Partnerzy serwisu:
Pasażer

Dąbrowski: Nasze jonizatory są bezpieczne dla pasażerów w pociągach, tramwajach, autobusach i samolotach

Dalej Wstecz
Data publikacji:
10-08-2020
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Transport Publiczny

Podziel się ze znajomymi:

PASAŻER
Dąbrowski: Nasze jonizatory są bezpieczne dla pasażerów w pociągach, tramwajach, autobusach i samolotach
- System Global Plasma Solution pozwala na ciągły proces usuwania wirusów i bakterii, a także grzybów i kurzu zbierających się w pociągach, tramwajach czy autobusach - wyznał w rozmowie dla Rynku Kolejowego Maciej Dąbrowski, właściciel marki Dabrowent - "Czysty Nawiew", wyłącznego dystrybutora systemu GPS, oferującego innowacyjne jonizatory dwubiegunowe.

Produkty tej marki można odszukać w prestiżowych miejscach na świecie takich jak Biały Dom w Waszyngtonie, siedziba Google w Chicago, Amelie Arena w Tampie na Florydzie, najważniejsze uniwersytety Stanów Zjednoczonych, w tym Harvard czy Virginia Tech, porcie lotniczym Charlotte oraz w Pałacu Prezydenckim, Wielkim Meczecie i Shams Gate w Abu Dabi. Urządzenia uzyskały również certyfikację DO-160, dopuszczającą do użytkowania w samolotach. Na obecną chwilę obecną montowane są w maszynach Gulfstream, Boeinga i Agusta.

Docelowo jonizatory dwubiegunowe, dostępne w kilku wersjach, mogą być wykorzystywane w galeriach handlowych, sieciach dyskontowych, biurowcach, szpitalach, klinikach, gabinetach zabiegowych, zakładach farmaceutycznych, hotelach, SPA, restauracjach, stołówkach. halach sportowych, szkołach, przedszkolach, żłobkach, muzeach, operach, teatrach, kopalniach, na basenach i oczywiście w środkach komunikacji. W zasadzie wszędzie tam, gdzie są duże skupiska ludzi.

Jak działa Wasz produkt?

Technologia GPS NPBI redukuje cząsteczki unoszące się w powietrzu, takie jak kurz, sierść zwierząt domowych, pyłki poprzez aglomerację. Jony przyczepiają się do cząstek w powietrzu. Cząstki są następnie przyciągane do siebie, skutecznie zwiększając ich masę i wielkość. System filtracji powietrza z łatwością wychwytuje większe cząsteczki, zwiększając skuteczność wychwytywania systemu wentylacyjnego. Podczas czyszczenia powietrza, technologia NPBI atakuje i zabija wirusy, zarodniki pleśni i bakterie. Jony odbierają cząsteczki wodoru patogenom, uśmiercając je i pozostawiając czyste i zdrowe powietrze w pomieszczeniu. Bakteriobójcze i wirusobójcze właściwości technologii są potwierdzone przez niezależne laboratoria. Podczas procesu czyszczenia za pomocą technologii GPS, związki generujące zapachy chemiczne, zwierzęce, kuchenne i inne rozkładają się na podstawowe, nieszkodliwe związki, pozostawiając świeże, pachnące powietrze w pomieszczeniu, wolne od zapachowych lotnych związków organicznych (VOC). Proces czyszczenia GPS umożliwia budynkom komercyjnym znaczne zmniejszenie ilości powietrza zewnętrznego wymaganego do działania. Oznacza to bezpieczniejsze i bardziej komfortowe środowisko, bowiem pozwala zaoszczędzić około 30 proc. energii.

Jak jonizatory mogą wpłynąć na bezpieczeństwo i obsługę pasażerów?

Bezpieczeństwo pasażerów powinno być priorytetem w czasach pandemii, bowiem w środkach transportu istnieje duże zagrożenie zarażenia się wirusem COVID-19. Zamknięte pomieszczenie i duże skupienie osób z różnych środowisk wymaga stosowania szczególnych środków zapobiegawczych. Metoda oczyszczania powietrza przez jonizację jest rozwiązaniem tego problemu. Global Plasma Solution pozwala na ciągły proces usuwania wirusów i bakterii, a także grzybów i kurzu zbierających się w pociągach, autobusach czy tramwajach. Technologia jest tak bezpieczna, że została dopuszczona do zastosowania w samolotach pasażerskich. Produkowane w kanałach wentylacyjnych jony aktywnie zwalczają mikroorganizmy i są bezpieczne dla ludzi. System może pracować non stop, chroniąc na bieżąco przed pojawiającymi się zagrożeniami. Skuteczne niszczenie wirusa COVID-19 przez system GPS zostało potwierdzone w badaniach przez laboratorium Innovative Bioanalysis.

Czy założenie jonizatorów to skomplikowany proces?

Ogólnie można powiedzieć, że nie jest to skomplikowany proces. Musimy tylko dobrać odpowiedni sposób jonizacji a miejsce montażu zawsze się znajdzie. Należy pamiętać, że urządzenia nasze są montowane w istniejących już systemach wentylacji i klimatyzacji. Tak jest też w pociągach i tramwajach, gdzie dobieramy optymalne rozwiązanie. Każdy rodzaj pojazdu jest jednak inny, dlatego wcześniej zawsze robimy audyt dla odpowiedniej kubatury i pomieszczenia oraz warunków panujących na miejscu.
Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

MPK Kraków z jedną ofertą na 60 tramwajów. Tylko Stadler

Zintegrowany transport

Gdańsk czeka na opóźnione Jazzy od Pesy. Ruszają dostawy

Zintegrowany transport

Zobacz również:

CUPT konsultuje program tramwajowy w ramach KPO

Zintegrowany transport

CUPT konsultuje program tramwajowy w ramach KPO

Witold Urbanowicz 12 stycznia 2023

Szczecin kupi dwa nowe tramwaje dzięki dodatkowym funduszom europejskim

Zintegrowany transport

Tramwaje Szczecińskie nie planują wydłużać Tatr KT4 o niski człon

Zintegrowany transport

Pozostałe z wątku:

MPK Kraków z jedną ofertą na 60 tramwajów. Tylko Stadler

Zintegrowany transport

Gdańsk czeka na opóźnione Jazzy od Pesy. Ruszają dostawy

Zintegrowany transport

Zobacz również:

CUPT konsultuje program tramwajowy w ramach KPO

Zintegrowany transport

CUPT konsultuje program tramwajowy w ramach KPO

Witold Urbanowicz 12 stycznia 2023

Szczecin kupi dwa nowe tramwaje dzięki dodatkowym funduszom europejskim

Zintegrowany transport

Tramwaje Szczecińskie nie planują wydłużać Tatr KT4 o niski człon

Zintegrowany transport

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5