NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

Umowa przedwstępna na sprzedaż PKP Energetyka funduszowi CVC podpisana

| Arriva / ms, Rynek-Kolejowy.pl 23.07.2015 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2015-07-23 10:40:01 Autor: abw
---.dynamic.chello.pl
Mam nadzieje ze pelo nie zdąży sprzedać do wyborow
2015-07-23 10:49:48 Autor: pispupil.
---.smrw.lodz.pl
To "całkiem zrozumiałe", że energetyka pod młotek.
Czemu nie cała? z tym PKP SA i okrąglakiem na Wiejskiej.
2015-07-23 10:54:25 Autor: czyznie?
---.play-internet.pl
Super. W koncu bedzie liczyl sie rachunek ekonomiczny a nie jakis PiSokomuszy kaczo-pseudo-narodowy rachunek finansowany z moich podatkow. Banda zwiazkowa zostanie wykopana a ten podobno polski nsdapowiec jareczek bedzie mial mniej do obsadzenia swoimi pociotkami tak jak to zrobil w skokach. Przypominam wszystkim PiSokomuchok, ze ratowanie tego ekonomicznego tworu jakim sa skoki kosztowalo ponad 3 mld zl! I w koncu PKP splaci dlugi ze swojego majatku a nie z moich podatkow!
2015-07-23 11:01:27 Autor: Józek
---.243.143.203
I oto jesteśmy świadkami kolejnej wyprzedaży Polski obcym. Aleśmy doczekali czasów. Ale nadal nie wiemy, kto tak forsuje wyprzedaż PKO Energetyka. A Pan Prezydent RP i Pani Premier co zrobiła, aby nie wykupowali obcy naszej Ojczyzny?
2015-07-23 11:02:55 Autor: Kryniczanin
---.play-internet.pl

Kryniczanin
To już jest koniec...nie ma już nic...Jesteśmy dziadami...możemy zdychać.
2015-07-23 11:03:22 Autor: Dabi
---.35.41.73
@czyznie?

[Admin: zmoderowano] Niezależnie od tego kto by to zrobił: PIS czy PO, jest to zbrodnia: działanie na szkodę naszego kraju! W PKP En jest tzw. infrastruktura krytyczna, np. podstacje trakcyjne, które w całej cywilizowanej Europie posiadają zarządcy infrastruktury.
Zobaczysz, ile za rok będa płacić przewoźnicy za energię trakcyjną i jak to się przełoży na konkurencyjność transportu kolejowego w stosunku do drogowego.
2015-07-23 11:04:26 Autor: Kryniczanin
---.play-internet.pl

Kryniczanin
Nie minie kilka wiosen jak za wielokrotność ceny sprzedaży będzie wielki projekt "odbudowy dostępu kolei do energii elektrycznej".

I kto zapłaci:P O D A T N I C Y

czyżnie?
2015-07-23 11:05:26 Autor: ISEDR
---.tktelekom.pl
Szkoda mi pracowników PKP Energetyka bo jak miną cztery lata gwarancji pracowniczych to większość wy....ą na zbity ryj.PLK zacznie zlecać przeglądy sieci TORPOL-owi lub SKANSKA bo też mają swoje pociągi sieciowe.Bankomaty przecież znają się na forsie.Takie same przeczucia są wśród pracowników PKP Energetyka.Każdy pamięta jak PR-y wyszły z grupy PKP też stały się nie za bardzo lubiane w Warszawie.
2015-07-23 11:13:54 Autor: czyznie?
---.play-internet.pl
@Dabi
Infrastruktura telekomunikacyjna nalezy do wielu firm i jakos nie ma z tym problemow! Podobnie z pradem. Kazdy moze sobie zmienic dostawce a infrastruktura nalezy do wielu firm.
Za to PGNiG ma monopol na dostawy gazu i place najwiecej.

Won z PiSokomuchami i banda zwiazkowa. Wszystko co panstwowe powinno byc prywatne!
2015-07-23 11:24:16 Autor: Kryniczanin
---.play-internet.pl

Kryniczanin
czyżnie?

Oddaj sam siebie do prywatyzacji.
2015-07-23 11:25:03 Autor: Kryniczanin
---.play-internet.pl

Kryniczanin
Prywatyzacja samej części handlowej jak najbardziej - wcześniej przeniesienie do PLK całej infrastruktury i wszystkich pociągów sieciowych.
2015-07-23 11:28:56 Autor: .Piotr
---.imir.agh.edu.pl
@czyznie:
Dawno cię tu trolu nie było. Widać że masz o eneregtyce takie pojęcie, jak świnia o gwiazdach. Lecz się na nogi. Wiesz czemu.

A najlepiej powiedz DB Netz żeby się sprzedali. I poczekaj na ich odpowiedź, a potem nam tu napisz, jak było, ok?
2015-07-23 11:36:54 Autor: czyznie?
---.play-internet.pl
@Piotr
Zajmij sie praca na uczelni a nie atakami bo pracujesz za moje!
Nie interesuje mnie DB netz ale moje podatki. Zrozumiales PiSokomuszku?
2015-07-23 11:37:22 Autor: Trako
---.gliwice.vectranet.pl
Podobnie z pradem. Kazdy moze sobie zmienic dostawce tak na pewno hehehe. Jedynym dostawcą prądu jest elektrownia sieci przesyłowe należą do wielkich koncernów energetycznych i nic sobie nikt nie zmieni bo by musiał własną sieć budować od podstaw za miliardy euro. Jedyne co sobie możesz zmieniać to tego który przyśle ci fakturę. Czyli zamiast bezpośrednio od elektrowni kupujesz od pośrednika i tyle z twoich bajdur.
2015-07-23 11:37:59 Autor: Kryniczanin
---.play-internet.pl

Kryniczanin
W odpowiedzi na post czyznie?:
" @Dabi
Infrastruktura telekomunikacyjna nalezy do wielu firm i jakos nie ma z tym problemow! Podobnie z pradem. Kazdy moze sobie zmienic dostawce a infrastruktura nalezy do wielu firm.
Za to PGNiG ma monopol na dostawy gazu i place najwiecej.

Won z PiSokomuchami i banda zwiazkowa. Wszystko co panstwowe powinno byc prywatne! "
Trzeba być mistrzem manipulacji, żeby porównywać konkurencyjny rynek telekomunikacyjny z masą możliwości dostępu (światłowód, radiolinia, satelita) do kolei i monopolisty w zakresie dostępu do zasilania sieci trakcyjnej.
2015-07-23 11:48:47 Autor: ja
---.tktelekom.pl
1 965 mld zł ?!?! Czyli 1,965 biliona złotych?

