NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

TLK Uznam, relacja… Kraków – Wrocław

| Paweł Rydzyński 18.03.2014 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2014-03-18 08:21:48 Autor: ---
---.tktelekom.pl
To jeszcze nic w porównaniu do marionetkowego EC "Wawel" kursującego z Breslau (czyt. Wrocław) do Berlina, który już dość długo nie widział Krakowa :D
2014-03-18 08:27:28 Autor: Gubernator Kalifornii
---.244.156.116

Gubernator Kalifornii
Można tylko ubolewać nad indolencją czeremajdy...

Taki brak profesjonalizmu, jaki występuje w IC jest wprost niewiarygodny! Co ciekawe, jak najbardziej jest on mile widziany przez równie nieprofesjonalny zarząd tej spółki...

Rozumiem, że powiedzmy TLK Karkonosze ruszający np. z Gdańka, a kończący w Warszawie też nie wprowadzałby w błąd pasażerów... Co za debilne rozumowanie...

Takie rzeczy tylko w Rosji, tzn. w IC... ;)
2014-03-18 08:28:47 Autor: JP
---.dynamic.chello.pl
Jak tak dalej pójdzie... Uznam, że Twoja Kolej się skończyła.
2014-03-18 08:29:10 Autor: Gubernator Kalifornii
---.244.156.116

Gubernator Kalifornii
Racja :):):) EC Wawel również rozbraja swoją nazwą...

Brawo IC mózgi... Rozumiem, że IC to swego rodzaju Mensa, tyle że aby tam się dostać IQ musi być poniżej poziomu inteligencji szympansa...
2014-03-18 08:30:19 Autor: -123-
---.ds1-k.us.edu.pl
Podobnie jest z EIC Górnik ... z Wrocławia do Warszawy, mój tata stary kolejarz się za głowę chwycił, ale faktem jest że jedzie też po jego historycznej trasie tj. Gliwice- Warszawa.
2014-03-18 08:56:05 Autor: Michał Chowaniec
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Co do "Uznama" to z dodatku B wynika, że obecnie w te dwa dni w tygodniu w Szczecinie wagony do/ze Świnoujścia są przełączane do/ze składu warszawskiego, więc przesiadki nie ma...
2014-03-18 09:08:48 Autor: byly pasazer
---.dynamic.chello.pl
Najsmutniejsze jest to, że uwalono go na odcinku na którym miał dobrą frekwencje, a zostawiono na tym, na którą miał słabą, ale co tam - czy kogos to jeszcze obchodzi?


Powiedzcie komus z zachodniej Europy że miedzy kilkuset tysiecznymi miastami (Szczecin i Wroclaw) sa dwa bezposrednie polaczenia w dobie, nie uwierzy. Tak jak nie uwierzyłby w 3 pary miedzy Olsztynem a Warszawą czy w jedno połączenie dzienne GOPu z Trojmiastem.
2014-03-18 09:14:16 Autor: byly pasazer
---.dynamic.chello.pl
@ ----


TY sie nie przejmuj, w czerwcu lub grudniu problem sam zniknie, wraz z pociagiem EC Wroclaw-Berlin :-)))
2014-03-18 09:32:24 Autor: krzysiek
---.101.12.121
No tak nazwy nie chcą zmieniać bo obawiają się zamieszania, ale jak uwalili 10% pracy przewozowej od 9 marca to już się tym nie przejmowali, że panował bałagan w rozkładach, kiedy co innego pokazywał Sitkol, co innego było w rozkładach przewoźników. Kiedy ludzie chcieli kupować bilety z wyprzedzeniem to była blokada i dezinformacja. To im akurat nie przeszkadzało. Słabo wierzę także w te wielkie reaktywacje zawieszonych połączeń od nowego rozkładu jazdy. Raczej spodziewam się jeszcze większych cięć.
2014-03-18 09:36:43 Autor: Kryniczanin
---.205.29.199.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

Kryniczanin
A wiecie jak nazywa się TLK relacji Warszawa - Kraków Płaszów 13260? Poprad na Płaszowie ten sam skład staje się TLK 33263 o nazwie Poprad relacji Kraków Płaszów - Krynica...

Brak słów...
2014-03-18 10:21:14 Autor: RRR
---.leon.com.pl
Ja mam pytanie - czy ktoś z was jechał tym pociągiem w środku tygodnia przed skróceniem jego relacji i jaka była frekwencja? Bo widziałem ten pociąg w czwartek w Jaworznie Szczakowej i w pociągu naliczyłem 8 (!!!) osób. Ponieważ skład był długi, średnio każdy pasażer miał wagon dla siebie. Wydaje mi się, że wpływ na tak niską frekwencję było ograniczenie jego kursowania. Bo gdyby jechał ze Świnoujścia - na pewno miałby lepszą frekwencję. To może dowodzić jak idiotyczne cięcia przyczyniają się do likwidacji ruchu pasażerskiego w Polsce...
2014-03-18 10:44:00 Autor: Gość
---.dynamic.chello.pl
Temat relacji Uznamu na początku został poruszony tutaj:

http://www.forumkolejowe.pl/nazwa-pociagu-a-jego-relacja-vt6097.htm
2014-03-18 10:46:12 Autor: pkppp
---.free.aero2.net.pl
EIC Wawel rozbraja nie tylko nazwą ale także swoim zestawieniem, obowiązującą ofertą taryfową, frekfencją i ogólną przydatnością ;-)
2014-03-18 11:43:41 Autor: G o r a l
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
A casus 2 "Heweliuszy"? Ta sama nazwa, idealne skomunikowanie w Poznaniu (nie wiem, nie sprawdzałem, ale być może faktycznie ten sam skład), ale jednak osobne numery i relacje - a zatem potrzeba osobne miejscówki. Ciekawe swoją drogą - jeżeli rzeczywiście jest to ten sam skład - czy system nakazuje ludziom przesiadanie się z miejsca na miejsce, bo przecież teoretycznie jadą już innym pociągiem, he, he, he... ;)
2014-03-18 11:46:35 Autor: G o r a l
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Są też jeszcze 2 "Wisłoki", ale można zrozumieć, bo innych spółek (szczątkowy niedzielny TLK Kraków-Rzeszów-Kraków oraz codzienny regio Rzeszów-Lublin-Rzeszów p. Tarnobrzeg).
2014-03-18 12:01:12 Autor: G o r a l
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ Kryniczanin

Akurat ten przypadek jest o tyle logiczny, że wagony do Krynicy jadą jako "bezpośrednie", dostaniesz jedną miejscówkę, itp. Ale fakt prawie godzinnego (58 min!!!) planowego postoju w Płaszowie jest grubym absurdem, bo teraz już nie ma potrzeby żadnych zaawansowanych manewrów, skoro nie ma ruchu do Zakopca. Rozpięcie wagonów ile może max zająć (razem z próbą hamulca), 10-15 min? No dobra, nawet jeżeli jeszcze wymieniają loka, bo "cośtam cośtam", powiedzmy 20-25 min, ale żeby godzinę???!!!???

Podobnie w przeciwnym kierunku, też bezsensowny postój 47 min. Nawet jak dopinają jakieś wagony, to powinni się wyrobić w max 30 min, co tyle trwa?

Pomijając już fakt wykasowania wszystkich postojów na mniejszych stacjach poza Kielcami, Skarżyskiem, Radomiem, Dęblinem i metropolitalnie wręcz ogromną Pilawą. Jak rozumiem generuje ona większe potoki niż powiatowe miasta Miechów, Jędrzejów, Suchedniów i Szydłowiec, tak?
2014-03-18 12:05:38 Autor: G o r a l
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ RRR

Bardzo złe miejsce obserwacji ;) Przecież powinieneś dobrze wiedzieć, że między Katowicami a Krakowem nikt nie jeździ pociągami, a już na pewno nie pospiesznymi ;P
2014-03-18 12:59:59 Autor: traxx
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jak nimi jeżdzić jak ich nie ma ostatnio musiałem jechać smierdzącym kartoflobusem , i powiem szczerze nawet nie usiadłem w tym złomie , mam wzrost 185 cm i się nie mieszczę między fotelami . To jakaś paranoja komunikacyjna w tym chorym kraju !!!!
2014-03-18 13:18:13 Autor: wayfarer
---.euv-frankfurt-o.de
Spoko, niedługo nie będzie czym jeździć. Pozostaną dziobaki.
2014-03-18 13:29:17 Autor: Kryniczanin
---.204.108.218.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

Kryniczanin
Zobaczy jak PLK genialnie prezentuje to połączenie w Krynicy na tabelach PLK-owych szczegółowych...
2014-03-18 16:32:46 Autor: 666iron
---.dynamic.chello.pl
Wyciąć połączenie ,wyciąć konduktorów a potem zatrudnić tańszych asystentów.Cała filozofia restrukturyzacji.
2014-03-18 17:27:15 Autor: Przemek IC
---.xdsl.centertel.pl

Przemek IC
W odpowiedzi na post Gubernator Kalifornii:
"Można tylko ubolewać nad indolencją czeremajdy...

Taki brak profesjonalizmu, jaki występuje w IC jest wprost niewiarygodny! Co ciekawe, jak najbardziej jest on mile widziany przez równie nieprofesjonalny zarząd tej spółki...

Rozumiem, że powiedzmy TLK Karkonosze ruszający np. z Gdańka, a kończący w Warszawie też nie wprowadzałby w błąd pasażerów... Co za debilne rozumowanie...

Takie rzeczy tylko w Rosji, tzn. w IC... ;)"
Spokojnie, Czeremajda jak zwykle trzyma "poziom". Od tej pani nie da się więcej wymagać. Reprezentuje żałosny poziom, zresztą podobnie jak obecny prezes PKP IC.
2014-03-18 17:35:30 Autor: XYZZ
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@RRR - potwierdzam, w tygodniu, a nawet w sobotę frekwencja albo słaba albo mizerna. Jechałem przed zmianami w części wrocławskiej czyli ostatnich pięciu wagonach kursujących z Przemyśla do Wrocławia (dorzucanych w Krakowie, a zabieranych we Wrocławiu) i łącznie ze mną jechało 5 osób. Słownie PIĘĆ (Odcinek Opole-Wrocław), więcej osób było w pierwszych wagonach, ale też szału nie było, zdarzały się często puste przedziały (w innych po 2-3 osoby).
2014-03-18 18:33:56 Autor: xenomorf
---.dynamic.gprs.plus.pl
W PiCu pracują najszczęśliwsi ludzie na świecie. Na takich przykładach bardzo klarownie widać, że to jedna z instytucji zżerającej setki milionów złotych, nie dając nic w zamian. Wszyscy Ci urzędnicy rozwijają tylko dwa segmenty rynku: producentów kawy i ekspresów do kawy. Do pracy przychodzą na 8:00, do 8:15 parzenie kawy, do 8:35 zastanawiają się co mają dziś do spieprzenia, 9:05 musza w końcu poudawać pracę, 11:35 przerwa do 12:05, do 12:20 parzenie kawy na bardzo ciężką drugą część dnia, do 12:40 przypominają sobie co przed przerwą spieprzyli, 13:10 przypomnieli sobie, trzeba poudawać prace, bo dzień ciężki i już popołudnie, 14:20 parzenie kawy, pogaduchy, sraluchy i strojenie głupich min i tak do 14:55, Jeszcze tylko godzinka do 16 - końca pracy, 15:25 trzeba zacząć sprzątać biurko z rozsypanych rano papierów, 15:50 stoją w blokach, żeby dokładnie o 16:00 wyjść z biura. Pod uwagę nie brałem przerw na kibelek, papieroska itp.
2014-03-19 07:44:13 Autor: były pasażer
---.internetdsl.tpnet.pl
PKP IC robi wszystko aby zniechęcić ludzi do podróżowania koleją.To im się udało i jak widać prace w tym kierunku nieustanne trwają- i to jest jedyny "sukces".
2014-03-19 15:18:11 Autor: Felipe
---.play-internet.pl
> PKP IC robi wszystko aby zniechęcić ludzi do podróżowania koleją.
> To im się udało i jak widać
> prace w tym kierunku nieustanne trwają- i to jest jedyny "sukces".

Poprawiam ci: Tusk robi wszystko aby zniechęcić ludzi do podróżowania koleją.

Ponieważ on wybiera coraz gorszych i coraz bardziej anti-kolejowych ministrów infrastruktury i ministerstwo jest własciciel PKP Intercity.
2014-03-19 19:26:54 Autor: mathewicforum
---.tktelekom.pl
No a EIC "Górnik" z/do Wrocka to jest OK? Taka nazwa? Jeszcze do Kłodzka od biedy by było, ale do Wrocka.
Na szczęście od grudnia br EIC Pendolino "Górnik" będzie jeździł z/do Gliwic, jak trzeba, jak było dawniej.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Pasażer
PARTNER DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS