NUMER 09/2022
NUMER 09/2022
Temat numeru:
Innotrans 2022
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

Szybciej po \"Nadodrzance\"

| PKP PLK 01.10.2012 151

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2012-10-01 14:43:43 Autor: Gorzowianin...
---.0.fullrate.dk
Gdzie te obiecane 400 mln na tą linię? w tym tempie to niecałe 20 lat będziemy ją \"remontować\"...
Kiedy większe remonty na Kostrzyn-Zielona Góra - Wrocław czyli na najbardziej zaniedbanych odcinkach w Polsce (najdłuższe odcinki z tak niskimi ograniczeniami wg. mapki prędkości od PKP PLK.)
2012-10-01 14:46:47 Autor: Kryniczanin
---.free.aero2.net.pl

Kryniczanin
9km

Sukces! Ha ha ha

Szkoda że nie wspomnieli o wymianie żarówki w semaforze :-)
2012-10-01 14:49:23 Autor: Zugfan
---.internetia.net.pl
Hehe no ale się namodernizują....Niech dadzą ten zespół co modernizował Poznań-Bydgoszcz-Tczew. Widać się dało.
2012-10-01 15:05:10 Autor: Kryniczanin
---.free.aero2.net.pl

Kryniczanin
Jaka będzie oszczędność czasowa tej potężnej inwestycji przebije magiczne 5min?
2012-10-01 15:46:30 Autor: Doktor Magister Inżynier Inspektor Komisarz
---.dynamic.chello.pl
Lepszy rydz niż nic :) Dosyć przyzwoicie wyglądać będzie tor nr 1 od grudnia bieżącego roku, powoli powoli do przodu. Liczę na to, że po zakończeniu wszystkich prac w 2015 roku pociągi TLK będą przemierzać odcinek Wrocław - Szczecin przez Zieloną Górę w przybliżonym czasie jak przez Poznań (przy założeniu że w 2015 tego TLK przez Poznań pociągnie EU07 i nic szybszego :))
2012-10-01 17:02:11 Autor: suski
---.adsl.inetia.pl
Tory stacyjne raczej nie spowodują poprawy szybkości przejazdu :) - to akurat droga hamowania bżdź rozpędzania składu. Tytuły artykułów w RK są powalające. Gdyby czytać tylko tytuły to z koleją nie byłoby tak źle.
2012-10-01 17:27:43 Autor: m
---.centertel.pl
To ewidentny przyklad krotkiej koldry. Pieniadzy na kompleksowe roboty na tej linii nie ma.Co jakis czas skapuja pieniadze z budzetu na poszczegolne kawalki Nadodrzanki. I tyle...budzetowa koldra jest krotka.
2012-10-01 21:14:27 Autor: wala001
---.dip.t-dialin.net
McKinsey wybral Schweerbau i koniec dyskusji !!
2012-10-01 22:48:42 Autor: nowy
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Kryniczanin@: na Godków-Chojna może z 4 min urwą jak zrobią ze stacyjnymi ale nie wierzę w 120 km/h bo przed Chojną są łuki raz za razem. Zresztą na Dalszewo -Podjuchy też tylko 100 km/h. A co do Kostrzyna to wymieniają tam 900 m toru!!!!! ( na tzw Kostrzynie Osobowym). Tam juz było 30 km/h bo tory sie rozłaziły. I po remoncie bedzie 40 km/h bo układ stacji nie pozwala na wiecej : wiadukt z linią 203, łuki itp. na odcinku od Chyrzyna przez cały Kostrzyn az za ostatnie rozjazdy w kierunku na SZczecin obowiązuje 40 km/h Musieliby zmienic przepisy w ministerstwie. I jakie 4 przejazdy? W Godkowie na dwóch juz jakiś czas temu zrobili naprawe główną ( fakt postarali się). Bedzie robiony ( mam nadzieję) cały przejazd w Chojnie (tam jest 5 torów) ale czy cały w Kostrzynie? Śmiem watpić po plotkach jakie usłyszałem. A co do wyremontowanego odcinka Namyslin-kostrzyn to skończyli go ok kilometr przed semaforem wjazdowym do Kostrzyna w efekcie kilometr przd semaforem zwalnia pociąg z 100 km/h do 50 km/h. Ot modernizacja :)
2012-10-01 22:52:48 Autor: nowy
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Aha i bym zapomniał: miedzy rokiem 1999 a 2010 na odcinku Szczecin -Kostrzyn nie wymieniono ani metra toru , nic!!! . A miedzy Bytnicą a Czerwieńskiem ok 17 km bo obu torach jest 30 km/h. Nadodrzanka to linia zapomniana przez naszych decydentów.
2012-10-01 23:19:16 Autor: michał osak
---.play-internet.pl
skończą za 2lata węglówke, to zabiorą sie za nadodrzanke. Na milion procent. Także cierpliwości.
2012-10-02 11:51:46 Autor: historyk
---.dynamic.chello.pl
Wielki sukces -6 km linii do remontu.W polskich warunkach to prawie tak jak odbudowanie World Trade Center.A przy tym ile propagandy sukcesu.Super \"stare\" jeszcze żyje -jak za tow.Gierka
2012-10-02 19:58:52 Autor: Domio
---.dynamic.gprs.plus.pl
Ta a po co to robić...PLK za 5 lat stwierdzi że trzeba zmniejszyć długości Lini kolejowych i też ją za orają bo w tym zasranym kraju się tylko wszystko zamyka i niszczy...totalne dziadostwo co za ludzie to rządzą.....
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Infrastruktura
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 09/2022
NUMER 09/2022
Oddajemy w Państwa ręce wyjątkowy, dwujęzyczny numer "Rynku Kolejowego" przygotowany na targi Innotrans 2022. Warto przeczytać rozmowy z prezesami PKP SA, PKP PLK, UTK, Pesy, Siemens Mobility, Kolei Śląskich... oprócz tego piszemy o stanie bezpieczeństwa na kolei w Polsce i Europie, słynnym bilecie za 9 euro w Niemczech i o obiecującym kierunku ekspansji dla polskich firm z branży kolejowej. Zapraszamy do lektury! 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5