Ładna kwota :D
2015-07-23 12:02:51 Autor: Kryniczanin
---.play-internet.pl

Kryniczanin
Przypomnijmy jak inna gwiazda partii oligarchów - Jerzy Buzek "prywatyzował" TP SA i jaką to czkawką do dzisiaj nam wszystkim się odbija. Zapewniono monopol na trochę lat na połączenia komórkowe (wszystko szło przez TP SA od operatorów) i międzynarodowe. Ceny rosły jak szalone.
2015-07-23 12:19:27 Autor: Bryz
---.tktelekom.pl
Największe kraje Unii Francja i Niemcy pilnują jak oka w głowie jedności kolei, tam jest nie do pomyślenia aby najwięksi przewoźnicy byli w rękach prywatnych. Natomiast kolejowe spółki infrastrukturalne są traktowane przez te państwa jako strategiczne na wypadek wojny czy ataku terrorystycznego - tam żaden obcy kapitał nie ich nie kupi. W Polsce przeciwnie - PO sprzedała PNI - którą Hiszpanie doprowadzili do upadku - czyli połowa maszyn nawierzchniowych w Polsce poszła prawie na złom. Przewiduję, że po góra 5 latach to samo będzie z PKP Energetyka - chyba, że któryś z punktów umowy sprzedaży Energetyki przewiduje co najmniej kilkumiliardowe inwestycje w tę spółkę przez nabywcę. Ale jeżeli znowu do głosu dojdzie stary nawyk liberałów - to nastąpią cięcie kosztów - zwolnienia, wyprzedaż maszyn a więc zwijanie jej potencjału. Przypominam, że w Polsce od 1989 roku nie przeprowadzono ani jednego ćwiczenia wojskowego np. dotyczącego odbudowy zniszczonego toru czy mostu ze szczególnym wykorzystaniem potencjału infrastrukturalnych spółek prywatnych.
2015-07-23 13:03:29 Autor: KapitanSz
---.133.150.12
Zdajesz sobie sprawę że największe przekręty i straty generował SKOK Wołomin który był bezpośrednio utożsamiany z PO i obecną władzą, a nie Twoim kochanym Jareczkiem?
2015-07-23 14:13:32 Autor: inzynier UK
---.104.226.5
powinni czape PKP SA zlikwidowac, dlaczego przewoznik Intercity ma byc faworyzowany przez PKP SA? a inni przewoznicy nie?

Do tego prywatyzacja PKP Energetyka, ktory idzie w niewiadome rece to najwieksza glupota, podobnie bylo z prywatyzacja stoczni, sami tajemniczy inwestorzy sie krecili wokol.
PO nie potrafi nic zrobic skutecznie z korzyscia dla POLSKI
[Admin: zmoderowano]
2015-07-23 15:06:55 Autor: Jaki
---.play-internet.pl
A co będzie, jeśli za kilka lat dojdzie do przejęcia za ruble? nikomu to nie przeszkadza?
2015-07-23 15:28:54 Autor: .Piotr
---.imir.agh.edu.pl
@czyznie:
Może to przekracza twoje zdolności percepcyjne, ale gospodarczo i politycznie PO=PiS=SLD=PSL.

Teraz masz problem do przemyślenia. Może zdążysz do końca miesiąca?
2015-07-23 15:31:54 Autor: kjb79
---.internetdsl.tpnet.pl
Przecinki się pomyliły chyba, albo literki ... powinno być 1,93 mld zł albo 1 930 mln zł
2015-07-23 16:25:29 Autor: buzek
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
ciekawe czy 4 lata wystarczę PLK na wybudowanie sobie własnych podstacji. a może już je odkupili za 2,5 mld.
2015-07-23 17:06:34 Autor: Jan Smuga
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
PKP Energetyka to nie tylko podstacje, zasilacze, sieć przesyłowa z GPZ 15-30 kV czy utrzymanie sieci jezdnej...ale także dystrybucja paliw płynnych do lokomotyw m.in PKP CARGO. Ten przewoźnik towarowy nie może kupić paliwa od innej spółki, jest ściśle związany i powiązany z PKP Energetyką. A teraz proszę sobie wyobrazić sztuczny wzrost ceny paliwa=doimy kasę z PKP CARGO bo oni nie mają innych dystrybutorów jak stacje (kontenery) PKP Energetyka!
2015-07-23 17:40:47 Autor: prawa szyna
---.dynamic.chello.pl
Nikt z taką gracją i wdziękiem nie sprzedaje majątku wytworzonego przez innych niż PO.
2015-07-23 18:28:18 Autor: Reforma
---.adsl.inetia.pl
PKP Energetyka to dochodowa część PLK. Państwu zostawiają to co niedochodowe, a to co daje kasę na utrzymanie niedochodowej części kolei zbywają. A potem zdziwienie, że wpływy do budżetu maleją i nie ma mowy o obniżce podatków. PKP powinno tworzyć jedną grupę, aby część dochodowa (przewozy i energetyka) utrzymywały siebie i dawały pieniądze na infrastrukturę, by państwo nie musiało pakować tyle kasy w PLK. A oni obecnie ładują kasę w InterCity, które chcą sprzedać. Później się może okazać, że sprzedadzą IC za mniej niż w nie wpakowali kasy...

