NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

Wieczór RBF i Konferencja „Przewozy kolejowe Niemcy-Polska” w Berlinie

| Rynek Kolejowy 10.09.2014 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2014-09-10 16:07:49 Autor: #
---.adsl.inetia.pl
Jako sztandarowe "osiągnięcie" wymienić należy dorżnięcie EC Wawel, ostatniego pociągu łączącego Niemcy z Polską południową.
2014-09-10 17:56:57 Autor: wdr
---.emea.ibm.com

wdr
@#
przy takim czasie przejazdu to furmanka jest szybsza, Wawel ma sens tylko po zakończeniu modernizacji Kraków-Katowice. jak chciałem 2 lata temu jechać z Drezna do Krakowa to mi wyszukiwarka pokazywała połączenie przez Berlin i Warszawę :)

inna sprawa jest taka, że jest za mało BWE między Warszawą a Berlinem. PolskiBus wchodzi agresywnie, więc powinni zrobić takt 2h (do Amsterdamu i Pragi jest) i dać sporo promocyjnych biletów.
2014-09-10 18:19:39 Autor: #
---.adsl.inetia.pl
Wawel to miał z Krakowem w ostatnich latach tyle wspólnego, co nazwę. Największym potencjałem dla tego pociągu tradycyjnie były i są Opolszczyzna oraz Górny Śląsk. PKP IC jak na wielu innych frontach oddało pasażerów autokarom - w tym przypadku Sindbadowi, który rozsyła po południowej Polsce kilkanaście autobusów każdego wieczora. Rechotem losu ów Sindbad jeździ dziś na tej trasie także jako podwykonawca DB jako IC Bus do Krakowa.

EC Wawel, który tak naprawdę mógłby równie dobrze nazywać się EC Latający Ślązak miałby rację bytu mimo takiego sobie czasu przejazdu, gdyby kończył w Katowicach co było do utrzymania nawet podczas remontów - pasażerowie z EC przesiadają się we Wrocławiu do TLK Dolnoślązak, który bieg zaczyna we Wrocławiu, a ostatni pasażerowie opuszczają go w Katowicach. Gdyby przez przypadek dostawał na czoło EP09, a nie EU07, to czas miałby już naprawdę konkurencyjny.

Tylko nie widać tego w arkuszu kalkulacyjnym zza biurka w Warszawie, łatwiej więc skasować.
2014-09-12 10:58:12 Autor: Zetes
---.lebork.vectranet.pl
Taka sobie gadanina... PRZED przystapieniem Polski do UE na trasie Gdynia-Koszalin-Szczecin-Berlin kursowaly dwie pary pociagow bezposrednich dziennie. Zlikwidowane je za rzadow slynnego Europejczyka Buzka... no ale szanowny eurodeputowany korzysta z darmowych polaczen lotniczych! Taka sobie gadanina...
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Biznes
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS