NUMER 12/2022
NUMER 12/2022
Temat numeru:
Polska-Ukraina
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

W Pesie jest coraz więcej Linków dla DB. Kiedy dostawa?

| Jakub Madrjas 30.10.2017 17,7k

W Pesie jest coraz więcej Linków dla DB. Kiedy dostawa?
Fot. Pesa
W Pesie jest coraz więcej Linków dla DB. Kiedy dostawa?
W Pesie jest coraz więcej Linków dla DB. Kiedy dostawa?
W Pesie jest coraz więcej Linków dla DB. Kiedy dostawa?
W Pesie jest coraz więcej Linków dla DB. Kiedy dostawa?
W Pesie jest coraz więcej Linków dla DB. Kiedy dostawa?
W Pesie jest coraz więcej Linków dla DB. Kiedy dostawa?
W Pesie jest coraz więcej Linków dla DB. Kiedy dostawa?
W Pesie jest coraz więcej Linków dla DB. Kiedy dostawa?
W Pesie jest coraz więcej Linków dla DB. Kiedy dostawa?
W Pesie jest coraz więcej Linków dla DB. Kiedy dostawa?
W bydgoskiej fabryce Pesy trwa produkcja spalinowych Linków dla Deutsche Bahn. Pierwsze pojazdy powinny dotrzeć do Niemiec w przyszłym roku.
Jak dowiedział się „Rynek Kolejowy”, w halach zakładu uruchomień są już dwa gotowe pojazdy BR633 (trójczłonowe) i jeden dwuczłonowy BR632. Konstrukcjami Linków jest też wypełniona hala montażu końcowego, gdzie aktualnie montowanych jest aż sześć pojazdów. Jak potwierdza Pesa, każdy etap produkcji odbywa się pod nadzorem przedstawicieli DB.

Producent informuje „RK”, że w ostatnich miesiącach pozytywnie przeszły testy statyczne i dynamiczne (pisaliśmy o nich tutaj), oraz że trwają ostatnie prace związane z przygotowaniem dokumentacji homologacyjnej. Uzgodniony z Deutsche Bahn plan zakłada, że do połowy przyszłego roku pojazdy uzyskają homologację EBA |( Eisenbahn-Bundesamt, regulator rynku), wtedy też rozpoczną się jazdy próbne i odbiory pojazdów.

Według producenta, w 2018 roku dostarczonych zostanie 71 pojazdów dla regionów Sauerland, Allgäu i Hessen. Pierwotny termin pierwszej dostawy przypadał na połowę 2016 roku, ale znacznie przedłużył się proces dopuszczenia pojazdów do ruchu na niemieckich torach. Ewentualne kary umowne będą przedmiotem negocjacji z zamawiającym; wiele zależy od ostatecznych terminów dostaw.

Niemiecki przewoźnik w 2012 roku podpisał z Pesą umowę ramową na dostawę do 470 pojazdów spalinowych typu Link dla spółki DB Regio. Jej maksymalna wartość to ok. 1,2 miliarda euro.
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Fotorelacje
Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 12/2022
NUMER 12/2022
Tematem grudniowego numeru są polsko-ukraińskie relacje kolejowe. Analizujemy to, co dzieje się obecnie na granicy, a także perspektywy rozwoju transportu kolejowego dla dwóch krajów. Gratką numeru jest rozmowa z byłym prezesem Kolei Ukraińskich - Wojciechem Balczunem. Sporo miejsca w numerze poświęcamy trudnej sytuacji na rynku wykonawców, wobec ciągłego braku unijnych środków na modernizację infrastrukturę i taboru.

Wiele miejsca poświęcamy efektom debat na kolejnym listopadowym Kongresie Kolejowym. Rozmawiamy też z prezydentem Poznania o przyszłości transportu w tym mieście. Niezwykle ciekawy jest tekst Michała Szymajdy, który opisał eksperyment jaki miał miejsce na jednej z polskich uczelni, gdzie studenci próbowali kupować bilety kolejowe na rozmaite relacje z Polski za granicę. Jak im poszło?

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5