Partnerzy serwisu:
Tabor i technika

Trójmiejska SKM z jedną ofertą na naprawę okresową EN57

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

BODE Rawag
Recaro-Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
Aste
R&G Plus
Dellner
CORAIL

Data publikacji:
08-05-2017
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

TABOR I TECHNIKA
Trójmiejska SKM z jedną ofertą na naprawę okresową EN57
Fot. Michał Szymajda, RKEN57 PKP SKM Trójmiasto między Lęborkiem a Słupskiem
Na nowe pociągi aglomeracyjne przyjdzie mieszkańcom Trójmiasta jeszcze trochę poczekać, dlatego PKP SKM Trójmiasto zleca wykonanie napraw okresowych z poprawą funkcjonalności pojazdów. Do ogłoszonego przez przewoźnika przetargu wpłynęła tylko jedna oferta.

Przewoźnik prowadzi wciąż przetarg na wykonanie napraw P4 trzech swoich elektrycznych zespołów trakcyjnych EN57. W ramach zleconego zadania wykonawca wykona także drobne prace, które podróż uczynią choć trochę przyjemniejszą. Można się więc spodziewać nowych siedzeń, szczelnych okien, dodatkowych miejsc na rowery i antypoślizgowej wykładziny. PKP SKM Trójmiasto na początku roku odebrało już pierwszy naprawiony w ten sposób pojazd. Można go zobaczyć tutaj.

PKP SKM Trójmiasto określiło wartość naprawy 3 ezt na 3,936 mln zł brutto. Wykonawca będzie miał 160 dni na wykonanie napraw. Realizacja prac nie będzie dofinansowana z funduszy UE, lecz ze środków własnych spółki. W postępowaniu wpłynęła z kolei tylko jedna oferta. Złożyły ją Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego „Mińsk Mazowiecki”, nieleżące do grupy kapitałowej Pesy. Zaproponowana przez firmę cena zdecydowanie odbiega jednak od założonego przez zamawiającego budżetu – oferta warta jest bowiem 5,32 mln zł brutto.

Więcej o planach zakupowych PKP SKM Trójmiasto dotyczących nowego taboru można przeczytać tutaj.
Partnerzy działu

BODE Rawag
Recaro-Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
Aste
R&G Plus
Dellner
CORAIL

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Będą prace torowe na linii 250. PKP SKM Trójmiasto szuka wykonawcy

Infrastruktura

Stara wiata zostanie na przystanku Gdańsk Stocznia SKM

Infrastruktura

Stara wiata zostanie na przystanku Gdańsk Stocznia SKM

Michał Szymajda 30 października 2024

Aglomeracyjny Impuls dla PKP SKM Trójmiasto wyjechał z fabryki

Tabor i technika

Maciej Lignowski nie jest już prezesem SKM Trójmiasto

Prawo i polityka

„SKM Trójmiasto powinno być samorządowe”

Prawo i polityka

„SKM Trójmiasto powinno być samorządowe”

Michał Szymajda 20 czerwca 2024

Zobacz również:

Będą prace torowe na linii 250. PKP SKM Trójmiasto szuka wykonawcy

Infrastruktura

Stara wiata zostanie na przystanku Gdańsk Stocznia SKM

Infrastruktura

Stara wiata zostanie na przystanku Gdańsk Stocznia SKM

Michał Szymajda 30 października 2024

Aglomeracyjny Impuls dla PKP SKM Trójmiasto wyjechał z fabryki

Tabor i technika

Maciej Lignowski nie jest już prezesem SKM Trójmiasto

Prawo i polityka

„SKM Trójmiasto powinno być samorządowe”

Prawo i polityka

„SKM Trójmiasto powinno być samorządowe”

Michał Szymajda 20 czerwca 2024

Kongresy
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5
Zamknij