NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

Wagony Talgo już w Polsce

| jm, Rynek Kolejowy 16.03.2015 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2015-03-16 08:37:50 Autor: ---
---.tktelekom.pl
"(...) Pod koniec 2015 roku po raz pierwszy w trasę ma wyruszyć skład Talgo w relacji Moskwa - Berlin.Pod koniec 2015 roku po raz pierwszy w trasę ma wyruszyć skład Talgo w relacji Moskwa - Berlin. (...)" - Redakcji RK nie polecamy używania skrótu CTRL+C. Redakcji RK nie polecamy używania skrótu CTRL+C.
2015-03-16 08:48:30 Autor: w.d
---.168.99.77
ciekawe czy jest to dobry moment na uruchamianie na terenie polski
ruskich pociagow dla milionerow rosyjskich ktorzy sa zacieklymi wrogami polski
2015-03-16 09:33:14 Autor: ksw
---.static.ip.netia.com.pl
Jeździ przez Polskę cała masa ruskich pociągów, jakoś się nie burzyłeś wcześniej.
Talgo ma po prostu je zastąpić,dać coś nowego. I tak nie będą dostępne dla nas w zasadzie, tak i teraz nie są.
2015-03-16 10:15:26 Autor: India Pale Ale
---.19.18.35
W czasach gdy Talgo jako konstrukcja było nowością to miało sens, lecz obecnie jeździć na pojedynczych kołach (choć koła bez osi to coś niespotykanego i nadal nowoczesnego) i telepać się jak w kiblu to jest to wątpliwe pod względem mądrości.
2015-03-16 10:49:13 Autor: Lokomotiv
---.play-internet.pl
Jak już to Ecco Rail a nie Rai drodzy redaktorzy RK ;)
2015-03-16 10:58:56 Autor: Mikol
---.tktelekom.pl
@w.d
Milionerzy rosyjscy nie telepią się w pociągach, tylko latają samolotami- często własnymi.
2015-03-16 11:30:31 Autor: Stiepan z KD
---.opera-mini.net
Zgodnie z "ZAPOWIEDZIAMY" to tak ładnie napisane....
2015-03-16 12:32:04 Autor: Ave Ja
---.opera-mini.net
Skoro Talgo na wejść od grudnia 2015 i już zaczynają homologację, to na co czeka PESA z homologacja Dartów?
2015-03-16 13:40:36 Autor: Beronimo
---.215.196.145-internet.zabrze.debacom.pl
@Ave Ja

Z Dartami to Pesa czeka na produkcję :P. Oczywiste jest że się nie wyrobi do grudnia ;).
2015-03-16 15:42:14 Autor: POSEN
---.cable.net-inotel.pl
Talgo na polskich torach to typowy przykład jak "głupi polaczek" potrafi trzymać palec w [Admin: zmoderowano] innym nie myśląc o polskich wynalazkach takich jak SUW 2000, który przy odrobinie szczęścia i rozumu polskich decydentów byłby hitem na skalę europejską. Życzę RZD udanych przejazdów ale pamietajcie że w Brześciu są mrozy i woda często zamarza.
2015-03-16 16:10:11 Autor: taki myk
---.ipredator.se
Projekt SUW 2000 pewnie z powodu politycznego przylizywania został wyciszony.
2015-03-16 16:38:34 Autor: ep40
---.gdynia.mm.pl
SUW2000 systemowi Talgo technicznie nie ustępuje więc przyczyny musiały być inne.
2015-03-16 19:10:43 Autor: POSEN
---.cable.net-inotel.pl
System SUW 2000 działał przy każdej pogodzie i na przejściu z Litwą w Mackawie jak i z Ukraina w Mościskach. Był także na testach i badaniach w Rosji ( Szczerbinka , Białoreczka ) i wszędzie działał, to tak prosty system że aż trudno uwierzyć.
2015-03-16 20:48:07 Autor: jurasN
---.icpnet.pl

jurasN
@ ep40
Złożona struktura własności systemu (ZNTK Poznań, PKP SA, PKP Cargo), z czym "nie potrafiono" sobie poradzić. Szczególną rolę grał tu ZNTK Poznań. Temat nadaje się na dłuuuugą opowieść. Gdyby RK umiał go pociągnąć, byłoby bardzo interesująco. Tylko, czy zechcą mówić ci, którzy wiedzą...
2015-03-16 20:51:53 Autor: gosc23
---.dynamic.mm.pl
Polecam artykuł o SUW 2000 i wywiad z jego wynalazcą , panem Suwalskim, papierowy RK z tamtego roku, ze stycznia albo lutego
2015-03-16 21:12:08 Autor: jurasN
---.icpnet.pl

jurasN
@gosc23
To był numer 1-2/2014
2015-03-17 08:28:31 Autor: tjakuszewicz
---.slubice.vectranet.pl
Przy zdjęciach, grafikach pojazdów Pesy, Newagu czy innych producentów często pojawiają się głosy, że brzydkie to, paskudne i w ogóle be. Aż dziw, że jeszcze nikt tego tutaj nie napisał bo te wagony są na prawdę wizualnie straszne...

Ale z innej beczki: Rosjanie kupili tylko wagony czy również jakieś dedykowane lokomotywy do tego?
2015-03-17 10:12:47 Autor: rusofobista
---.84.246.233
Jestem przeciwny wpuszczaniu tego ruskiego ścierwa na teren naszego pięknego kraju!!! Żadne pieniądze nie zrekompensują tego co robi teraz Putin.... Mówi że my szkolimy nacjonalistów co jest oczywiście kłamstwem!!! Dlatego należy bezwzględnie nie dopuścić tych składów do poruszania się po polskich torach!!! Skoro ruscy wprowadzają wszelkiego rodzaju sankcje na naszą żywność, to my możemy teraz w odwecie nie dopuścić tych składów do ruchu - uzasadniając swą decyzję, że np. żaden do tej pory taki skład po Polsce nie jeździł.
A całą resztę ruskich pociągów też bym zlikwidował w ramach sankcji gospodarczych. Idąc dalej zakazałbym lotów ruskich samolotów nad naszym niebem. Trzeba tylko dogadać się z krajami morza bałtyckiego, ukrainą i ruskie będą latać do Europy zachodniej przez arktykę. Idąc jeszcze dalej nie wpuszczałbym ruskich samolotów produkcji ruskiej - tupolewy itp.
2015-03-17 10:19:40 Autor: fiś
---.84.246.233
[Admin: zmoderowano] Jak mogli się zgodzić na transport czegoś takiego.....???
Powinni zawlec to w krzaki i udawać potem że gdzieś się zawieruszyło....

Do tej pory nie oddali nam naszej własności - wraku Tu-154M, więc my powinniśmy zatrzymać ten skład na bardzo dłuuuuuuuuuuugo i dokładnie go badać przez..... 10 lat. [Admin: zmoderowano]
2015-03-17 12:28:23 Autor: Tomo1976
---.centertel.pl
@rusofobista
Sek w tym, że "nasz piękny kraj" istnieje tylko na papierze i w symbolach, bo gospodarczo od dawna jesteśmy kolonią Niemiec i Francji a militarnie kolonią USA. Razem z innymi "demoludami" mamy status republiki bananowej. Mało tego - nadstawiamy łba za wszystkich naokoło, tylko, ze jakoś nikt nie chce nadstawić łba za nas.

Talgo nie przejedzie przez Polskę to przejedzie przez Słowację i Czechy i tamte kraje będą na nim zarabiać. A polaczkowie w rodzaju "rusofobisty" będą się napinać w internecie i machać wirtualną szabelką w komentarzach.
2015-03-17 13:40:42 Autor: Pasażer1985
---.toya.net.pl
Patrząc na powyższe komentarze - ludzie jesteście upośledzeni i nie nadajecie się do gospodarki rynkowej.
2015-03-17 18:44:52 Autor: Luca
---.dynamic.chello.pl
W odpowiedzi na post Tomo1976:
"@rusofobista
Sek w tym, że "nasz piękny kraj" istnieje tylko na papierze i w symbolach, bo gospodarczo od dawna jesteśmy kolonią Niemiec i Francji a militarnie kolonią USA. Razem z innymi "demoludami" mamy status republiki bananowej. Mało tego - nadstawiamy łba za wszystkich naokoło, tylko, ze jakoś nikt nie chce nadstawić łba za nas.

Talgo nie przejedzie przez Polskę to przejedzie przez Słowację i Czechy i tamte kraje będą na nim zarabiać. A polaczkowie w rodzaju "rusofobisty" będą się napinać w internecie i machać wirtualną szabelką w komentarzach."
Gwoli ścisłości przez Słowację i Czechy to chyba nie bardzo. Najpierw musiałyby przejechać przez Ukrainę, a z tym może być teraz pewien problem...
2015-03-17 20:49:19 Autor: Tomo1976
---.centertel.pl
@Luca
Podejrzewam, że RŻD prędzej dogadałoby się z UkrZalinicą, pomimo konfliktu pomiędzy oboma krajami. A co do wszelakiego tranzytu przez polskie terytorium to powinniśmy na tym tylko zarabiać a nie ciągle się napinać.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Tabor i technika
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS