Na dworcu w Wejherowie od 1 września nie funkcjonują kasy biletowe PKP Intercity. Spółka informowała, że prawdopodobnie do końca września kasy będą ponownie dostępne dla podróżnych. Tymczasem wrzesień mija, a pasażerowie nadal muszą kupować bilety u konduktora lub przez Internet.
- Przyszedłem w tym tygodniu na dworzec wieczorem, chciałem pojechać pociągiem TLK Ustronie, który o godz. 22.23 rusza z Wejherowa w kierunku do Warszawy, ale okazało się, że biletu nie kupię, bo kasy już nie ma. Po prostu zniknęła, mimo że przed wakacjami działała i regularnie kupowałem w niej bilety na pociąg do Warszawy. Musiałem pójść do konduktora – skarży się „Gazecie Bałtyckiej” jeden z pasażerów.
- Nie zapominamy o kasie w Wejherowie. Trwają prace nad jej ponownym uruchomieniem. Będzie to możliwe jeszcze we wrześniu – informowała „Rynek Kolejowy” na początku września Beata Czemerajda z biura prasowego PKP Intercity.
Czemerajda podkreśla, że spółka musi przeprowadzić niezbędne procedury. - Do czasu uruchomienia nowego punktu bilety na przejazdy naszymi pociągami można nabyć na pokładzie pociągu (bez ponoszenia dodatkowych opłat za wystawienie biletu) lub korzystając z naszego systemu internetowej sprzedaży biletów na stronie www.intercity.pl – informuje „Gazetę Bałtycką” Czemerajda.
Więcej