Partnerzy serwisu:
Tabor i technika

Hitachi zmodernizuje szybkie pociągi Javelin

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

BODE Rawag
Recaro-Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
Aste
R&G Plus
Dellner
CORAIL

Data publikacji:
01-11-2022
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

Eversholt Rail, Southeastern i Hitachi Rail ogłosiły modernizację szybkich pociągów serii 395 Javelin. Składy oferują dzisiaj usługi między London St Pancras i Kent. Modernizacja zabezpieczy na przyszłość jedną z najszybszych flot Wielkiej Brytanii, którą cechuje wysoki poziom niezawodności.

Jak podaje Hitachi Rail, składy 395 Javelin przynoszą Wielkiej Brytanii 1 miliard funtów wzrostu gospodarczego, dzięki turystyce do Kent. Modernizacja pierwszego z 29 składów rozpocznie się w marcu 2023 roku w bazie przewoźnika w Southeastern's Ashford. Umowa opiewa na 27 milionów funtów, co dzisiaj daje prawie 150 mln zł. W ciągu pierwszych siedmiu miesięcy zaplanowano fazę związaną z projektowaniem i gromadzeniem materiałów.

Program obejmie remont całego wnętrza. Zaplanowano nowe dywany i siedzenia, a także nowe układy siedzeń dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej. Oprócz modernizacji systemu monitoringu, przebudowę przejdzie również system informacji pasażerskiej, w tym ekrany.

Pojawią się ładowarki USB obok siedzeń oraz oświetlenie LED. Przewoźnik zapowiada, że instalacja najnowszych rozwiązań cyfrowych w pociągach ułatwi sprawne zarządzanie pasażerami i monitorowanie infrastruktury.

Eversholt Rail, właściciel pojazdów, wdroży nowy system monitoringu wizyjnego, który w połączeniu z cyfrowymi narzędziami Hitachi Rail będzie oferować aktualne dane dotyczące liczby pasażerów i całkowitego obciążenia składu. Bieżące i dokładne informacje pozwolą przewoźnikowi Southeastern na długoterminowe planowanie oferty pod kątem zainteresowania klientów, a także zarządzanie utrzymaniem składów. Z kolei zewnętrzna technologia od Hitachi Rail w postaci kamer o wysokiej rozdzielczości zainstalowanych na dachu pomoże w monitorowaniu na żywo linii sieci trakcyjnej i otaczającego sprzętu.

– Cieszymy się, że możemy współpracować z Southeastern i Hitachi Rail, aby ulepszyć naszą flotę serii 395. Inwestycja zapewni, że nasze szybkie pociągi będą nadal gwarantować pasażerom HS1 doskonałą obsługę – mówi Paul Sutherland, dyrektor ds. obsługi klienta w Eversholt Rail.

Pociągi 395 Javelin to dwunapięciowy elektryczny zespół trakcyjny zbudowany przez Hitachi jako część rodziny Hitachi A-train AT300. Cała flota jest obsługiwana przez Southeastern. Seria 395 może kursować z maksymalną prędkością 225 km/h (To najszybsze tego typu składy w Wielkiej Brytanii) pod prądem przemiennym z sieci trakcyjnej 25 kV na linii HS1, zaś 160 km/h przy zapewnieniu prądu z „trzeciej szyny” 750 V DC na liniach konwencjonalnych. 395 to pierwszy pociąg zamówiony przez Anglików w Japonii. To także pierwszy pojazd szynowy wyprodukowany przez Hitachi, który został sprzedany europejskiemu klientowi
Partnerzy działu

BODE Rawag
Recaro-Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
Aste
R&G Plus
Dellner
CORAIL

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

Łódzki tunel KDP: Druga komora powstaje przy Fabrycznym

Infrastruktura

Łódzki tunel KDP: Druga komora powstaje przy Fabrycznym

inf. pras. CPK, opr. RC 20 lipca 2025

Łódzki tunel KDP: Kamienice pod specjalnym nadzorem

Infrastruktura

Kto opracuje zmiany w projekcie KDP w Łodzi? 7 ofert w przetargu CPK

Infrastruktura

Zobacz również:

Hitachi: Liczymy na przyspieszenie cyfryzacji polskiej kolei

Infrastruktura

Hitachi: Liczymy na przyspieszenie cyfryzacji polskiej kolei

Łukasz Malinowski 05 grudnia 2024

Hitachi Rail przejął Thalesa GTS

Infrastruktura

Hitachi Rail przejął Thalesa GTS

Redakcja/inf. pras. 01 czerwca 2024

Pozostałe z wątku:

Łódzki tunel KDP: Druga komora powstaje przy Fabrycznym

Infrastruktura

Łódzki tunel KDP: Druga komora powstaje przy Fabrycznym

inf. pras. CPK, opr. RC 20 lipca 2025

Łódzki tunel KDP: Kamienice pod specjalnym nadzorem

Infrastruktura

Kto opracuje zmiany w projekcie KDP w Łodzi? 7 ofert w przetargu CPK

Infrastruktura

Zobacz również:

Hitachi: Liczymy na przyspieszenie cyfryzacji polskiej kolei

Infrastruktura

Hitachi: Liczymy na przyspieszenie cyfryzacji polskiej kolei

Łukasz Malinowski 05 grudnia 2024

Hitachi Rail przejął Thalesa GTS

Infrastruktura

Hitachi Rail przejął Thalesa GTS

Redakcja/inf. pras. 01 czerwca 2024

Kongresy
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5
Zamknij