Partnerzy serwisu:
Tabor i technika

PKP SKM Trójmiasto pokazuje EN57 po liftingu [zdjęcia]

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

BODE Rawag
Recaro-Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
Aste
R&G Plus
Dellner
CORAIL

Data publikacji:
14-01-2017
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Rynek Kolejowy

Podziel się ze znajomymi:

Trójmiejski przewoźnik aglomeracyjny w najbliższych latach będzie starał się pozyskać około 10 nowych elektrycznych zespołów trakcyjnych. Na razie zmuszony jest modernizować liczne posiadane w swoim taborze ezt serii EN57. Jeden z nich właśnie wyjechał z hal ZNTK Mińsk Mazowiecki.

ZNTK Mińsk Mazowiecki naprawiał należący do SKM pojazd w ramach wygranego przetargu na tego rodzaju prace. Oprócz przeglądu i napraw poziomu P4 przewoźnik zażyczył sobie także modernizacji pojazdu. Składa się na nią m.in. wymiana foteli, okien, ścianek wewnątrz przestrzeni pasażerskiej. Powiększono przedsionki przy czołach składu umieszczając tam wieszaki na rowery i instalując składane siedziska. W imię poprawy bezpieczeństwa zainstalowano nowe napędy drzwiowe z sygnalizacją zamknięcia wejść i „ciepłym guzikiem”. Jest też nowy system informacji pasażerskiej i nowe toalety, zmodernizowano ogrzewanie i oświetlenie ezt. Stary pozostał silnik trakcyjny, bez zmian pozostały przejścia między wagonami, czoła pojazdu i wnętrza kabin maszynistów.

Na nieco inny zakres przebudowy zdecydowały się Koleje Dolnośląskie. Ich pojazd, żartobliwie nazwany „ENdolino” będzie traktowany jako rezerwa i kierowany na szlaki o mniejszym zainteresowaniu pasażerami. EN57 przeznaczony na Dolny Śląsk można obejrzeć tutaj.

O planach zakupowych trójmiejskiego przewoźnika piszemy tutaj.
Partnerzy działu

BODE Rawag
Recaro-Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
Aste
R&G Plus
Dellner
CORAIL

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Będą prace torowe na linii 250. PKP SKM Trójmiasto szuka wykonawcy

Infrastruktura

Stara wiata zostanie na przystanku Gdańsk Stocznia SKM

Infrastruktura

Stara wiata zostanie na przystanku Gdańsk Stocznia SKM

Michał Szymajda 30 października 2024

Aglomeracyjny Impuls dla PKP SKM Trójmiasto wyjechał z fabryki

Tabor i technika

Maciej Lignowski nie jest już prezesem SKM Trójmiasto

Prawo i polityka

„SKM Trójmiasto powinno być samorządowe”

Prawo i polityka

„SKM Trójmiasto powinno być samorządowe”

Michał Szymajda 20 czerwca 2024

Zobacz również:

Będą prace torowe na linii 250. PKP SKM Trójmiasto szuka wykonawcy

Infrastruktura

Stara wiata zostanie na przystanku Gdańsk Stocznia SKM

Infrastruktura

Stara wiata zostanie na przystanku Gdańsk Stocznia SKM

Michał Szymajda 30 października 2024

Aglomeracyjny Impuls dla PKP SKM Trójmiasto wyjechał z fabryki

Tabor i technika

Maciej Lignowski nie jest już prezesem SKM Trójmiasto

Prawo i polityka

„SKM Trójmiasto powinno być samorządowe”

Prawo i polityka

„SKM Trójmiasto powinno być samorządowe”

Michał Szymajda 20 czerwca 2024

Kongresy
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5
Zamknij