Prywatyzacja Energetyki to jak gdyby sprzedać wszystkie MOPy GDDKiA.
Poza tym na konkurencyjnym portalu znalazłem artykuł, z którego wynika, że sprzedaż jest niezgodna z prawem.
http://kurierkolejowy.eu/mobile/aktualnosci/25177/Czy-PKP-Energetyka-jest-czescia-panstwowej-infrastruktury-kolejowej.html

Chociaż InterCity już nie zdążą sprzedać do wyborów. Trzeba sobie zadać pytanie ile będzie kosztowało po wyborach odzyskanie przynajmniej 51% udziałów w TK i w szczególności w PKP Energetyka. Bo przynajmniej podstacje powinny pozostać państwowe...
2015-07-23 18:35:04 Autor: prawa szyna
---.dynamic.chello.pl
Otóż to. Ale co to schodzącą partię obchodzi?
2015-07-23 23:50:13 Autor: cts
---.opera-mini.net
" Poszukiwaliśmy podmiotu, który wzmocni pozycję
rynkową PKP Energetyka i umożliwi jej
dynamiczny rozwój."

Nie kumam tego. Ten zachodni pomiot, czyli CVC jak ma wzmacniać i umożliwiać rozwój PKP Energetyka, skoro to "tylko" jakiś tam fundusz a nie branżowa firma? Ktoś kręci mega wałek. Firma jeszcze nie sprzedana a już są zapowiedzi, na co będzie przeznaczona kasa z tej podejrzanej prywaty. Co z tego, że nowe EZTy jak zaraz prąd pójdzie w góre a co za tym idzie, również ceny biletów. Kto będzie tym jeździł?
Rozpoczęło się właśnie uwalanie transportu kolejowego - u nas nie ma zarobków na poziomie Europy Zachodniej...
2015-07-23 23:50:51 Autor: cts
---.opera-mini.net
" Poszukiwaliśmy podmiotu, który wzmocni pozycję
rynkową PKP Energetyka i umożliwi jej
dynamiczny rozwój."

Nie kumam tego. Ten zachodni pomiot, czyli CVC jak ma wzmacniać i umożliwiać rozwój PKP Energetyka, skoro to "tylko" jakiś tam fundusz a nie branżowa firma? Ktoś kręci mega wałek. Firma jeszcze nie sprzedana a już są zapowiedzi, na co będzie przeznaczona kasa z tej podejrzanej prywaty. Co z tego, że nowe EZTy jak zaraz prąd pójdzie w góre a co za tym idzie, również ceny biletów. Kto będzie tym jeździł?
Rozpoczęło się właśnie uwalanie transportu kolejowego - u nas nie ma zarobków na poziomie Europy Zachodniej...
2015-07-24 07:12:10 Autor: fan
---.adsl.inetia.pl
W Polsce nie obejdzie się bez długoletnich wyroków więzienia........
2015-07-24 08:01:42 Autor: cały pic
---.static.ip.netia.com.pl
PROGRAM INWESTYCYJNY CVC

-CVC sprzeda PKP Energetykę w 2017 r. z 0% marzą zysku.
-CVC kupi PKP Intercity w 2017/2018 ( firma PKP IC zostanie dokapitalizowana przez zakup taboru ze środków z prywatyzacji PKP Energetyki ).
2015-07-25 19:32:05 Autor: szczur
---.dynamic.mm.pl
Cóż. Pozostaje sie tylko modlić, żeby platforma nie zdążyła rozj...ć wszystkiego przed wyborami, zgodnie z hasłem: "Po nas choćby potop".
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Biznes
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS