Partnerzy serwisu:
Infrastruktura

Track Tec i Trakcja System wymienią sieć trakcyjną pod Radomiem

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof

Data publikacji:
02-12-2021
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Rynek Kolejowy

Podziel się ze znajomymi:

INFRASTRUKTURA
Track Tec i Trakcja System wymienią sieć trakcyjną pod Radomiem
Fot. PKP Polskie Linie Kolejowezdjęcie ilustracyjne
29 milionów złotych będzie kosztowała wymiana sieci trakcyjnej na linii pomiędzy Radomiem a Radzicami. Inwestycja jest kontynuacją zadania za ok. 120 mln zł, realizowanego ze środków budżetowych.

Konsorcjum w składzie Trakcja System (lider) oraz Track Tec Construction podpisało z PKP PLK umowę na kompleksową wymianę sieci trakcyjnej na linii kolejowej nr 22.

– Prace realizowane będą w ramach projektu pn.”Prace na linii kolejowej nr 22 i 25 na odcinku Gałkówek – Tomaszów Mazowiecki – Radom oraz na przyległych łącznicach”. Zakres prac to przebudowa ok. 44 km sieci trakcyjnej w torze nr 1 wraz z uszynieniem grupowym – poinformował nas Wiktoria Traczyk, odpowiadająca za komunikację w spółce Trakcja System. Termin realizacji inwestycji to 25 miesięcy od podpisania umowy.

– Podpisana umowa obejmuje zaprojektowanie i wymianę sieci trakcyjnej na linii Radom – Radzice na odcinkach Przysucha – Wolanów, Radom Krychnowice – Radom oraz na stacjach: Radzice, Przysucha i Radom Krychnowice. Łącznie prace obejmą odcinek 38 km. Efektem będzie utrzymanie dobrych parametrów technicznych linii dla prędkości 120 km/h. Zwiększy się niezawodność przejazdów koleją – poinformowały PKP Polskie Linie Kolejowe.

Wymiana sieci trakcyjnej to kolejna inwestycja PKP Polskich Linii Kolejowych na linii z Radomia do Radzic. Na przebudowę linii PLK przeznaczyły dotychczas około 120 mln zł. Efektem prac są szybsze i sprawniejsze przejazdy pociągów z prędkością 120 km/h m.in. w relacji Radom – Drzewica. W 2020 roku za 18 mln zł zmodernizowano tor między Wolanowem, Wieniawą oraz Przysuchą, co poprawiło przepustowość trasy. Na 5 przejazdach kolejowo-drogowych, m.in. w Skrzynnie i Skrzyńsku, wymieniono płyty i nawierzchnię drogi.

W latach 2017-2018 zmodernizowano ponad 50 km jednego toru pomiędzy Radomiem a Radzicami. Przebudowanych zostało 30 przejazdów kolejowo-drogowych. Wcześniej nową konstrukcję zyskał jeden z dwóch mostów nad Pilicą pomiędzy Radzicami a Tomaszem Mazowieckim.

Od nowego rozkładu jazdy od 12 grudnia zaplanowane są weekendowe połączenia dalekobieżne przewoźnika ŁKA, łączące Radom z Łodzią.
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5