Partnerzy serwisu:
Infrastruktura

W-wa Lotnisko Chopina: PKP PLK po miesiącach naprawią okładziny ścian

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof
Plasser&Theurer
Nokia Solutions&Networks

Data publikacji:
31-05-2019
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

Na otwartym w 2012 r. podziemnej stacji Warszawa Lotnisko Chopina od wielu miesięcy odchodzą okładziny ścian. PKP PLK deklarują, że przystanek jest regularnie doglądany, a uszkodzenia powinny zostać naprawione do końca tego tygodnia.

Jednym z problemów PKP PLK wciąż pozostaje estetyka i właściwe utrzymanie obiektów infrastruktury pasażerskiej. Kolejnych przykładów w tym zakresie dostarcza podziemny przystanek Warszawa Lotnisko Chopina. Płyty, którymi obłożono ściany i podpory, są nierówne, porysowane i odchodzą od stelaża.

– Sprawa jest znana służbom PLK, bowiem podczas regularnych oględzin stanu infrastruktury i czystości stwierdzono uszkodzenie – mówi Karol Jakubowski z biura prasowego PKP PLK. – Codziennie wykonywane są zarówno obchody torów, badania techniczne rozjazdów oraz wykonywane audyty czystości, co jest wymagane przez wewnętrzne instrukcje obowiązujące w spółce. Dodatkowo, po otrzymaniu zgłoszeń od podróżnych natychmiast podejmujemy działania – deklaruje przedstawiciel PKP PLK.

Wbrew jednak zapewnieniom Jakubowskiego o „regularnych przeglądach” i „natychmiastowych działaniach”, panele na stacji przy lotnisku są uszkodzone od co najmniej lipca zeszłego roku. Jest jednak szansa, że teraz zarządca szybko poprawi płyty. – Do końca tygodnia uszkodzone panele mają być naprawione – mówi przedstawiciel PKP PLK.

Na stacji Warszawa Lotnisko Chopina zastosowano płyty włókno-cementowe. To ostatnio modny na kolei – zwłaszcza przy inwestycjach dworcowych – materiał, który zastępuje wcześniej często stosowany elegancki i trwały kamień (marmur, granit itp.). – Rozwiązania architektoniczne oraz te, dotyczące zastosowanych materiałów są zgodne z opracowanymi projektami. Dodatkowo, materiały i rozwiązania wykorzystane przy budowie przystanku lotniskowego były omówione w porozumieniu z PPL i zatwierdzone na etapie opracowywania projektu wykonawczego – podkreśla Jakubowski. Zarządca lotniska, na którym również zastosowano tego rodzaju płyty, podobnych problemów z okładzinami ścian jednak nie ma.
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof
Plasser&Theurer
Nokia Solutions&Networks

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

PKP PLK otwierają rynek utrzymania infrastruktury! Będą umowy ramowe

Infrastruktura

PKP PLK otwierają rynek utrzymania infrastruktury! Będą umowy ramowe

Łukasz Malinowski 30 czerwca 2025

Wyborski: PKP PLK zacznie zlecać prace utrzymaniowe

Infrastruktura

Wyborski: PKP PLK zacznie zlecać prace utrzymaniowe

Łukasz Malinowski 13 listopada 2024

Powstała polska technologia oczyszczania gleby z kreozotu

Innowacje

Powstała polska technologia oczyszczania gleby z kreozotu

Łukasiewicz – Poznański Instytut Technologiczny 14 kwietnia 2024

PKP PLK: Kiedy glifosat zniknie z utrzymania linii?

Infrastruktura

PKP PLK: Kiedy glifosat zniknie z utrzymania linii?

Roman Czubiński 17 czerwca 2022

Postępują prace na linii 211 z Chojnic do Kościerzyny

Infrastruktura

Zobacz również:

PKP PLK otwierają rynek utrzymania infrastruktury! Będą umowy ramowe

Infrastruktura

PKP PLK otwierają rynek utrzymania infrastruktury! Będą umowy ramowe

Łukasz Malinowski 30 czerwca 2025

Wyborski: PKP PLK zacznie zlecać prace utrzymaniowe

Infrastruktura

Wyborski: PKP PLK zacznie zlecać prace utrzymaniowe

Łukasz Malinowski 13 listopada 2024

Powstała polska technologia oczyszczania gleby z kreozotu

Innowacje

Powstała polska technologia oczyszczania gleby z kreozotu

Łukasiewicz – Poznański Instytut Technologiczny 14 kwietnia 2024

PKP PLK: Kiedy glifosat zniknie z utrzymania linii?

Infrastruktura

PKP PLK: Kiedy glifosat zniknie z utrzymania linii?

Roman Czubiński 17 czerwca 2022

Postępują prace na linii 211 z Chojnic do Kościerzyny

Infrastruktura

Kongresy
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5
Zamknij