Partnerzy serwisu:
Infrastruktura

voestalpine SIGNALING Sopot – podsumowanie 2018 roku

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof

Data publikacji:
17-04-2019
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
inf. prasowa voestalpine Signaling Sopot

Podziel się ze znajomymi:

Rozwój kolei w Polsce i chęć szybszego oraz bezpiecznego przemieszczania się za pomocą tego środka transportu wymusza na zarządcach infrastruktury konieczność inwestowaniaw urządzenia i systemy przystosowane do stawianych coraz wyższych wymagań, a na dostawcach ciągłe doskonalenie i rozwój produktów. voestalpine SIGNALING Sopot, chcąc sprostać oczekiwaniom klientów, od lat dokłada wszelkich starań, aby oferowane przez firmę systemy gwarantowały innowacyjność, niezawodność, trwałość a także bezpieczeństwo ruchu kolejowego. W ostatnim roku firma aktywnie współpracowała przy realizacji wielu inwestycji, o których kilka słów poniżej.

Licznik osi UniAC produktem wiodącym

Funkcjonowanie kolei w takim kształcie jak obecnie, trudno jest sobie wyobrazić bez dobrych i niezawodnych systemów sterowania ruchem kolejowym. Wsparciem tej potrzeby zarządcy infrastruktury jest system liczenia osi UniAC1, który już od kilku lat stanowi produkt sprawdzający się w polskich realiach dzięki swojej prostocie w użytkowaniu, jak również możliwości dowolnego konfigurowania pod realne potrzeby użytkowników.

Dużą wartość zarówno dla firm budowlanych, jak i ostatecznych odbiorców stanowi dostawa gotowych rozwiązań „pod klucz”, a także niezawodny dostęp do wsparcia technicznego producenta. Warto wspomnieć, że system UniAC1 jest coraz częściej stosowany w trakcie fazowania robót budowlanych, a także w aplikacjach związanych z kontrolą niezajętości szlaków oraz w modernizowanych na sieci PKP PLK blokadach linowych.
Zapewnienie elastycznej i proaktywnej współpracy z klientami jest możliwe również dzięki procesom rozwojowym i produkcyjnym realizowanym całkowicie w Polsce, w zakładzie produkcyjnym w Trąbkach Wielkich koło Gdańska oraz w Sopocie.

W minionym roku voestalpine SIGNALING Sopot dostarczyła ponad 2200 punktów liczących opartych na systemach liczenia osi UniAC1 do niemal 30 firm realizujących inwestycje w całej Polsce.

Urządzenia ASDEK niezbędne

Eksploatacja taboru kolejowego wiąże się z występowaniem różnego rodzaju niesprawności, które mogą powodować zarówno uszkodzenia pojazdów, jak i infrastruktury kolejowej. Odpowiednio wczesne wykrycie stanów awaryjnych taboru pozwala na zdecydowane zmniejszenie zagrożeń związanych z wypadkami oraz obniżenie kosztów utrzymania i wydłużenie czasu życia infrastruktury.

Aby móc skutecznie realizować powyższe założenia, voestalpine (wcześniej TENS) w Polsce od wielu lat dostarcza systemy z rodziny ASDEK, przeznaczone do detekcji stanów awaryjnych taboru (dSAT). Urządzenia te wykrywają nieprawidłowości w obszarze łożysk osiowych, hamulców, bieżni kół oraz układach zawieszenia a także przekroczenia dopuszczalnych nacisków osiowych wywieranych przez tabor w ruchu.

W 2018 roku dostarczono 20 systemów ASDEK na potrzeby realizacji inwestycji na liniach nr 3 (E20) LCS Kutno, Konin, Łowicz oraz nr 93 odcinek Oświęcim – Trzebinia dla firm Bombardier ZWUS oraz FIMA.

Zamknięcia nastawcze SPHEROLOCK® spełniające najwyższe wymagania

Inwestycje w drogi kolejowe cechuje chęć wyposażenia ich w niezawodne urządzenia do bezpiecznej pracy rozjazdów kolejowych. Wymagania te spełniają zamknięcia nastawcze SPHEROLOCK Classic i SPHEROLOCK NG, które łączą w sobie innowacyjność, sprawność oraz długi cykl życia przy znacząco zredukowanych kosztach utrzymania.

W ubiegłym roku voestalpine SIGNALING Sopot dostarczyła ponad 150 kompletów tego typu urządzeń, w dużej mierze bezpośrednio dla producentów rozjazdóww Polsce. Należy wspomnieć, że zamknięcia nastawcze SPHEROLOCK doskonale sprawdzają się również w istniejących rozjazdach zarówno na podrozjazdnicach betonowych, jak i drewnianych, które to nie są przewidziane do wymiany. Łącznie na sieci PKP PLK SA jest eksploatowanych już ponad 1 000 tego typu urządzeń.

Diagnostyka podczas napraw ważnym elementem poprawy bezpieczeństwa


Od wielu lat voestalpine SIGNALING Sopot jest dostawcą własnych rozwiązań w zakresie badań taboru w warunkach warsztatowych. Do rodziny systemów w tej dziedzinie należą urządzenia do badania rozkładu nacisków osiowych TENSAN oraz mobilne urządzenia do badania układów hamulcowych w lokomotywach i wagonach typu HADIAG. W ostatnim roku głównym odbiorcą urządzeń do diagnostyki stacjonarnej były zakłady ze spółki PKP CARGOTABOR.

Dostępność urządzeń sprawą kluczową


Niezmiennie od wielu lat kluczowym elementem jest nie tylko dostawa niezawodnych i prostych w obsłudze urządzeń oraz systemów, ale również wsparcie klientów w całym okresie życia produktu. W szczególności voestalpine SIGNALING Sopot koncentruje swoje działania na rozwoju technologii umożliwiających bieżące monitorowanie pracy urządzeń i ich diagnostykę, zwiększającą możliwości zapobiegania utracie dostępności oraz zdecydowane skracanie czasu potrzebnego do usunięcia potencjalnych usterek.

Zastosowane w systemach liczenia osi UniAC moduły diagnostyczno-rejestrujące pozwalają na zapisywanie danych diagnostycznych, wyników pomiarów np. prądów i napięć oraz przesyłanie ich do klientów i prezentację w formie czytelnego interfejsu użytkownika przy użyciu przeglądarek www. Takie podejście pozwala nie tylko na optymalizację dostępności systemów, ale również procesów utrzymaniowych realizowanych przez pracowników PKP PLK SA.
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

Wysokie standardy utrzymania systemów detekcji stanów awaryjnych dSAT

Infrastruktura

Wysokie standardy utrzymania systemów detekcji stanów awaryjnych dSAT

informacja prasowa voestalpine Signaling Poland 06 czerwca 2022

Życzenia świąteczno-noworoczne od grupy voestalpine w Polsce

Infrastruktura

Życzenia świąteczno-noworoczne od grupy voestalpine w Polsce

informacja prasowa voestalpine Signaling Poland 23 grudnia 2021

voestalpine Signaling Poland na targach TRAKO 2021 [wideo]

Infrastruktura

voestalpine Signaling Poland na targach TRAKO 2021 [wideo]

informacja prasowa voestalpine Signaling Poland 01 października 2021

Zobacz również:

Koncepcja „podłącz i używaj" systemu liczenia osi UniAC1

Infrastruktura

Koncepcja „podłącz i używaj" systemu liczenia osi UniAC1

Maciej Faryna 08 grudnia 2017

Twarde iglice z voestalpine dla polskiego rynku rozjazdowego

Infrastruktura

voestalpine z nową fabryką pod Gdańskiem

Infrastruktura

Pozostałe z wątku:

Wysokie standardy utrzymania systemów detekcji stanów awaryjnych dSAT

Infrastruktura

Wysokie standardy utrzymania systemów detekcji stanów awaryjnych dSAT

informacja prasowa voestalpine Signaling Poland 06 czerwca 2022

Życzenia świąteczno-noworoczne od grupy voestalpine w Polsce

Infrastruktura

Życzenia świąteczno-noworoczne od grupy voestalpine w Polsce

informacja prasowa voestalpine Signaling Poland 23 grudnia 2021

voestalpine Signaling Poland na targach TRAKO 2021 [wideo]

Infrastruktura

voestalpine Signaling Poland na targach TRAKO 2021 [wideo]

informacja prasowa voestalpine Signaling Poland 01 października 2021

Zobacz również:

Koncepcja „podłącz i używaj" systemu liczenia osi UniAC1

Infrastruktura

Koncepcja „podłącz i używaj" systemu liczenia osi UniAC1

Maciej Faryna 08 grudnia 2017

Twarde iglice z voestalpine dla polskiego rynku rozjazdowego

Infrastruktura

voestalpine z nową fabryką pod Gdańskiem

Infrastruktura

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5