NUMER 03/2019
NUMER 03/2019
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Plany rozwojowe Grupy PKP
szukaj
Śledź nas:

TV Silesia o innowacyjnych rozjazdach kolejowych Track Tec

| inf. pras. 29.11.2018 41

TV Silesia o innowacyjnych rozjazdach kolejowych Track Tec
Track Tec
Wczoraj, w ramach premiery odcinka z cyklu „Fabryki w Polsce” w TV Silesia, telewidzowie mogli dowiedzieć się w jaki sposób produkowane są innowacyjne rozjazdy kolejowe firmy Track Tec. Nagranie odbyło się w jednym z zakładów spółki – w Zawadzkiem.
Program telewizyjny „Fabryki w Polsce”, emitowany przez TV Silesia, prezentuje najciekawsze procesy produkcyjne, odbywające się w polskich fabrykach. Do współpracy przy najnowszym odcinku twórcy programu zaprosili spółkę Track Tec, jako jednego z czołowych europejskich producentów podkładów kolejowych, dystrybuującego swoje produkty do 30 krajów świata. W końcu prawie połowa wszystkich podkładów kolejowych i co drugi rozjazd zabudowywany obecnie w polskiej sieci kolejowej zostały wykonane właśnie w zakładach Grupy Track Tec. W ramach programu gościem specjalnym był Pan Tomasz Balcerzak, Dyrektor Track Tec KolTram Serwis, który naświetlił telewidzom proces produkcyjny tych skomplikowanych elementów kolejowych w technologii blokowej.

Należy zaznaczyć, że Track Tec, spośród wszystkich graczy na rodzimym rynku, ma największe możliwości przewozów. Spółka jest obecnie krajowym liderem w zakresie przewozu bloków rozjazdów dzięki innowacyjnej technologii pociągu zabudowy rozjazdów (PZR), która ma dwie ważne zalety. Po pierwsze, jego producent ma pełną kontrolę nad rozjazdem, od wyprodukowania aż do ułożenia bloków na miejscu zabudowy, czyli może też udzielić dłuższą gwarancję, podczas, gdy tradycyjny sposób w Polsce polega na tym, że rozjazd jest rozmontowywany w fabryce, przewożony na plac budowy i tam dopiero ponownie montowany. A po drugie, system jest korzystny dla zarządcy infrastruktury kolejowej, gdyż nie tylko uzyskuje dłuższą gwarancję, lepsze parametry geometryczne rozjazdów, ale i skrócenie czasu robót, czyli – także zamknięcia linii kolejowej.
Rozjazd R500 1:12 zintegrowany z napędem elektrohydraulicznym Alstom SmartDrive (HyDrive) jest wyposażony w ogrzewanie indukcyjne opracowane we współpracy z firmą Arex z Grupy WB Electronics, co pozwala na szybsze ogrzewanie ruchomych elementów rozjazdów i tylko w miejscach, w których jest to konieczne. W omawianym produkcie zastosowano autorski pomysł Spółki – rolki podiglicowe TRACKROLL, zintegrowane z płytą ślizgową.

Emisja programu odbyła się wczoraj, jednak będzie go można obejrzeć również w następny wtorek, 4 grudnia o godz. 16.45. Film będzie też stale dostępny pod linkiem TUTAJ.
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Biznes
PARTNERZY DZIAŁU



Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 03/2019
NUMER 03/2019
Ten numer „Rynku Kolejowego” jest pierwszym zamykanym przez nas w tym roku, więc zdecydowaliśmy się na pokazanie planów Grupy PKP na najbliższą przyszłość. Nadal głównymi tematami pozostają budowa struktury holdingowej, wspólny bilet czy tempo realizacji inwestycji infrastrukturalnych. Zarządy spółek mówią o postępach i wytężonej pracy, ale część pasażerów i wykonawców patrzy na te kwestie inaczej. O tym wszystkim w raporcie i innych tekstach.

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5