NUMER 12/2022
NUMER 12/2022
Temat numeru:
Polska-Ukraina
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

UMWL: Nie będziemy organizatorem połączeń do Włodawy

| jar, Rynek Kolejowy 06.03.2012 116

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2012-03-06 11:57:12 Autor: Gubernator Kalifornii
---.128.126.130.static.crowley.pl

Gubernator Kalifornii
Z prognoz wynika, że w pierwszym roku ma latać średnio 1300 pasażerów dziennie... Naprawdę te prognozy są rzetelne? Co ciekawe wg tych samych prognoz do 2016 roku ma ta liczba sukcesywnie rosnąć aż do 2600 pasażerów dziennie. W 2035 roku miałoby to być nawet prawie 7000 pasażerów dziennie! Lublin to 350 tyś mieszkańców.

Dla porównania GOP ma 2,4 mln mieszkańców, olbrzymi przemysł, różne ważne siedziby gospodarki, nauki, etc. i liczba przewiezionych pasażerów to ponad 7000 pasażerów dziennie!

Ciekawe, czy te prognozy się sprawdzą... Przy powyższej analizie widać, jak GOP dba o swoje interesy. Ciągle tylko się debatuje, czy będzie linia i którędy będzie przebiegać do lotniska, ciągle linii nie ma, a już teraz 7000 pasażerów dziennie lata z Pyrzowic!!! Co za wiocha...

A w Lublinie jeszcze nikt nie lata, a linię kolejową się buduje i rzekomo będzie 1300 pasażerów dziennie...
2012-03-06 14:02:15 Autor: Dzban
---.246.236.24
No widzisz. Ameryka nie? :)
2012-03-06 20:28:12 Autor: a4931
---.xdsl.centertel.pl
Dobrze że się buduje wcześniej bo jest taniej.
Lepiej zawczasu to zrobić.
Zresztą teraz to jest standart że łączy się lotnisko koleją.
Trzeba przyjąć że port lotniczy będzie się rozwijał.
Za kilkanaście lat /budowa portu może na to wplynąć/że tereny te sie zabudują i byłby problem z poprowadzeniem linii kolejowej.
Więc wcale to nie jest bez sensu i jakaś logika jest.
2012-03-06 21:48:57 Autor: Gubernator Kalifornii
---.neoplus.adsl.tpnet.pl

Gubernator Kalifornii
Nie uważam, że to źle. Ale prognozy są chyba zawyżone.
Co do meritum sprawy, to właśnie ubolewam, że w sołectwie górnośląskim mają tą kolej gdzieś w d*pie, zamiast iść za przykładem Lublina/Świdnika - czyli wreszcie to zbudować! :)
2012-03-07 08:01:57 Autor: aron busowy baron parczewski
---.paradowski.pl
Puciongi regionalne do Włodawy nie majom sensu ekonomicznego - podobnie jak pozostałe puciongi regionalne w woj. lubelskim.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Biznes
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 12/2022
NUMER 12/2022
Tematem grudniowego numeru są polsko-ukraińskie relacje kolejowe. Analizujemy to, co dzieje się obecnie na granicy, a także perspektywy rozwoju transportu kolejowego dla dwóch krajów. Gratką numeru jest rozmowa z byłym prezesem Kolei Ukraińskich - Wojciechem Balczunem. Sporo miejsca w numerze poświęcamy trudnej sytuacji na rynku wykonawców, wobec ciągłego braku unijnych środków na modernizację infrastrukturę i taboru.

Wiele miejsca poświęcamy efektom debat na kolejnym listopadowym Kongresie Kolejowym. Rozmawiamy też z prezydentem Poznania o przyszłości transportu w tym mieście. Niezwykle ciekawy jest tekst Michała Szymajdy, który opisał eksperyment jaki miał miejsce na jednej z polskich uczelni, gdzie studenci próbowali kupować bilety kolejowe na rozmaite relacje z Polski za granicę. Jak im poszło?

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5