Główną ideą projektu zintegrowanego węzła przesiadkowego przy stacji Wrocław Stadion, w nawierzchni którego eksploatowany jest system szyny w otulinie firmy Tines, było stworzenie funkcjonalnego, zintegrowanego połączenia stacji kolejowej z przystankiem szybkiego tramwaju miejskiego.
Obiekt ma zapewnić komfortowe warunki logistyczne dla kibiców podczas dużych wydarzeń sportowych. Dwupoziomowa konstrukcja składająca się z dwóch peronów kolejowych usytuowanych przy torach 1 i 2 linii numer 273 relacji Wrocław-Szczecin, sześcioprzęsłowego wiaduktu tramwajowego oraz specjalnej szerokiej pochylni prowadzącej na stadion piłkarski umożliwia bezkolizyjne przemieszczanie się użytkowników ruchu.
W ramach nowoczesnej inwestycji przebudowano nawierzchnię torowiska tramwajowego, w którym zastosowano ponad 300 metrów rozwiązania ERS oraz przeszło 50 metrów modułowego systemu szyny w otulinie ERS-M. Szczególnie ważną cechą eksploatowanych rozwiązań jest ciągłe, sprężyste podparcie szyny, które znacząco wpływa na tłumienie drgań i hałasu wtórnego, generowanych przez pojazdy szynowe. Właściwość ta mająca istotny wpływ na redukcję niekorzystnych drgań do otoczenia trasy jest szczególnie ważna w obszarach zurbanizowanych. Zastosowanie przyszynowych i podszynowych profili izolacyjnych zapewnia skuteczną izolację elektryczną szyny, a użycie wysokiej jakości materiałów gwarantuje wieloletnią bezawaryjną eksploatację nawierzchni torowej. Eksploatacja modułowego systemu szyny w otulinie możliwa jest m.in. przy zabudowie betonowej, asfaltowej, a także trawiastej torowiska.
Wrocławski obiekt został dwukrotnie nagrodzony, otrzymując pierwsze miejsce w kategorii obiekt inżynierski konkursu „Piękny Wrocław”, a także nagrodę II stopnia w konkursie „Budowa Roku 2011” organizowanym przez Polski Związek Inżynierów i Techników Budownictwa przy współudziale Ministerstwa Transportu oraz Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego.