NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

Grupa Track Tec dostarczy PKP PLK płyt przejazdowe

| Track Tec 10.09.2013 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2013-09-10 20:48:21 Autor: Kolejarz realista
---.net.stream.pl
Przykro pisać takie stwierdzenia , ale płyty CBP są najgorszym rodzajem nawierzchni po których mają jeździć pojazdy samochodowe. Oczywiście są najtańsze i z tego powodu najpopularniejsze. Nie wszystko co najtańsze jest najlepsze. Wręcz przeciwnie.
2013-09-12 11:32:03 Autor: VVDE
---.devs.futuro.pl
tu bym sie akurat kłócił z @Kolejarz realista - to zawsze kwestia zabudowania tych płyt. Gdyby były zabudowywane zgodnie ze sztuką, np z wykorzystaniem krawężnika podtrzymującego KK to moim zdaniem są to płyty lepsze od typu MU. Są oczywiście lepsze rozwiązania, np płyty gumowe, ale płyta CBP sie sprawdza przy dobrej zabudowie. W porównaniu z płytami małogabarytowymi jest mniejsze ryzyko klawiszowania, płyty małe jak są źle zabudowane wypaczają się i klawiszują jak szalone i przy tym się łamią i wymagają natychmiastowej wymiany, co oznacza naprawdę natychmiast. Płyty wielkogabarytowe natomiast jak sa dobrze ułozone nawet nie klawiszują, ponieważ zajmują cała powierzchnię drogi (małe tworzą w pewien spoób przejazd w sposób niezależny od siebie). Ale niestety CBP najczęściej są pseudozabudowywane, tj po prostu kładzione na torowisku bez żadnej zabudowy i przygotowania, wtedy owszem jakość i wytrzymałość przejazdu jest taka sobie. Z drugiej strony to tez zaleta tego typu płyt - można je sobie ot tak rzucic na tory i juz mamy przejazd :)
2013-09-15 18:01:45 Autor: MAC
---.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Człowieku - przejazd kolejowy jest także elementem drogi kołowej.
Jeżeli tego nie rozumiesz to nie pisz głupot.
Ot tak na tory to możesz sobie rzucić...... .
W związku z coraz większym obciążeniem dróg w tym i przejazdów kolejowych
ruchem kołowym należy dążyć do tego aby nawierzchnia drogowa na przejeździe
odpowiadała kategorii drogi , a nawierzchnia z płyt CBP nie zawsze ten warunek spełnia.
Już dawno o rodzaju nawierzchni drogowej na przejeździe kolejowym powinni współdecydować drogowcy , bowiem kolejarze nie rozumieją , lub nie chcą zrozumieć wagi tego problemu.
Już myślałem , że patrząc na niektóre przejazdy, że następuje postęp w tej dziedzinie
, a z treści tego newsa wynika że cofamy się do średniowiecza.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS