NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

UTK: Maszyniści BWE mogą wymieniać się w czasie jazdy

| Kasper Fiszer, Rynek Kolejowy 10.02.2015 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2015-02-10 11:18:25 Autor: pasażer1
---.adsl.inetia.pl
Czy Zzm tak nakazał maszynistom postępować?
2015-02-10 11:20:10 Autor: Y
---.static.ip.netia.com.pl
...Unia Europejska bez granic...nic dodać, nic ująć
2015-02-10 11:23:07 Autor: Y
---.static.ip.netia.com.pl
Następnym posunięciem będzie obowiązek zmiany tablic rejestracyjnych samochodu na niemieckie przy przekraczaniu granicy.
2015-02-10 13:08:57 Autor: Pedolino
---.play-internet.pl
Najlepiej jeszcze "w trakcie jazdy" :)
2015-02-10 14:05:55 Autor: mors
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Oja.
Drogie UTK. Zapoznajcie się z budową lokomotyw ES64U4, które jeżdżą na tym połączeniu. Maszynista ma cały czas pilnować czuwaka podczas jazdy, a nie zastanawiać się, czy zdąży nacisnąć i przytrzymać, czy nie.
2015-02-10 15:20:24 Autor: IM&ZB
---.8.232.254
UTK...nie jestescie Urzedem Lotnictwa Cywilnego,zeby traktowac za rzecz normalna wymiane maszynistow w trakcie biegu pociagu, niczym wymiane pilotow na locie z Frankfurtu do Singapuru...pomyslec ze IC poszlo o zydowanie paru marnych groszy na diety za prowadzenie pociagow do Frankfurtu...
2015-02-10 15:52:26 Autor: Ja
---.promax.media.pl
Zastanawia mnie jak przyjęcie lokomotywy w ruchu ma się do oględzin loka, dokonania zapisów w książkach pokładowych oraz z zapoznaniem się z wcześniejszymi wpisami?
2015-02-10 17:11:16 Autor: życzliwy
---.dynamic.chello.pl
Przedziwna logika. Brak precyzyjnego zapisu raz się interpretuje jako pozwolenie (wymiana maszynisty) a drugi raz jako zakaz (zatrzymywanie się).
2015-02-10 20:05:27 Autor: zzm
---.dynamic.chello.pl
Na pewno nie ZZM tylko platformersko-bankowa banda, bo postoje są niezgodne z propagandą sukcesu.
2015-02-10 20:24:26 Autor: -Kamil-
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mnie ciekawi, czy maszyniści w pociągu Seifhennersdorf (DE) - Varnsdorf (CZ) - Großschönau (DE) - Zittau (DE) - bez postoju Porajów (PL) - Hrádek nad Nisou (CZ) - Liberec (CZ), czy też się wymieniają na granicy, i czy też bez konieczności zatrzymania składu pociągu na samej granicy.
2015-02-10 23:45:53 Autor: wola
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Zmiana w czasie jazdy jest mozliwa w miejscu gdzie stoi Niemiecki semafor ciekawe My w PR-ch nie mamy takiego problemu bo bezpieczenstwo jest najwazniejsze co PIC to PIC Mozecie sie od nas uczyc
2015-02-11 04:19:33 Autor: kolej moja miłość
---.toya.net.pl
@Ja
Oględziny? A co Ty chcesz oglądać! W nowoczesnych lokomotywach wszędzie są czujniki i każda nawet błacha (np.: przepalenie żarówki) usterka jest wyświetlana na monitorze w kabinie maszynisty. Od Rzepina (gdzie jest ostatni postój 3min.) do GR. jest mnóstwo czasu na czytanie ostatniego zapisu w K.P., a przecież żaden rozsądny maszynista nie przekaże ,,koledze" sprzętu wpuszczając go na minę (może to zrobić raz, ale jutro wylatuje z firmy za działanie na niekorzyść spółki).
2015-02-11 09:48:55 Autor: zgrzyt
---.tktelekom.pl
Byłem i jestem przeciwnikiem prowadzenia pociągu przez maszynistów, poza granice kraju, zwielu powodów. Natomiast nieplanowe czy zaplanowane zatrzymywanie na moście granicznym, lub wymiana podczas biegu, jest tak głupie, ze nie nadaje się do komentowania. Wymiana powinna się odbywać na ostatniej, lub pierwszej, stacji najbliżej granicy. Do instrukcji pododawali literke "I", a zmiany drużyn są problemem.
2015-02-11 15:03:11 Autor: kazek
---.adsl.inetia.pl
to właśnie głupota i głupi ludzie tworzący głupie przepisy. Komu do tej pory przeszkadzało zmiana załogi na stacji w Niemczech?
2015-02-12 07:39:01 Autor: Gierek
---.10.1.25

Gierek
A co za różnica gdzie się zmienią, niech robią jak im wygodniej, jeden grzyb czy przesiądą się na stacji czy w locie. Ważne, żeby pociągi nie stawały i nie opóźniały rozkładu.
2015-02-12 09:52:20 Autor: jaybee
---.dynamic.chello.pl
No super...
Czyli jak?
1) Polski i niemiecki maszynista przyczajeni czekaja az nadejdzie czas zbicia czuwaka
2) Polski mech zbija czuwak i wysuwa sie zwinnie z fotela
3) Niemiec przechodzi z przyczajenia do skoku na fotel, ktory zajmowal polski mech

Hmm, a co oni robia, gdy przewidywany czas zbicia czuwaka wypada tak wlasnie na moscie?
2015-02-12 10:02:34 Autor: em
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Od razu widać że UTK wydało opinię na zamówienie. Jeśli na świecie się tak nie praktykuje to w Polsce musi być inaczej. Czy nadal prezesem UTK jest historyk? proponuję niech ktoś sfilmuje tę zamianę w trakcie jazdy i wyśle do telewizji polskiej i niemieckiej. Niech społeczeństwo zobaczy...
2015-02-12 16:05:54 Autor: Luca
---.dynamic.chello.pl
Jak zwykle wszystko będzie dobrze dopóki będzie dobrze i wszyscy w PIC będą się głupowato uśmiechać do kamer. A jak się coś sp...li, bo się mechanicy we własne nogi zaplączą to się ich zwolni i tyle. A po cichu wprowadzi się nowe, jeszcze bardziej debilne regulacje.
2015-02-12 20:27:19 Autor: Alphanet
---.10.255.164
Dobra lektura na smętne wieczory - wypociny smarkatych ekspertów od nowego taboru, czytając to nie trzeba "zbijać czuwaka", nie da się zasnąć ze śmiechu.
2015-02-12 20:51:38 Autor: lewus
---.marsoft.net
Widać wyraźnie, że w centrali UTK nastała era nowych fachowców o wiedzy o kolei i bezpieczeństwie na poziomie liceum medycznego lub na poziomie wyposażenia i wyglądu WC w pociągu- to samo co w PLK. Jednego im nie można odmówić- dobrego samopoczucia w wysokiego mniemania o sobie.
2015-02-12 21:16:05 Autor: adolf
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Nastepuje zblizenie POLSKO-NIEMIECKIE
2015-02-14 13:14:56 Autor: jajakomara
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Panie Dyl, brak przepisów ogranicza tylko i wyłącznie urzędnika, o czym już nie raz i nie dwa raczyłeś byłeś zapomnieć. Każdy inny obywatel ma zielone światło (jesli w ogóle jarzysz gościu, co to oznacza).
Jeśli więc chcesz dalej robić z siebie pośmiewisko, rób to prywatnie - nie uwiarygadniając swojej głupoty godłem.
2015-02-14 18:18:46 Autor: Miś
---.dynamic.gprs.plus.pl
Mam pytanie do UTK i IC. Kto będzie odpowiadał za wypadek lub inne zdarzenie w czasie zmiany maszynistów?
2015-02-15 19:20:15 Autor: abul
---.dynamic.chello.pl
Jaki problem? Lokomotywa kierownicy chyba nie ma- w każdym razie kierować nie trzeba, gazu nie trzeba trzymać cały czas.
Pytanie: a jak wsiadają zmiennicy, w czasie jazdy również? No bo jak na jakiejś stacji, to mogliby od razu się zmienić.
2015-02-16 22:19:30 Autor: Miś
---.dynamic.gprs.plus.pl
@abul, jeżeli nie masz pojęcia o czym piszesz, TO NIE PISZ.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Prawo i polityka
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS