NUMER 09/2022
NUMER 09/2022
Temat numeru:
Innotrans 2022
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

Koleje Ukraińskie wyślą w tym roku 153 wagony do modernizacji

| Martyn Janduła 27.07.2017 3,9k

Koleje Ukraińskie wyślą w tym roku 153 wagony do modernizacji
Przykład zmodernizowanego wagonu na Ukrainie Fot. Koleje Ukraińskie
Koleje Ukraińskie wyślą w tym roku 153 wagony do modernizacji
Koleje Ukraińskie wyślą w tym roku 153 wagony do modernizacji
Koleje Ukraińskie wyślą w tym roku 153 wagony do modernizacji
Koleje Ukraińskie wyślą w tym roku 153 wagony do modernizacji
Koleje Ukraińskie wyślą w tym roku 153 wagony do modernizacji
Koleje Ukraińskie planują w 2017 roku wysłać do remontu aż 153 wagony pasażerskie. Większość z nich, bo aż 91, przejdzie naprawy w zakładach własnych przewoźnika, zaś reszta ma zostać wysłana do zewnętrznych zakładów naprawczych. Zapowiedź padła z ust Sergieja Michalczuka, członka zarządu Kolei Ukraińskich.
– Za kilka dni odrestaurowany wagon wyślemy do Odessy, gdzie będzie wozić pasażerów. Korzyści są oczywiste: gniazda elektryczne w każdym przedziale, nowe oświetlenie i szyby, klimatyzacja, nowy design i wiele więcej. Dla wszystkich wagonów opracowano jednolity standard. Jestem pewien, że pasażerowie będą cieszyć się z podróży w tym wagonie i docenią jakość oraz komfort – powiedział Sergiej Michalczuk.

Według członka zarządu, odnowienie taboru to wymóg dzisiejszych czasów, zwłaszcza w perspektywie krótkoterminowej. – Koszt remontu jednego wagonu to 8,5 mln hrywien. Tego typu naprawy mogą przedłużyć żywotność wagonu o 15 lat i zwiększyć przebieg między naprawami z 300 tys. km do 450 tys. km. Koszt zakupu nowego wagonu jest prawie trzy razy wyższy, a ponadto krajowy przemysł ma pewne ograniczenia i nie jest w stanie szybko wybudować dużej liczby nowych pojazdów. Ale mamy ambitne plany na najbliższe trzy lata, aby modernizować 200 wagonów rocznie – zapewnia Michalczuk

Remont wagonów odbywa się przy zastosowaniu 94% komponentów pochodzenia ukraińskiego. – Efekt ten kosztował wiele pracy oraz mnogości spotkań i rozmów z ukraińskimi producentami, aby zmaksymalizować ich zaangażowanie w modernizację wagonów. W przyszłości będziemy chcieli zwiększyć udział rodzimej produkcji podzespołów do 98% – zapowiada Michalczuk.

Obecnie Koleje Ukraińskie posiadają 4,5 tysiąca wagonów osobowych. Aż 57% z nich jest w wieku od 28 do 41 lat. 21% taboru jest w wieku od 20 do 28 lat. 12% wagonów jest starszych niż 41 lat, natomiast pozostałe wagony mają mniej niż 20 lat. Średni wiek wagonów na Ukrainie ocenia się na ok. 30 lat.
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej z regionu:

Ukraina (440)
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Tabor i technika
PARTNERZY DZIAŁU


Wiecej z regionu:

Ukraina (440)
Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 09/2022
NUMER 09/2022
Oddajemy w Państwa ręce wyjątkowy, dwujęzyczny numer "Rynku Kolejowego" przygotowany na targi Innotrans 2022. Warto przeczytać rozmowy z prezesami PKP SA, PKP PLK, UTK, Pesy, Siemens Mobility, Kolei Śląskich... oprócz tego piszemy o stanie bezpieczeństwa na kolei w Polsce i Europie, słynnym bilecie za 9 euro w Niemczech i o obiecującym kierunku ekspansji dla polskich firm z branży kolejowej. Zapraszamy do lektury! 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5