poprawiam błąd, zgubiłem słowo \'pokryty\' przed słowem \'szkleniem\'.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Fotorelacje
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS