NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

Świnna Poręba: Linia kolejowa blokuję miliardową inwestycję

| sg, Rynek Infrastruktury 25.03.2013 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2013-03-25 11:02:19 Autor: Pn11
---.11.12.5
Wytłumaczcie mi o co chodzi z tym zamykaniem. W efekcie ma być ileś tam dni bez druta, a przecież to przełożenie torów. Czyli trzeba wybudować nowy tor w innym miejscu, a potem chyba można w przerwie nocnej wpiąć go w istniejący odcinek?
2013-03-25 11:06:34 Autor: g
---.internetdsl.tpnet.pl
To się nazywa nieudolność i głupota.
2013-03-25 11:17:21 Autor: .Piotr
---.imir.agh.edu.pl
Dla porównania, w epoce taczek, łopat i kilofów, budowa 44 kilometrowego odcinka Chabówka - Zakopane trwała (od wydania zezwolenia do uruchomienia przejazdów) 22 miesiące.
Ĺťenada.
2013-03-25 12:17:13 Autor: fastcracker
---.wpk.p.lodz.pl

fastcracker
W Otmuchowie z przełożeniem torów nie było problemów
2013-03-25 12:17:47 Autor: DarekP
---.internetdsl.tpnet.pl
Ale wtedy była prosta linia zlecający-wykonawca. Teraz w łańcuchu mamy mnóstwo pośredników, z których każdy zastanawia się, jak doprowadzić do maksimum wsparcie własnej działalności.
2013-03-25 12:41:45 Autor: DarekP
---.internetdsl.tpnet.pl
Ale wtedy była prosta linia zlecający-wykonawca. Teraz w łańcuchu mamy mnóstwo pośredników, z których każdy zastanawia się, jak doprowadzić do maksimum wsparcie własnej działalności.
2013-10-11 10:23:52 Autor: scorpio
---.icpnet.pl
@fastcracker
Nie tylko w Otmuchowie. Na linii 274 na odcinku Imbramowice - Mietków też nie było z tym problemu. Do dziś istnieje odcinek starej linii, który wykorzystywany jest jako bocznica do elewatora.
2013-10-11 19:29:29 Autor: KK_CTA_USA
---.208.29.20
...a moze przez 25 lat od zamkniecia linii z Wadowic do Skawiec (w kierunku Suchej Beskidzkiej) zastanawiali sie jak nie przerabiac tej linii do Kalwarii i powoli wygasic popyt by linie w koncu zlikwidowac. To akurat udalo sie idealnie. Nagle okazalo sie ze linia moze sie jednak przyda. Gdyby w miedzyczasie powstala (a bylo czasu mnostwo) linia z Podleza do linii Chabowka-N.Sacz, pewnie by tak sie stalo. Szkoda tez ze nie wybudowano teraz przy okazji i w jednym budzecie lacznicy w Suchej, skoro dalo sie zbudowac wielka nigdy nie wykorzystana stacje w Kleczy, mijanke w Barwaldzie oraz Woznikach (obie zlikwidowane i nigdy nie wykorzystane). To wszystko zmiesciloby sie w budzecie "niekonczacej sie opowiesci" o budowie zapory.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Infrastruktura
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS