NUMER 11/2022
NUMER 11/2022
Temat numeru:
Przewozy intermodalne
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

Warszawa-Grodzisk: Czemu KM nie jeżdżą trójskładami?

| jm, Rynek Kolejowy 29.10.2013 108

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2013-10-29 15:52:28 Autor: LM
---.rdns.blackberry.net
A PRy nie pozycza? W zeszlym roku jezdzily peerowskie jednostki w sekcji Tluszcz.
2013-10-29 16:11:12 Autor: grzegorz
---.ifpilm.waw.pl
A, czyli jak nie było zamknięć, to kible musiały się znaleźć, a teraz składy, które wypadły z rozkładu rozpłynęły się w powietrzu. Zastanawiające...
2013-10-29 16:27:48 Autor: studenciak
---.180.189.116.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Tutaj standardem sa 2 kible sprzegniete ze soba, na srednicy gliwice-katowice jezdza jednym 4-czlonowym elfem albo flirtem i to jest szczyt mozliwosci kolei slaskich
2013-10-29 16:41:53 Autor: ...
---.lukman.pl
Ludzie... W NEWAGU stoją FLIRTy z linii Siedleckiej...
W ZNTK MM też kolorowanka...przeważnie ZIELONA to skąd w ogóle ma się ten tabor wziąć...
2013-10-29 16:45:12 Autor: kolpawe
---.162.14.48
Skoro wycięli co drugie połączenie na KM1, to jak oni mogą mieć jeszcze problemy z taborem? Przecież ten rozkład co jest teraz to największy tragizm jaki me oczy na tej linii widziały (np. 2 godzinne luki w weekend albo poranny dojazd do Wawy: 7:18 a następny 8:08). Powinny być wyciągnięte natychmiastowe konsekwencje!!!
2013-10-29 18:27:46 Autor: Ave Ja
---.242.138.101
W ZNTK MMz mozaika: dzisiaj o 10 rano wyjeżdżał łódzki kibel, przy hali stał lubelski, wieczorem przyjechał wielkopolski - rotacja duża
2013-10-29 18:41:09 Autor: marek z grodziska
---.citymedia.pl
Beszczelna ściema. W godzinach szczytu pociągi potrafią mieć luki 40-50min, gdzie przed remontem było maksymalnie 20min. Czyli jeździ co najmniej 2 razy mniej wagonów niż zwykle.
2013-10-29 18:42:30 Autor: marek z grodziska
---.citymedia.pl
Bezczelna *
2013-10-29 19:12:29 Autor: Maurycy__
---.97.199.25
Bo to jest problem znikającego taboru,
jeździło tyle za starego,
jeździ mniej za nowego,
a więc resztę po prostu wcięło, amba fatima - wcięło i ni ma ...
2013-10-30 07:34:31 Autor: aro parczew
---.top.net.pl
dlatego że trzeci człon musi wozić 30 osób z Lublina do Chełma. By żyło się lepiej.
2013-10-30 09:51:35 Autor: Daro73
---.dynamic.gprs.plus.pl
W Kolejach Mazowieckich od lat słyszę tę samą śpiewkę o braku taboru. Jestem tylko ciekawy gdzie podziały się pociągi z obiegów które wypadły z powodu remontu. Dla mnie jest to zwykła ściema i oszczędności kosztem pasażerów
Pamiętam doskonale kilka lat temu kiedy to weekendy obcięto do jednej jednostki wszystkie pociągi do Skierniewic, pamiętam w jakich warunkach się wtedy podróżowało na plecach innych pasażerów
Wtedy dostałem odpowiedź o braku taboru i że pociąg dojechał do Skierniewic zapełniony w 30%
O tym że pociągów w weekend było i tak mniej bo odpadały miejscówki do Grodziska i Żyrardowa oraz o tym że do Grodziska zapełnienie pociągu wynosiło 200% nie było nawet słowa
Cały czas w KM trwa uprawianie ściemy
2013-10-30 10:01:08 Autor: tomek Janiszewski
---.ip.netia.com.pl
A ile KM-owskich kibli stoi aktualnie w Newagu czekając przebudowy na turbodymoklopy? Może stąd braki taborowe?
2013-10-30 11:00:47 Autor: WarsawStreet
---.axelspringer.pl
Czemu w XXI monopolista przewozowy tłumaczy się w taki absurdalny sposób, że puszcza jeden pociąg bo takie ma warunki a tymczasem tory są prawie puste przez 40 minut. Nawet biorąc restrykcyjne warunki bezpieczeństwa spokojnie można 2 luki czasowe znaleźć.
Uwag komuchy przewidzialy że transport kolejnowy może mieć gigantyczne znaczenie dla Węzłą warszawskiego i co? i perony przystosowane są uwaga DO CONAJMNIEJ 5 JEDNOSTEK i to wszystkie STARE PERONY, nowe chyba też!, więc jeśli ludzie jadą w bydłowozach to czemu nikt nie wydłuża poszczególnych sekcji? brak taboru? wątpię wystarczy spojżeć co stoi na zachodnim rano!
2013-10-30 11:43:54 Autor: szczur
---.net.stream.pl
A tam. PLK i tak robi łaskę że w ogóle nie zamknęli linii, kto by się tam przejmował że za mało pociągów jest. Po prostu za dużo ludzi jeździ. Za to PLK uszczęśliwią pasażerów i mieszkańców wzdłuż całej trasy obrzydliwym gettem akustycznym. Bo "przepisy nakazują, minister podpisał, komputer wyliczył i nie da się z tym nic zrobić".
2013-10-30 15:26:29 Autor: GFM
---.warszawa.vectranet.pl
W odpowiedzi na post WarsawStreet:
"Czemu w XXI monopolista przewozowy tłumaczy się w taki absurdalny sposób, że puszcza jeden pociąg bo takie ma warunki a tymczasem tory są prawie puste przez 40 minut. Nawet biorąc restrykcyjne warunki bezpieczeństwa spokojnie można 2 luki czasowe znaleźć.
Uwag komuchy przewidzialy że transport kolejnowy może mieć gigantyczne znaczenie dla Węzłą warszawskiego i co? i perony przystosowane są uwaga DO CONAJMNIEJ 5 JEDNOSTEK i to wszystkie STARE PERONY, nowe chyba też!, więc jeśli ludzie jadą w bydłowozach to czemu nikt nie wydłuża poszczególnych sekcji? brak taboru? wątpię wystarczy spojżeć co stoi na zachodnim rano!"
Wszystkie perony węzła warszawskiego zelektryfikowanego przed wojną są liczone na TRZY (a nie pięć) EZTy.
Na Wschodnim i Zachodnim tylko perony dalekobieżne są dłuższe.

Co w niczym nie zmienia faktu oszczędzania na pasażerach. Przy takich cięciach na linii skierniewickiej
wszystkie składy powinny być zestawiane z trzech EN57 lub dwóch Flirtów.

Na linii siedleckiej w weekendy też spotyka się pojedyncze Flirty. Sardynki w puszce mają więcej luzu.
2013-10-30 21:54:35 Autor: jacynda
---.dynamic.chello.pl
a co z piętrusami? ponoć już mogą na wwe śródmieście wjeżdżać. przy takich dziurach w rozkładzie jazdy wolniejsza wymiana pasażerów nie powinna być problemem. a to chyba jedyne składy które naprawdę mogłyby pomieści szczytowy tłum
2013-10-30 23:09:39 Autor: pls
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
A zmodernizowane EN57 padają jak muchy...
2013-10-31 01:48:36 Autor: arrivederci
---.adsl.inetia.pl

arrivederci
Teraz połączenie 2 jednostek nie jest łatwe, a co dopiero 3 ;)
2013-11-02 21:56:32 Autor: add,
---.chomiczowka.waw.pl
A piętrusy wożą powiertrze do Radomia i Skarżyska Kamiennej
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Pasażer
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 11/2022
NUMER 11/2022
Najnowszy numer miesięcznika „Rynek Kolejowy” dedykowany jest wyzwaniom, które stawia przed branżą zmiana otaczającej nas rzeczywistości… wcale zresztą nie pierwsza w ostatnich latach. Oprócz tego jak zwykle zapraszamy do lektury ciekawych wywiadów z samą czołówką producentów taboru i wykonawców infrastruktury. Nie brakuje również aktualności, takich jak rozbudowa portów, powrót pociągów na Litwę czy sytuacji transportu miejskiego.

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5