Partnerzy serwisu:
Infrastruktura

Warszawa Służewiec: Czy z przystankiem wszystko w porządku?

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
WPS SA
Elester-PKP
Euroterminal Sławków
Torhamer

Data publikacji:
20-03-2012
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Gazeta Wyborcza

Podziel się ze znajomymi:

INFRASTRUKTURA
Warszawa Służewiec: Czy z przystankiem wszystko w porządku?
Pasażerowie korzystający z przystanku Warszawa Służewiec narzekają na rozwiązania, jakie zastosowali kolejarze. Tablica z nazwą przystanku stoi poza peronem, a guzki dla niewidomych znajdują się w zbyt dużej odległości od krawędzi peronu.

Z przystanku Służewiec korzysta wielu pasażerów. W jego okolicy znajduje się sporo biurowców. Również tam wiele osób przesiada się do autobusów. Jeden z pasażerów w liście do „Wyborczej” wylicza usterki przystanku. Znak z napisem „Warszawa Służewiec” znajduje się w odległości około100 m od przystanku. Kolejny problem to guzki dla niewidomych, które zamontowano w odległości około metra od krawędzi peronu. Dodatkowo pasażerowie nie mogą korzystać z kładki, którą zwykle można było dotrzeć do kasy biletowej.

- To nic dziwnego, że nazwa stacji stoi 100 m przed peronem. Tak samo jest w Rembertowie i w innych miejscach. Wyjaśnienie jest proste: dzięki temu pasażerowie dojeżdżający pociągiem do Służewca odpowiednio wcześnie dowiedzą się, co to za przystanek, i będą mieć czas, żeby przygotować się do wyjścia. Na peronie znak też zresztą stoi – powiedział „Wyborczej” rzecznik Centrum Realizacji Inwestycji PKP PLK Maciej Dutkiewicz. Rzecznik dodał, że z kładki nie można korzystać, ponieważ przywrócono już ruch drugim torem oraz że teraz trzeba korzystać z wiaduktu na Marynarskiej.

Gorzej jest z guzkami, w przypadku których kolejarze nie stosują się do żadnych norm.

Więcej
 

Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
WPS SA
Elester-PKP
Euroterminal Sławków
Torhamer

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Jak usprawnić Służewiec. Powstanie przejście podziemne na peron kolejowy?

Zintegrowany transport

Służewiec. Bezpieczne przejście z wygodą nie wygra?

Infrastruktura

Służewiec. Bezpieczne przejście z wygodą nie wygra?

wu, Rynek Kolejowy 30 października 2015

Warszawa Służewiec: Do kasy przez wiadukt

Pasażer

Niekończące się awarie wind przy przystanku Warszawa Służewiec

Infrastruktura

Zobacz również:

Jak usprawnić Służewiec. Powstanie przejście podziemne na peron kolejowy?

Zintegrowany transport

Służewiec. Bezpieczne przejście z wygodą nie wygra?

Infrastruktura

Służewiec. Bezpieczne przejście z wygodą nie wygra?

wu, Rynek Kolejowy 30 października 2015

Warszawa Służewiec: Do kasy przez wiadukt

Pasażer

Niekończące się awarie wind przy przystanku Warszawa Służewiec

Infrastruktura

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5