NUMER 10/2022
NUMER 10/2022
Temat numeru:
InnoTrans 2022
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

Umowa na serwis Thalesa dla PKP PLK

| jm, Rynek Kolejowy 12.10.2011 271

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2011-10-12 19:18:55 Autor: fastcracker
---.xdsl.centertel.pl

fastcracker
rozwalanie pionu automatyki trwa. gdy np maszyna torowa uszkodzi głowice czujnika koła to i tak trzeba zrobić zamknięcie toru potem zdemontować zepsute i założyć nowe. nie ma zatem takiej usterki licznika osi która pozostałaby bez wpływu na opóźnienia pociągów.
2011-10-12 20:09:50 Autor: zwolak6
---.pool.mediaWays.net
o czym ty w ogóle piszesz?
2011-10-13 02:47:59 Autor: Patyczak
---.5.165.253
Nie wydaje mi się, żeby w tych 250tys zawarty był koszt nowych głowic w przypadku kiedy stare są zniszczone przez maszynę torową. Wymiana tych zniszczonych na nowe zapewne jest włączona w umowę. Umowa zapewne gwarantuje czas odpowiedzi na awarię, dzięki czemu w PLK nie będą musieli magazynować dużej ilości głowic.

Lepiej używać systemów Frauschera, bo głowice są monotwane do stopki szyny i można je zdemonotować na czas robót maszyny torowej, podczas gdy dla głowic Thales trzeba wiercić dziury w szynach i poźniej przytwierdzać je do szyny. Ciekawe, że nie podpisali umowy z Frauscherem ...

Myślę, że nie ma to znaczenia czy mówimy o licznikach osi, odcinkach izolowanych, czy częstotliwościowych odcinkach izolowanych, każdy z tych systemów nie zapewnia opcji stand-by, czyli duplikacji systemu w przypadku awarii. Ten problem będzie zawsze, niezależnie czy \"rozwalanie pionu automatyki trwa...\"
2011-10-13 04:37:37 Autor: fastcracker
---.xdsl.centertel.pl

fastcracker
@patyczak
akurat w Bedoniu jest SSP RASP4 KOMBUDU zatem są czujniki FRAUSCHERA RSR 180
2011-10-13 07:54:28 Autor: Patyczak
---.5.165.253
I mają problemy ze zniszczeniami czujników kiedy maszyna torowa wjeżdża w tą działkę?
2011-10-13 09:13:57 Autor: carva
---.tktelekom.pl
Tiaaa.... różnica pomiędzy KOMBUDem i THALESem jest taka, że zamiast podpisywać umowy w świetle fleszy poprostu realizują swoje zobowiązania wobec klientów :/
Każdy producent jest zobowiązany przez ile to? 20 lat? zabezpieczyć części zamienne do produkowanych wyrobów po zaprzestaniu ich produkcji :/
A że czujniki Alcatela są akurat takie jakie są to już insza inszość ;) a rozwiązanie Frauschera jest akurat uznawane za najlepsze w tej chwili na rynku.
A tak przy okazji @fast w Bedoniu są czujniki RSR180 czy już RSR123 ???
2011-10-13 09:51:08 Autor: fastcracker
---.xdsl.centertel.pl

fastcracker
@carva
tam są czujniki RSR 180
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 10/2022
NUMER 10/2022
W najnowszym numerze naszego miesięcznika podsumowujemy targi Innotrans 2022, które na pewno zapadną całej branży w pamięć. Oprócz tego dużo piszemy o logistyce na szlakach do Ukrainy i przyszłości branży kolejowej i budowlanej. Piszemy też o systemie, który zmieni zarządzanie przepustowością na kolei... i o tym jak tę przepustowość na polskich torach likwidowano w ostatnich 30 latach.

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5