NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

Osuwają się szyby na przystanku Warszawa Stadion. Standard PKP?

| wu, Rynek Kolejowy 17.06.2013 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2013-06-17 10:29:18 Autor: inzynier
---.174.58.124
Niezla fuszerka z tymi szybami. PKP-owy standard.
Zaraz pewnie Polykacz bedzie sie madrzyl i tlumaczyl, ze to przeciez nie jego wina.
2013-06-17 10:49:16 Autor: xxxl
---.252.14.234
Spoko. Znając zwyczaje w PKP to wszystkie remontowane dziś stacje w ciągu 2-3 lat zmienią się w syf'aste ruiny.
2013-06-17 10:59:24 Autor: Goofy
---.30.0.84
A oczywiście samo PKP nie będzie miało skrupułów wyciągnąć łapę po kolejną kasę na kolejny remont jednego i tego samego...
2013-06-17 12:06:25 Autor: a123
---.131.158.178
To są brudne szyby?
To zobaczcie nowy dworzec główny w Poznaniu!
2013-06-17 12:13:57 Autor: Wilhelm B.
---.173.9.170
Szyby raczej same z siebie się nie osuwają (widać to nawet na zdjęciu dołączonym do artykułu -oberwana rama tylko z jednej strony).
Rzecznik PLK natomiast powinien się mocno wytłumaczyć z tej części swojej wypowiedzi: "Jednak przy zadaszonych peronach, nagłośnienie z sąsiedniego peronu, choć słabiej, ale było słyszalne – twierdzi rzecznik PKP PLK.".
Jeżeli dosłuchiwanie się komunikatów z drugiego peronu jest normą to może od razu powinniśmy montować tylko jeden głośnik (będzie taniej).
W kwestii serwisowania - nikt chyba nigdy u nas z zarządców (dysponujących publicznymi pieniędzmi -będącymi "publicznymi" tylko z nazwy ... M.T.) nie pojmie, że remonty wykonuje się raz na rok (małe a nie wielkie przebudowy po 10 - X latach ,wtedy gdy infrastruktura nadaje się do rozbiórki...).
2013-06-17 12:14:37 Autor: Mandolino
---.160.129.49
Rzeczywistość jest o wiele bardziej porażająca: to budowa metra powoduje powstawanie zapadlisk i innych negatywnych zjawisk związanych z przemieszczeniami gruntu. Przez to peron przystanku Stadion ma prawo osiadać, podobnie jak Wisłostrada i kamienice na Pradze.
2013-06-17 14:55:51 Autor: Siemens
---.114.69.134

Siemens
Przede wszystkim to wszystko jest jeszcze na gwarancji i będzie musiało być naprawione przez wykonawcę o ile nie jest to dziełem aktu wandalizmu...
Po drugie syf jaki tam panuje to już sprawa administratora. Akurat to mnie nie dziwi ...
Polska to jedyny kraj gdzie wyszkolono nas do malowania krawężników i trawy przed wizytami dygnitarzy i na pokaz. A reszta nie ważna...
2013-06-17 20:13:14 Autor: Jaskiniowiec
---.15.160.114
Nic się nie zmieniło, ale w mentalności Polaków...
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Infrastruktura
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS