Partnerzy serwisu:
Pasażer

Warszawa Stadion: Pasażerowie sami mają sobie weryfikować informacje

Dalej Wstecz
Data publikacji:
10-12-2014
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
wu, Rynek Kolejowy

Podziel się ze znajomymi:

PASAŻER
Warszawa Stadion: Pasażerowie sami mają sobie weryfikować informacje
Od kilku miesięcy nie działa poprawnie system informacji pasażerskiej na przystanku Warszawa Stadion. Na peronowych ekranach kolejarze radzą, żeby pasażerowie sami weryfikowali wyświetlane informacje z kierunkami podawanymi na pociągach. Ile może trwać naprawiane awarii?

Jak informują Czytelnicy, problemy występują od lipca br. Na ekranach na peronie wyświetlana jest adnotacja: „Uwaga. Z powodu awarii tablice mogą wskazywać niewłaściwe informacje. Prosimy o weryfikację informacji prezentowanych na wyświetlaczach peronowych z informacją wyświetlaną lub prezentowaną na składach pociągów”.

Zdarzało się, że wyświetlacze wskazywały niewłaściwe informacje. – Po przeprowadzeniu badań i analiz zdiagnozowaliśmy przyczynę występowania nieprawidłowości w pracy wyświetlaczy na przystanku Warszawa Stadion. Zażądaliśmy od wykonawcy instalacji usunięcia awarii.  Ponieważ proces naprawy wymaga przebudowy oprogramowania systemu zainstalowanego na przystanku Warszawa Stadion, jak i systemów, z których ten czerpie dane o wykonaniu rozkładu jazdy, podjęliśmy decyzję o tymczasowym wprowadzeniu na ekrany ostrzeżenia dla pasażerów – wyjaśnia Maciej Dutkiewicz z biura prasowego PKP PLK.

Pasażerowie, skarżący się na trwającą od kilku miesięcy awarię, muszą jeszcze uzbroić się w cierpliwość. – W ciągu kilkunastu dni odbędą się testy zmodyfikowanego oprogramowania systemu, które – według zapewnień wykonawców – powinny rozwiązać zidentyfikowane problemy. Od wykonawcy oczekujemy pełnego rozwiązania problemów które wystąpiły – zapewnia Dutkiewicz.

Już w czerwcu 2013 r. wskazywaliśmy na problemy z informacją podawaną na przystanku Warszawa Stadion, sprzężoną z systemem na stacji Warszawa Wschodnia. Zarządca infrastruktury przekonywał wtedy, że nie otrzymywał do tej pory zgłoszeń o nieprawidłowościach, a liczba błędów jest niewielka.

Nieprawidłowości dostrzegł jednak także regulator. PKP PLK zostały ukarane przez UTK karą 450 tys. zł za niepoprawne działanie systemu informacji oraz podawanie komunikatów niezgadzających się ze stanem faktycznym i wprowadzających w błąd.
 
 

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Zobacz również:

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5